Nucleus_Dawn כתב:Bling, מייקרוסופט התייחסו לשאלה שלך (כי היא באמת במקום) והסיבה שהם ראו עלייה ברווחים, למרות פחות מכירות קונסולה, היא עלייה משמעותית ברווחים מלייב.
bling כתב:ומה קרה בדיוק בלייב החודש שהיתה עלייה כ"כ משמעותית שכיסתה על 30 אחוז ירידה במכירות של הקונסולה ביחס לשנה שעברה ועל הרבה פחות משחקים שנמכרו באופן כללי (שזה =פחות תמלוגים ל MS)?
נשמע לי מעט מוזר שזהו המקור,לא היו אזשהם כותרים גדולים במיוחד ששוחררו שיגרמו לאיזו קפיצה ענקית במנויים שתכסה על כל הירידה ברווחים.
vorse3 כתב:הבנתי שהכניסו פרסומות לייב לא? יכול להיות שזאת הסיבה. לפרסם בפלטפורמה שכמה מיליוני אנשים ביום נחשפים לה תעלה לך לא מעט.
bling כתב:ומה קרה בדיוק בלייב החודש שהיתה עלייה כ"כ משמעותית שכיסתה על 30 אחוז ירידה במכירות של הקונסולה ביחס לשנה שעברה ועל הרבה פחות משחקים שנמכרו באופן כללי (שזה =פחות תמלוגים ל MS)?
נשמע לי מעט מוזר שזהו המקור,לא היו אזשהם כותרים גדולים במיוחד ששוחררו שיגרמו לאיזו קפיצה ענקית במנויים שתכסה על כל הירידה ברווחים.
Kazz כתב:SE אמרו שמדובר בכשלון, אז כן TR הוא כשלון (על אף שמדובר בבכורה הכי מוצלחת של הזיכיון)
Kazz כתב:גם ביושוק בפתיחה הכי טובה של הזיכיון אבל השאלה היא כמה רגליים יהיו לו ואיך הוא מכר בשאר העולם. ביושוק1 מכר יותר מ 5מליון, השני עשה 3-4 מיליון יחידות. הפתיחה של אינפינייט היא לא כזו מדהימה, בטח שלקחו לו 5.5 שנים לפיתוח באולפן גדול ועם תקציבים גדולים (ועובדה ש2K לא הוציאו שום PR מתגאה, כנראה יש אכזה מהמכירות בפועל).
Kazz כתב:Heavy Rain עלה 16.7 מליון יורו לפיתוח. אבל עם פרסום והפצה המספר הגיע ל40מליון יורו...מדהים. יותר מפי 2 מהפיתוח עצמו. זה אמור לתת קנה מידה למשחקי AAA ולתקציבים שלהם. סוני הרוויחו יותר מ100מליון יורו תודות למשחק.
Kazz כתב:עוד ראיה להצטווקות הענף: לא דד ספייס 3, לא רייזינג ולא קרייסיס 3 (שיצאו בפברואר) לא נמצאים בטופ10 הנפרדים לחודש מרץ לפי SKUS של ה360 והפס3. וואו.
Kazz כתב:(ואה, שמישהו יגיד לסווים ש VGCHARTZ שלו מראים שאינפינייט מכר בארה"ב 557,000 עותקים עד השישי באפריל...)
bling כתב:אני לא מבין איך חטיבת המשחקים מדווחת על עלייה ברווחים ביחס לשנה שעברה.
DrKeo כתב:סינדיקט זאת דוגמה מעולה, הוא באמת היה צריך להיות סינדיקט קלאסי ולהמכר ב20$, הוא יכל להיות הצלחה גדולה מבחינתם. זאת הבעיה איתן, או שזה משחק בתקציב זעום לDD או שזה AAA עם תקציב פרסום של 60 מליון דולר, הן שכחו את האמצע. אין כזה דבר כל משחק גדול COD, לכל חברה יש אולי COD אחד וזהו.
swym כתב:סינדיקט זאת דוגמה מעולה, הוא באמת היה צריך להיות סינדיקט קלאסי ולהמכר ב20$, הוא יכל להיות הצלחה גדולה מבחינתם. זאת הבעיה איתן, או שזה משחק בתקציב זעום לDD או שזה AAA עם תקציב פרסום של 60 מליון דולר, הן שכחו את האמצע. אין כזה דבר כל משחק גדול COD, לכל חברה יש אולי COD אחד וזהו.
DrKeo כתב:האמת שזה מצחיק, בדיוק חשבתי על זה כשהעלתי את ההודעה. XCOM באמת יכל להיות משחק של 20$ (זה גם הסכום שקניתי אותו בו האמת) אבל כן, הוא ההוכחה הניצחת לזה שלהפוך כל דבר לFPS זה טפשי. לוקחים את המשחק בסגנון הקלאסי, העלויות הפקה בדרך כלל מאוד נמוכות יחסית למשחק מודרני ומשחררים אותו למעריצים ונותנים לו לתפוס מעריצים חדשים על הדרך. כל פעם שאני חושב על 2K אני רואה איזו מפיצה נהדרת הם, נראה שהם כן מבינים מה הולך סביבם (ביטול XCOM FPS, אישור XCOM קלאסי) ולפעמים נותנים גם לאומנות קצת מקום (ביושוק, פאקינג 5.5 שנים של פיתוח) ובכלליות נראה שהם מפיצה שנותנת לצוותים הטובים שלה לעשות את "הקטע שלהם" עם תקציב גבוה וזמן כמעט בלתי מוגבל. אם זאת הייתה אקטיוויז'ן היינו היום כבר בביושוק 6 ובGTA 11.
Kazz כתב:היו גם מבצעים לגרסאות הקונסולה ובאנגליה המשחק גם קיבל קיזוז שהשאיר אותו בטופ10.
Kazz כתב:סווים,
מה לא מובן שהמשחקים שציינתי לא היה בטופ10 של המשחקים הנמכרים ל360 ולפס3. כלומר, לא רק בטופ10 שמחשיבות את כל גרסאות המשחק. זה אומר שהמשחקים שיצאו בפברואר מכרו כמות זעומה והיה קטועי-רגליים. קרייסיס 2 למשל מכר כמות נכבדת בחודש השני. לא נראה לי שקרייסיס 3 מתקרב למה שהמשחק השני עשה בNPD. וכך גם דד ספייס3 שמכר פחות בחודשיים הראשונים שלו מקודמו. גם אז היו משחקים חדשים בחודש שלאחר מכן.
לול, התרחבות הענף. איפה הבנת הכתוב שלך? מה לא מובן בעוד חודש של ירידה YOY? גם הכתבה של גמסטורה מתייחסת לכך:
http://gamasutra.com/view/news/190926/A ... _ahead.php
הממ..הייתי מוכן להשבע שהמספר ב VGC היה של כל הגרסאות. בכל אופן, נא לא לצטט מספרים ממנו להבא בנסיון להתדיין על מספרים.
בנוגע ל TR, כן. תחזית משוגעת של SE ולבטח לא צריכים 3.5מליון כדי לעשות רווח נאה (ואם כן אז הם מטומטמים) אבל המשחק בכלל לא קרוב ל3.5מליון האלה בריטייל. לפי איך שהוא מכר בארה"ב ואנגליה אז במקרה הכי טוב הוא בסביבות 2מליון בכל העולם בריטייל. הנעלם כמה הוא עשה על המחשב. וגם המחיר שירד די מהר. אני לא יודע עד כמה אפשר יהיה לקרוא למשחק הצלחה מבחינת האם הוא עשה רווח מטורף. ברור שמדובר בזיכיון מרכזי עבור SE ובתקציב וציפיות שפויים יותר הוא אמור לפרוע את השטרות בעתיד.
בנוגע ל2K, למה שהם ירצו לשחרר משהו שלילי לגבי המשחק? בטח לא פומבית. אם יש אכזבה אז נדע בשיחה עם המשקיעים. בדיוק כפי שהיה עם מקס פיין 3.
Kazz כתב:פיטורים רבים ב EA, לפי חלק מהדיווחים מדובר במאות.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=547252
Kazz כתב:פיטורים רבים ב EA, לפי חלק מהדיווחים מדובר במאות.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=547252
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 30 אורחים