DrKeo כתב:השליטה לא קטסטרופה, היא טובה, אבל אני מבקר את המשחק הזה כמשחק שמועמד להיות GOTY ולא כסתם עוד משחק רגיל. פשוט יש בו יותר מדי בעיות עיצוב, בעיקר בשליטה ובשלבים, שימנעו ממנו GOTY אצלי בספר.
Golan כתב:אתמול בלילה סיימתי את מטרויד דרד על 89% אייטמים מתוך 100%. לקח לי 21:20:08 שעות. בהתחשב שזה המטרויד הראשון שלי אני מרוצה.
יש לי הרבה מה להגיד על המשחק המדהים הזה, אבל בהמשך. אני רק רוצה להגיד שזה בושה ש-IGN נתנו לו ציון 8/10. ציונים שמשחקי Call of Duty למיניהם מקבלים כל שנה מבלי להתאמץ, זו פשוט בושה. לדרד הייתי נותן 9.3 מתוך 10, וכל ציון מתחת ל-9 הוא חרפה לדעתי.
InterAl כתב:סיימתי את מטרויד דרד. שיחקתי בגרסת הרימאסטר, כלומר 1440p120 עם שלט XSX - נראה וזז פשוט מצוין. המשחק מעולה לטעמי, כיף גדול ולא יכולתי להפסיק לשחק. דווקא אהבתי את השליטה, אבל אין ספק שהיא מעט מסורבלת. אני חושב שחלק מהסרבול נובע מאי שימוש בסטיק הימני (למעט הכפתור שלו). זה אילץ את המפתחים להשתמש בכפתור כתף כדי לקבע את סאמוס במקום ולאפשר לך לכוון בלי לזוז. זה בעייתי להשתמש בסטיק ימני כשהשליטה מבוססת על כפתורי הפנים. אולי יכלו להעביר את הירי לטריגר הימני ואת ה-grapple לשים בכפתור פנים, ואז הסטיק הימני היה כן שמיש בקרבות. מעניין למה לא עשו את זה.
InterAl כתב:הבעיה בסטיק כפול היא שאתה מאבד 4 כפתורים ומסתמך על 4 כפתורי הכתף. תצטרך לשים את הקפיצה, הירי הרגיל, ירי הטילים, melee ו-slide לכפתורי הכתף, כי הם צריכים להיות זמינים בקלות כששני האגודלים על הסטיק. זה אומר לוותר לפחות על אחד מהם, כי אלה 5 פעולות ויש 4 כפתורים. אולי את ה-melee היה אפשר להעביר לכפתור פנים, ככה זה ברוב המשחקים. אבל זה יהיה די מוזר לקפוץ עם כפתור כתף בכל מקרה.
InterAl כתב:ירי אוטומטי מתאים יותר ל-bullet hells בסגנון geometry wars. לא חושב שבמטרויד זה ממש מתאים. גם להעביר את ה-melee ללחיצה על הסטיק זה לא אידאלי כי זה כפתור לא נוח ללחיצה, ויש לא מעט מקרים במשחק שאתה צריך לתזמן את הלחיצה ברמה של עשירית שנייה.
InterAl כתב:האמת שהשליטה מאוד דומה לסופר מטרויד במובן הזה. גם שם היית צריך להחזיק כפתור כתף כדי לכוון בלי לזוז. עברו אמנם כמה עשרות שנים מאז, אבל נראה לי שהם ניסו לשמור אמונים למקור. להפוך את המשחק לשליטת בולט הל זה קצת יותר מדי. והאמת שנינטנדו לא פיתחו את המשחק אלא mercury steam, הם 2nd party. מקרה די זהה ל-other m שפותח ע"י team ninja והאמת שגם שם השליטה היתה בעייתית מאוד - אבל זה יותר בגלל הווימוט הנוראי (היית צריך להחזיק אותו אופקית בשתי הידיים כמו גיימפד, זוועה).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים