sharonbn כתב:למה לא? הבוקר הצלחתי להכנס ללא בעיה דרך הקישור שצוין בפוסט.
ד"א ההנחה היא חלק ממבצע סופ"ש על כל הקטלוג של המפיצה paradox, הזדמנות לאוהבי אסטרטגיה
Kazz כתב:צריך לציין שב EGS התחיל המגה סייל השנתי ושוב אפשר לקבל קופונים בחזרה על כל רכישה מעל 15 דולר. את הקופון הראשון אפשר לקבל דרך NBA החינמי.
(אבל לאפיק לא אכפת מהכנסות ומכירות החנות).
sharonbn כתב:למה לא? הבוקר הצלחתי להכנס ללא בעיה דרך הקישור שצוין בפוסט.
ד"א ההנחה היא חלק ממבצע סופ"ש על כל הקטלוג של המפיצה paradox, הזדמנות לאוהבי אסטרטגיה
DrKeo כתב:הם מפסידים כסף על כל מכירה עם קופון, אתה בדיוק מוכיח את הנקודה שלי.
משחק שעולה 20$, אחרי קופון נמכר ב10$. אפיק לוקחת 1.2$ מה10$ ומביאה למפתחת 16.4$.
כלומר:
- לקוח שלם 10$
- מפתח קבל 16.4$
- אפיק הפסידה 6.4$
נטו הפסד פיננסי, אבל רוכש לקוחות ומעלה engagement.
Kazz כתב:DrKeo כתב:הם מפסידים כסף על כל מכירה עם קופון, אתה בדיוק מוכיח את הנקודה שלי.
משחק שעולה 20$, אחרי קופון נמכר ב10$. אפיק לוקחת 1.2$ מה10$ ומביאה למפתחת 16.4$.
כלומר:
- לקוח שלם 10$
- מפתח קבל 16.4$
- אפיק הפסידה 6.4$
נטו הפסד פיננסי, אבל רוכש לקוחות ומעלה engagement.
ואתה מוכיח את הנקודה שלי.
Engagement ורכישת לקוחות שאמורים להתבטא בעלייה משמעותית של הכנסות ממכירת משחקים כי אנשים רוצים לקנות כמה שיותר בעזרת המחיר המוזל ע"י הקופון.
בפועל, ראינו את ההבדל הקטן בהכנסות של החנות בין שנת 2019 ל 2020 כאשר שנה שעברה הייתה השנה הראשונה עם הקופון האין-סופי.
swiss-the-engine כתב:אבל מה ה engagement פה אם אתה לא קונה משחק? כאילו יש כל מיני דרכים לעשות/לרשום engagement עם הbrand בגדול (אפיק או פורטנייט) אבל כאילו מה? יעשו פרסומות?
Kazz כתב:סיילים עושים כדי לתת בוסט למכירות. סבסוד קופונים נועד לעודד מכירות. תתחיל לתת את הדעת לגבי EGS כחנות שצריכה לספק קבלות למי שמוכר משחקים דרכה.
תתחיל לתת את הדעת לגבי קצה המשפך ואם הוא גדול מספיק כדי להצדיק תמיכה נרחבת של מפיצות ומפתחות.
הרווחיות של אפיק לא רלוונטית למדד הזה. אפיק יכולה לשלם מיליארד דולר בשביל פיפא 22 וסייברפאנק חינמיים והם לא יהיו רווחיים גם עוד עשור.
מה שחשוב הוא האם החנות מכניסה למפתחות כמות כזו של כסף שתגרום למפתחות לשחרר את המשחקים שם day1 גם כשאין עסקת בלעדיות.
הנתונים של ההכנסות ממשחקי צד ג' ב 2019 ו 2020 אומרים שלא. מדובר בנתוני הכנסה איומים אבסלוטית.
המציאות של הוצאות צד ג' חדשות שממשיכות לא להיות זמינות בחנות אומרות שלא.
דיון על EGS שלא לוקח בחשבון את הנתונים האלה הא לא דיון כן.
Kazz כתב:לא. המטרה של קופונים זה לדרבן עלייה משמעותית במכירות ובכך בהכנסות של המפתחות. ההכנסה עולה לא בגלל הקאט, אלא בגלל הווליום היותר גדול של אנשים שאמור לקנות תודות למחיר הנמוך יותר שהקופון מביא...
אני באמת צריך להסביר את זה? אתה באמת טוען שקופון שרלוונטי וקיים רק דרך הוצאת כסף בחנות לא מיועד להעלות את המכירות וההכנסות של החנות בתקופת הזכאות של הקופון?
אתה עדיין בראיית המנהרה שלך ומסתכל על הכל דרך האם יצרו חשבון או לא יצרו חשבון?
תתחיל לתת את הדעת כבר על החנות כחנות. נתוני ההכנסות מעידים על חנות לא בריאה. נתוני המקדמות הכספיות שלא הוחזרו מעידים על חנות לא בריאה. הגידול במשתמשים לעומת גידול בהכנסת בין 2019 ל 2020 מעיד על חנות לא בריאה. עשרות משחקים ממפיצות גדולות וקטנות יותר שאינן זמינים בחנות מעידות על חנות לא בריאה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 184 אורחים