המנהלים: bozeman, erezronen, swym, omerkot
Laskin כתב:כן, גם לשר הטבעות הוסיפו מלא מלא תוכן בגירסאות הבמאי, ועדיין - זה לא רימייק אלא יותר רימאסטר. פה זה באמת מרגיש הרבה מעבר לזה.
לגבי ווידון - אני אף פעם לא תפסתי ממנו מי יודע מה, אבל זה בטוח יהיה טוב יותר מהסרט המקורי... השאלה היא אם האורך שלו לא יפגע ויאזן את זה עם המקור :/
Laskin כתב:נראה לי שאתה לא קורא את ההודעות שלי נכון.
אני אומר שזה באמת נראה שונה משר הטבעות וגרסאות במאי אחרות, כי מעבר להוספת סצינות זה גם שינוי נראטיבי ולכן זה הרבה יותר מרימאסטר/גירסת במאי ויותר כמו רימייק אמיתי בסגנון של פפ7 = כמעט יצירה חדשה לגמרי.
Uncle Pey'j כתב:כן,המוזיקה ב-BvS הייתה מעולה,שילוב מצוין בין המוזיקת טכנו הקצבית של ג'אנקי לאורכסטרות הדרמטיות של זימר,וכמובן הטראק של וונדר וומן שהיה וואו.
המוזיקה ב-JL הייתה כל כך אנמית שאני באמת לא זוכר כלום ממנה.
MoS מצוין,אני זוכר לטובה את First Flight ואת המוזיקה בקרב מול זוד במטרופוליס.
Stick כתב:זה לא בינארי, זה לא או לקחת נושא ברצינות או לא. לכל דבר יש צורה ודרך, MOS לטעמי מצליח יחסית לעשות את זה - זה סיפור על סופרמן שנשאר בערך באזור הריאליסטי, ומנסה לשאול שאלות ולהתעסק בנושאים רציניים שנובעים מהמקום הזה.
אני גם לא חושב שהוא הצלחה גדולה באספקט הזה, סך הכל רוב הרעיונות שלו נשארים במקום מאוד רדוד ולא מפותח או לפחות מועברים בצורה בעייתית. אבל הוא סרט רציני שמצליח לא להיות מגוחך ומחפה על הנייטרליות התסריטית שלו באקשן וויזואליה מצוינים.
BvS זה מקרה בעייתי יותר. אני לא אגיד שאין שם רצון אמיתי לעסוק בדברים מיוחדים, שונים ומעניינים, אבל הביצוע? נו באמת. זו לא רק סצנת מרת'ה שהיא כנראה ה-דוגמה לנסיון להעביר רעיון שהיה יכול לעבור, אבל לבצע אותו באמת בצורה הזויה בקטע הכי רע. למעשה כמעט, גם אם לא כל, הסרט הוא בדיוק זה רק בווליום מעט נמוך יותר.
בסוף אפשר לשבת ולדון עכשיו שעות על למה הסרט נכשל, לדעתי הבסיס הוא שזה סרט 3 שעות (ראיתי רק את גרסאת הבמאי) שפשוט דחס ביחד שני סרטים של שעתיים+. הוא כל כך מפוזר וכל כך בכל מקום כל הזמן, הוא כל כך לא סגור על האם הוא סרט סט אפ, או סרט עצמאי עם סיפור סגור בפני עצמו, או בכלל סרט שסוגר את MOS, או בכלל סרט באטמן, או בכלל סרט שהוא רציני וחושב אבל מצד שני עסוק בלהגיד בעצמו כל כמה דקות כמה מגניב הקרב הולך להיות... זה אחד הסרטים הכי מבולגנים שראיתי וזה די מדהים.
אז שוב, האם יש בו נסיון לרצינות וחשיבות? כן. אבל זו ממש לא הבעיה כמו שהיא העובדה שהוא לא מצליח לעמוד ביומרות שלו. ולהבדיל מMOS... פה זה נראה מגוחך לא פעם.
גם בו יש דברים טובים, ואם אתה 'מחליט' לראות את הסרט רק מזווית אחת ולהתעלם מכל שאר הדברים שהוא מנסה לעשות, הוא יכול לעבוד בסדר בסוף. לדעתי הויזואליה והאקשן שלו מצוינים גם כן (חבל שיש פחות מבMOS), והאפיות הזו עובדת במצב רוח הנכון ועם מוח כבוי. הבעיה היא שאפשר להרגיש די בבירור שהסרט בעצמו רצה שגם אתה תקח אותו ברצינות וההפך ממוח כבוי.
אני לא שונא את הסרט הזה, אני גם יכול להנות ממנו עם המשקפיים הכי פחות ביקורתיות שלי ומבחינה אישית זה אולי לא ישים אותו בטופ שלי, אבל זה מספיק. מתד שני אני ממש לא יכול להגיד שהוא סרט טוב, או שהוא הצליח באיזשהי צורה להשיג את מה שאפשר לחשוב, אולי, שבבסיס של הבסיס שלו, הוא ניסה לעשות.
Uncle Pey'j כתב:אני מסכים לגמרי סטיק,BvS היה סרט מאוד יומרני בעיניי, עמוס במוטיבים שאולי היו יכולים להיות מעניינים על הנייר,אבל מעלים גיחוך בגלל רמת הביצוע של סניידר וכריס טריו שכתב אית התסריט,לא ייאמן שהבנאדם שכתב את ארגו כתב את הדבר הזה.
MoS סרט מוצלח משמעותית מ-BvS,כסיפור אוריגין לסופרמן הוא מעולה,ההקדמה בקריפטון הייתה מאוד מוצלחת ושמות כמו מייקל שאנון וראסל קרואו נותנים לסרט חותמת איכות מסוימת ברמת המשחק לעומת קאוויל שאני לא יכול להגיד שהתרשמתי ממנו יותר מדי כסופרמן,אבל הוא גם לא היה בלתי נסבל ובימינו עם סרטים כמו קפטן מארוול זה גם משהו אני מניח.
אני גם תמיד טענתי ש-MoS הצליח להמחיש ולהראות את ההרס כתוצאה מהעימותים האלה בין סופרהירוז בצורה שמארוול יכולה רק לחלום עליה,ולהם עוד היה סרט שלם בדמות Civil War שניסה לתקוף את הנושא.
Stick כתב:כן אני איתך, הכוונה היא לא שאמרתי שצריך לעשות את BVS עם שעה נוספת של ברבורים מלאי פאתוס. אני חושב שבמקום BVS היה אפשר לעשות שני סרטים, סרטים סגורים שאולי יש סט אפ מסוים ביניהם אבל יהיה אפשר ככה לפזר יותר מסודר את כל הרעיונות שיש בBVS.
Stick כתב:מעניין אותי איזה חלק היה לסניידר בהחלטה הזו, כי אנחנו יודעים שהיה לו תפקיד כמנהל היקום הזה בשביל DC מלבד היותו במאי הסרטים שביים.
אנחנו יודעים שהיו לפחות בשלב מסוים כיוונים לMOS 2 באמת, אבל ככל הידוע לי אי אפשר לדעת שזה לא סניידר שפתאום קפץ מעל הפופיק ורצה את הכל ועכשיו. או לכל הפחות אם זה באמת כיוון שהגיע מלמעלה, האם הוא הביע חששות וניסה להזיז את הספינה או פשוט זרם איתם.
בכל מקרה, שוב ככל הידוע לי, גם אם ההפיכה של המרתון לספרינט הייתה ללא אשמתו, על BVS כסרט כן היה לו חופש יצירתי מלא (להבדיל מהקאט של השעתיים שהוא התבקש להנפיץ מהJL שלו, מעט לפני שפרש מטעמים אחרים לטובת ווידן). ככה שבמינימום היה אפשר לעשות את זה טוב יןתר, השאלה היא סתם האם זו ממש אשמתו של סניידר או שהוא פשוט לא הצליח במשימה שמעטים מאוד היו מצליחים בה.
Uncle Pey'j כתב:אני מתאר לעצמי שזה היה שילוב בין האולפנים שראו את הכסף הגדול של האוונג'רס לבין סניידר שהזיל ריר מהמחשבה לעשות את הטייק שלו על באטמן.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים