Stick כתב:מזל שנוכל לחזור לויכוח הזה בעוד כשנה כשיהיה אפשר להשוות בין ספיידרמן 2 הבלעדי לPS5, מול הרימאסטר PS5 של המשחק הראשון...
DrKeo כתב:נשמע שאתה מחפש פס4 פרו 2 ולא פס5, נבדוק במלאי אם נשאר לנו אחד כזה. אני פשוט אצא בהנחה שההודעה הזאת לא נכתבה ברצינות, שהיא סוג של סאטירה.
איזה מצחיק זה כשיגיעו משחקי הדור הבא האמיתיים וכולם יהיה sub-4K ב-30fps, נכון קאז?
אבל האם זו קפיצה דורית *שמשמעותה דחיפת הטכנולוגיה קדימה*? לא. זה, נקרא לזה פיצ'ר טכני, שאפשר להכניס לכל משחק ובכל דור, ו*עובדתית*, רוב המפתחות הגדולות שמות אותו בקונסולות כשיש להן כוח מיותר 'לבזבז', לא לפני זה.
Kazz כתב:וכמובן אתה לא מתייחס לטיעוני ה bad faith שלך.
בוודאי שהמשחקים הבאים יהיו sub 4K כי יש לנו טכניקות ריקונסטרקציה שהשתפרו פלאים ואף ניתן להגיד עליהם שהם עוד paradigm shift בדור החדש. עוד קפיצה דורית בהשוואה לפס4 ולאפסקייל מיושן של האורדר.
אני צופה שרוב המשחקים ימשיכו להציע מצב 60 FPS כי לא צריך להקריב הרבה בזכות החומרה היותר חזקה ונוחה, ובגלל שסוני גם ככה עושה גרסאות מחשב, אז למה לא להציע את המצב גם בגרסאת הפס5? אני רוצה לראות אותך מכנה מצב 60 FPS במשחק עתידי כ'לא קפיצה דורית'.
אתה שוכח ששיטות הריקונסטקרציה גם יקלו על יישום מצבי 60 FPS יחד עם VRR, שהוא עוד פיצ'ר חסר תקדים בדור הזה. אבל משום מה ממשחק פס4 שהוא MORE GFX אני אמור להיות עם הלשון בחוץ.
Kazz כתב:ועובדתית, לא היה לך 60 FPS ברוב משחקי הקונסולות. ועובדתית זה אחד הדברים הכי מבוקשים במשחקי קונסולות. ועובדתית ראצ'ט על 60 FPS הוא קפיצה דורית כי הוא משיג 60 FPS תוך כדי הצגת רמת פירוט גרפי ומספרי פיקסלים שהם גדולים יותר ממה שהאורדר הציג על פני משחקי פס3.
Kazz כתב:למה לעזאזל אתה משווה רימאסטרים והוצאות מחדש? מדובר פה על משחק שנבנה לפס5 עם רמת assets ופירוט גרפי עכשווית שרץ ב 60FPS וגם עם RT במצב הזה.
Kazz כתב:מה יש לחזור לויכוח? האם ספיידרמן 2 יהיה מרשים יותר מ MM על הפס5? כמובן. זה דינם של משחקי שנה ראשונה. האם ספיידרמן 2 ירחיב על מה ש MM וראצ'ט עשו? כמובן.
מה שלא ישתנה זה שMM וראצ'ט עשו את דריסת הרגל, שמו את אבן הפינה להמשך הדור הזה. ואבן הפינה הזו יותר מרשימה ומלהיבה ממשחק שהדגים רק פירוט גרפי יותר גדול (פירוט שהוא מספרית פחות גדול ממה שספיידי וראצ'ט הדגימו).
DrKeo כתב:
יש לך טכנולוגיות ריקוסנטרקציה כבר שנים, לאינסומניאק יש את אחת מטכנולוגיות הריקונסטרקציה הכי טובות בתעשיה. אתה יודע למה רצ׳ט הוא 4K טבעי ולא משתמש בריקונסטרקציה? כי הוא לא מנצל את הפס5, אז הוא משתמש במצב ״יאללה נו שימו״, זה פיצ׳ר מיוחד של הפס5, ״יאללה נו שימו 4K״ או "יאללה נו שימו 60fps״. קוראים לזה גרסת PC משמימה שלא מנצלת את הכוח של הקונסולה בשיט, אין לנו מה לעשות עם הכוח אז זרקנו FPS ופיקסלים על המסך.
יש לזה שם והשם הזה הוא לא ״דור הבא״. קוראים לזה Brute force.
זה עובדתית לא נכון, ראצ׳ט רץ במצב 60 עם RT בקפיצת רזולוציה נמוכה מרוב משחקי הפס4 מול הפס3. הוא משחק בין 1080p ל-1440p. פעם אחרונה שבדקתי 1080p זאת הרוזלוציה של הפס4. אז בעצם האורדר הוא דור הבא האמיתי ורצ׳ט הוא לא, כי הוא רץ ב-1080p במצב RT עם 60fps, נכון קאז? נכון??? כי פיקסלים זה מה שמשנה, נכון????
אבל זה בדיוק הקטע, הוא לא ברמת פירוט של הפס5, זאת בדיוק התלונה. הוא ברמת פירוט של פס4+ ובגלל שנשאר לו כל כך הרבה כוח על השולחן הוא עושה ערימות של brute force. זאת בדיוק התלונה של כולנו, שבמקום להשתמש בכוח של הפס5 בכדי לספק חווית דור הבא הוא משתמש בה בשביל 4K טבעי. שהמשחק שהוא ה״showcase״ של הפס5 לא מתשמש בפס5 בשיט, רק surface level בכל תחום. ולא, זה לא סממן של משחק שנה ראשונה, זה לא תמיד אפילו סממן של משחק שיגור. תמיד יש משחקים כאלה, אבל אף פעם לא משתמשים בהם כ-showcase. פשוט המצב של סוני/מיקרווספט כל כך עצוב בשנה+ האחרונות שנאלצנו לקחת את הילד בינוני מהכיתה הטיפולית ולהפוך אותו ל-showcase של הקונסולה.
זאת בדיוק הסיבה למה ראצ׳ט הוא Dead Rising. הוא בגרפיקה די דומה לדור הקודם, אבל ברזולוציה גבוהה והגדרות jacked up ל-11 כמו איזו גרסת מחשב. הוא מנצל את החומרה לעשות דברים שדורשים את הכוח של הדור הבא, אבל גם זה ב-surface level בלבד. ההבדל בין Dead Rising לראצ׳ט הוא ש-3 חודשים אחריו יצא גירס שהפך לילד פוסטר של הדור בזמן שלא מיקרוסופט או סוני טורחות להוציא ״גירס״ ושולחוות את הסטודיואים הכי מוכשרים שלהן לעבוד על משחקי קרוס ג׳ן עד שנה 3089. אז אנחנו תקועים עם ראצ׳ט.
אבן פינה זאת הגדרה לא רעה. ראצ׳ט באמת סוג של אבן פינה, הדבר הקטנצי׳ק הזה ששמים לפני שמתחילים לעבוד על הדבר האמיתי ולא מיצג אותו בשום צורה. סוג של קוריוז בכדי שאיזה CEO שמן יוכל לגזור סרט אדום בזמן שקאז מוחה לו כפיים.
Kazz כתב:טכנולוגיות ריקונסטרקציה שקיבלנו עם פס4 פרו, לא על הפס4 הרגילה. וככל שרזולוציית הבסיס יותר גבוהה הריקונסטרוקציה יותר טובה.
משום מה אתה חושב שלציין שראצ'ט לא מנצל את הפס5 זה גנאי. ברור שהוא לא מנצל את הפס5 עד תומה וזה משמח שזה כך. יחד עם זאת, מה שהוא כן מנצל יותר מרשים מהאורדר לתקופתו. למה? כי בפעם המיליון ראצ'ט וספיידי עושים דברים חסרי תקדים על הקונסולות. כי היא מנופפים בכמה אלמנטים שהם paradigm shift במשחקי קונסולות. כי הם מביאים בשורה. האודר לא נופף בכלום חוץ מגרפיקה יותר יפה - הדבר הכי בנאלי, מצופה ומתבקש מחומרה חדשה.
Kazz כתב:אומנם לא השוותי את זה מול ראצ'ט, אבל כתבתי לך פה שבמצב 60FPS מיילס מורלס על הפס5 רץ ב 1512p שזה 96% יותר פיקסלים מגרסת הפס4 ובקצב רענון כפול, ועם RT אם אני זוכר נכון.
זה הבדל מובהק של דור. הבדל של יותר מרק רמת פירוט. הבדל מרשים מהאורדר שאתה מתפחלץ ממנו מציג רק 66% יותר פיקסלים מ TLOU1 ועדיין ב 30 FPS.
Kazz כתב:משום מה אכפת לך מאוד מרזולוציה כאשר כיניתי את האורדר כ 800p, אבל לא אכפת לך כאשר משחק רץ בנייטיב 4K או ב 1512p עם 60 FPS.
Kazz כתב:משחק לא צריך להפיל לסתות בפירוט גרפי כדי להיות קפיצה של דור. מה לעשות שאתה משום מה נעול על הפירוט הגרפי (שם בו יש קפיצה דורית כפי שהמספרים מראים).
חיסול זמני טעינה תודות ל SSD אתה מבטל כשימוש בנאלי, למרות שזה חסר תקדים ומבשר עדין חדש בחווית המשחק והשחקן. ל Holy Grail של 60 FPS כדרך קבע במשחקי קונסולות אתה קורא brute force שלא מנצל את החומרה (למרות שלהגיע ל 60 FPS זה ניצול מיוחל של חומרה). את השימוש החלוצי ב SSD בגיימפליי אתה מבטל כי היה בשלב בטיטאנפול , כאילו אתה לא יודע את ההבדל בין הדברים. שימוש חלוצי ב RT זה גימיק בנאלי. אופציית 40 FPS בפעם הראשונה זה סתם. משחקי AAA ב 120 FPS זה לא ביג דיל. VRR שמנטרל חסרונות של FR שלא קבוע ב 60FPS ובכך מאפשר חוויה של 60FPS גם בפריימים נמוכים יותר - זה פארש.
אבל האורדר, שרץ ב 66% יותר פיקסלים ועושה את מה שמשחק דור חדש אמור לעשות במינימום ולהראות יותר טוב - זה ניצול חומרה כמו שצריך.
מי שמתרשם מהאורדר ולא מתרשם מראצ'ט זה כמו מישהו שמתרשם מלהטוטן שעשה ג'אגלינג ל 3 כדורים ועובר ל 5 כדורים, אבל לא מתרשם כאשר הלהטוטן עובר ל 9 כדורים, עם כיסוי עיניים ובו-זמנית מקפיץ כדור על הרגל.
glass man כתב:לול.... איך נפלנו בזה לפחות לא ברחנו כמו קאז.... עוד כמה ימים קאז יופיע ויטען בתוקף שהוא ידע שהתמונה השניה היא מהפס5 ושהוא רואה שדרוג מטורף.
אבל כן, עבורי הוכחת את הנקודה נדב, אשכרה אי אפשר להבחין בינהן אם לא מחפשים בנרות הבדלים.
DrKeo כתב:
הפס5 היא קפיצה דורית גדולה יותר מהפס4 מאשר שהפס4 הייתה מהפס3, בכל רכיב אפשרי אולי חוץ מאשר נפח זיכרון (וגם זה לא נכון כי אולי הנפח גדל בפחות, אבל ה-SSD משנה את פרדיגמת שימוש הזיכרון). ראצ׳ט אולי ״מנצל״ כמעט כל חלק וחלק בפס5, אבל בקושי. ברוב הדורות משחקי שנה ראשונה שעשו את זה עברו מתחת לרדאר, היו סתם עוד משחק שרוב ה-DNA שלו בדור הקודם והוא מצליח לסחוט איזה גימיק מהחומרה החדשה. זה ראצ׳ט. הדבר הכי בנאלי ומתבקש ממשחק דור הבא הוא גרפיקה שתפיל אותך, ראצ׳ט לא מספק את זה למרות שהוא נראה יותר טוב ממשחק פס4. אבל לא באנו להשוות פה את ראצ׳ט לפס4, באנו להשוואת אותו לפס5. הרי קניתי פס5 במייטב כספי, לא פס4, נכון? אז למה ראצ׳ט לא מנצל אותה כמו שצריך ולא יוצא אף משחק אחר מסוני שמנצל אותה כמו שצריך?
DrKeo כתב:מיילס מורליס הוא משחק קרוס ג׳ן, משחק שנבנה לפס4 שרץ ברזולוציה גבוהה יותר על הפס5 (ועוד כמה אפקטים בסייסים), הוא ליטרלי רימסטר של משחק פס4. איך לעזאזל אתה משתמש בו כדוגמה להדגמת דור הבא?
אבל כמובן שגם כאן אתה טועה, ספיידרמן במצב 60FPS עם RT משחק בין 1080p ל-1440p, בדיוק כמו ראצ׳ט. כלומר לא, אתה טועה, ספיידרמן (משחק דור קודם, כן?) עם RT ו-60fps רץ כמעט ברזולויצה של הפס4.
DrKeo כתב:איזו ערימת גיבובים. אתה עושה פה רשימה של פיצ׳רים שהדור הבא מסוגל לעשות ואתה צודק, הדור הבא מסוגל לעשות את כולם, הפס5 וה-XSX קונסולות פשוט מצויינות. באמת שאין לי תלונות אליהן, אחלה של קונסולות. אבל אנחנו מדברים על משחקים, משחקי דור הבא שמביאים מהפכה של דור הבא, לא הקונסולות עצמן. ראצ׳ט לא משחק דור הבא מעפן כי הפס5 מעפנה, הוא משחק דור הבא מעפן כי הוא בקושי מנצל פרומיל מהדור הבא. להשתמש בו כפוסטר בוי לפס5 זה סתם עצוב. ראצ׳ט וספיידרמן אולי משתמשים בכמה פיצ׳רים של הדור הבא, אבל הם לא משחקי דור הבא אמיתייים. הם לא מביאים את הקפיצה הדורית המצופה, הם נראים ומשחקים דור מאחורי הדמו של המטריקס שרץ על הפאקינג XSS.
DrKeo כתב:היה לנו להטוטן שעשה ג׳גלינג עם 5 כדורים וזה היה מאוד מרשים ב-2013. עכשיו יש לנו מכשיר שיש בו 10 להטוטנים, אז למה לעזאזל 10 להטוטנים עושים ג׳גלינג עם 9 כדורים ולא עם 50? אתה מבין את הבעיה פה? אף אחד לא אומר שראצ׳ט יכול לרוץ על הפס4 as is. אבל למי פאקינג אכפת מה יכול או לא יכול לרוץ על הפס4? זה משחק פס5, לא פס4. אנחנו מחפשים משחק שינצל את הפס5, לא ישתעשע עם 20% ממנה וזהו. משחק שכזה הוא לא show case לקונסולה. גירס היה showcase, האורדר היה showcase, ראצ׳ט הוא סתם משחק low teir שאין לך אף משחק פס5 להשוואת אליו כי סוני ומיקרוסופט לא טורחות לעשות משחקי דור הבא.
DrKeo כתב:לא אכפת לי כשמשחק רץ גם ב-1200p על הדור החדש, המטריקס רץ בסביבה הזאת לפני ריקונסטרקציה. אתה היחד פה בפורום שמדבר על נתון הדבילי הזה של רזולוציה, לאף אחד לא אכפת מזה. אתה היחיד שמרדד את השיחה לשם. אז לא, לא אכפת לי אם האורדר רץ גם ב-720p, אבל אם אתה מרדד את השיחה לרזולוציה אז לפחות תגיד עובדות ולא תמציא דברים. שקרת לגבי הרזולוציה של האורדר, שקרת לגבי הרזולוציה של ספיידרמן ושקרת לגבי הרזולוציה של ראצ׳ט. וזה לא משנה אם שקרת או סתם לא ידעת, בסוף זאת עוד הוכחה שאתה מתווכח ב-bad faith, שאתה ממציא נתונים (או מבורות או מחוסר כנות) ועל גבהים מטפס על עצים שאתה לא יודע איך לרדת מהם ואתה סתם מבזבז לכולנו את הזמן פה.
ואתה יודע מה, אפילו אם ספיידרמן או ראצ׳ט היו רצים ב-8K זה לא היה משנה. כי רזולוציה כל כך גבוהה היא סתם בזבוז משאבים, עוד brute force שמראה שהם לא באמת מנצלים את הפס5.
אגב, בו נעמיד את הטענות שלך במבחן. הבאתי שני סקרינשוטים של ספיידרמן, תנחש מי מהפס4, מי מהפס5 (או שבעצם שתיהן מהפס5 או שתיהן מהפס4, הכל אפשרי). אתה מסוגל להגיד לי איזו תמונה היא קפיצה דורית? או בעצם אם שתיהן מהדור הקודם? או שתיהן מהדור הבא?
Kazz כתב:כן. הפס5 היא קונסולה יותר מבטיחה ומרשימה מהפס4. לכן גם 'ניצול בקושי' של ראצ'ט מספיק להיות יותר יותר מרשים ומביא יותר בשורה מאשר הניצול שהאורדר עושה בפס3.
כי 'הניצול בקושי' הזה שווה לכמה וכמה אלמנטים שהם בשורה של ממש למשחקי קונסולות ולדור הזה ושאינם מסתכמים רק בגרפיקה יותר טובה.
הגרפיקה לא הפילה אותך? אולי. אבל אפקט וואו של דור חדש הוא לא רק גרפיקה. ולכן קיבלת תגובות פעורות עיניים לסרטונים של מיילס מורלס וזמני הטעינה שלו למשל.
מהדבר הכי בנאלי ומתבקש שדור חדש מביא איתו התלהבת כאשר היה מדובר בהאורדר. כאשר MM וראצ'ט מביאים דברים חסרי תקדים שאינם פירוט וגרפיקה אתה בוחר להיות אדיש.
למה שתשווה את ראצ'ט למשחקי פס5 עתידיים? מהאורדר התלהבת בגלל השיפור על הפס3 או על איזה תמונה שציירת לעצמך איך משחקי פס4 מאוחרים ייראו?
אלכס מ DF שיער שמשחקים בגרפיקה של הדמו של המטריקס יגיעו עוד 4~ שנים. אתה רוצה להתאכזב שראצ'ט לא ייראה יותר טוב ממשחק שייצא עוד 4 שנים?
ראצ'ט בשנה הראשונה של הקונסולה כבר עושה שימוש קונקרטי בפיצ'רים של הפס5, רובם בשורה של ממש, אבל לך זה לא עובר איזה רף בידיוני שקבעת שהולך להגיע אוטוטו.
Kazz כתב:את מיילס מוראלס הבאתי בתור דוגמה לקפיצה ברזולוציה ובפיקסלים, כי זה המדד שאתה ואחרים השתמשתם בו כדי להסביר למה התרשמתם מהאורדר. בתחילת הדור הקודם עדיין פירוט גרפי הלך יד ביד עם חדות תמונה. בגלל שספיידי קיים על 2 הקונסולות אז ההשוואה היא פשוטה. על הפס5 מיילס מוראלס קופץ קפיצה גדולה יותר במדדים האלה מאשר הקפיצה שהאורדר עשה על TLOU בפס3.
לפי הניתוח של DF, הרף התחתון של מצב ה 60 פריימים עם RT הוא 1080p במקרה הכי גרוע ביותר, כאשר רוב הזמן זה ב 1440P או נושק לשם.
וכמו שאני מנסה לגרום לך להבין, יש דברים שהם לא רק גרפייקה שעושים וואו ונותנים קפיצה של דור - כמו זמני הטעינה.
בכל מקרה תקרא את הניתוח של DF ותשאל את ג'ון מה קרה שהוא כזה התרשם מהמשחק:
https://www.eurogamer.net/articles/digi ... h-analysis
Kazz כתב:ראצ'ט משתמש בהרבה מהפיצ'רים שהחומרה של הפס5 אפשרת, רובם בשורה של ממש. לכן בספר שלי הוא יותר מרשים מהאורדר שגם אם נגיד ניצל 60% מהפס4 ידע להביא רק עוד גרפיקה יותר טובה. קורבן של החומרה? אולי. זה לא משנה את העובדה שיש משחק שמביא איתו בשורות ושינוי פרדיגמה ויש משחק שלא.
Kazz כתב:להטוטן שהמופע שלו זה לעבור מלהטוט של 3 כדורים ל 5 כדורים יעשה את המעבר מהר יותר. כאשר הלהטוטן רוצה גם להטמיע במקביל אקט בכיסוי עייניים או תוספת הקפצה של משהו אחר על הרגל, זה לוקח יותר זמן. אז תקבל את האקט החדיש מאוחר יותר כי זה לוקח זמן, ועדיין קיבלת אקט שנותן לך טעימה נאה ממה שתקבל בהמשך.
זה חיובי שמשחק שיוצא בשנה הראשונה מנצל רק 20%.
השימושים החסרי תקדים שראצ'ט עושה בכל אופן לא מרשימים אותך, אז מה כבר רצית שמשחק שיוצא 8 חודשים אחרי השיגור יעשה? עושה רושם שאתה מחפש רק פירוט גרפי ורמת assets פסיכית.
Kazz כתב:מהאורדר התרשמתם בגלל הקפיצה בפירוט אז הבאתי את המספרים. bad faith? אני היחיד פה שטרח להביא את מספרי הפיקסלים. לא שיקרתי לגבי הרזולוציה של ספיידי (הבאתי את הנתון של 60FPS בלי RT). אתה זה שמצטט רף תחתון נדיר של רזולוציה כרזולוציה הטיפוסית של מצב ה RT.
Bad faith? אומנם אני לא יודע אם יש הבדל ברזולוציה, אבל שים לב שההשוואות שאתה מביא הם לגרסת הפס4 פרו. נאה דורש נאה מקיים. תשווה את ספיידי פס5 לספיידי פס4 המקורי. כמו שאמרתי, קונסולות הביניים עיוותו את הקפיצה של הדור. אבל אם משווים פס3>פס4 אז צריך להשוות את הפס4 הרגילה לפס5.
Kazz כתב:Bad faith מספר 2: הבאת השוואות של הרימאסטר של ספיידרמן. זה לא משחק קרוס-ג'ן כפי שאתה מכנה אותו. זה הוצאה מחדש של משחק קיים על הפס4 עם שיפורים.
משחק קרוס-ג'ן הוא מיילס מוראלס שיצא לראשונה ל 2 הקונסולות במקביל. שוב, לא הלכתי לבדוק אם יש הבדל ממשי פה, אבל אם אתה מזדעק לגבי טיעוני bad faith אז תיזהר אתה בעצמך.
Kazz כתב:ואומנם בתמונה השנייה שהבאת קצת תיקנת, בתמונה הראשונה ממש השתדלת להביא תמונה עם שינויים מינימליים. אני יכול לשים תמונות גם מהרימאסטר וגם מ MM שמראים הבדל יותר גדול וניכר.
Kazz כתב:אני לא הולך להתווכח אם ההבדלים האלה הם בגדר גרסת מחשב על אולטרה(שבעבר כן כינית הבדל דורי) או אכן הבדל דורי ברור, כי שוב, מלבד הפן הויז'ואלי יש 60 FPS. יש זמני טעינה חסרי תקדים. יש RT. יש שימוש בגיימפליי בראצ'ט. הכל ביחד אכן מייצר הבדל דורי מרשים, שגורם להבדל שהאורדר הביא איתו להחוויר.
DrKeo כתב:
הפס5 קפיצה דורית גדולה יותר מהפס4, אז כשראצ׳ט נראה כמו משחק פס4, כולם פה מאוכזבים. אתה מספר לי על אפקטי ואו שלא ראית או שחקת בהם בכלל. אני שחקתי בהם, ראצ׳ט כ״משחק הכי דור הבא״ שיש כרגע הוא הדגמת הדור הבא הכי מאכזבת בהסטוריה של כל הדורות, אפילו כשהפס5 קפיצה דורית אדירה.
ולגבי זה שמשחקים שנראים דור הבא לא יגיעו ב-4 שנים הקרובות. תרשה לי לענות לך ב-פחחחחחחחחחחחחחחחח.
--
לא, אף אחד לא דבר על רזולוציה כמשהו שמשנה, רק אתה דברת על זה. אף אחד לא התרשם מהאורדר בגלל פיקסלים ורזולוציה, מאיפה אתה ממציא את זה? ליטרלי כולם פה רק יורדים עליך על האובססיה שלך עם רזולוציה ו-fps, ואתה זורק את השיט הזה עלינו? אתה יכול אשכרה להתדיין כמו בן אדם במקום להזיז קורות ולהמציא אנשי קש? פאק, פשוט תזרוק את דיון הרזולוציה וה-fps לפח, אף אחד פה לא מעוניין בו וזה כל כך ברור שהבאת אותו כאיש קש להסיט את הדיון.
---
אתה מבין שגם ראצ׳ט מביא רק גרפיקה טובה יותר, כן? שכל אלמנט גיימפליי שלו נעשה כבר יותר טוב יותר ממנו בקונסולות עבר, כן? אתה מבין שראצ׳ט הוא ליטרלי רק גרפיקה טובה יותר, רק שהיא לא ממש טובה למשחק פס5. כל השימוש של ראצ׳ט ב-SSD הוא בשביל שהגרפיקה תהיה יפה ותו לא.
--
די כבר עם השטות הזאת של הגיימפליי קאז. ראצ׳ט לא הביא כלום חדש לגיימפליי, מה אתה רוצה מהחיים בנושא הגיימפליי? הפורטלים שלו נחותים בכל צורה אפשרית לאלה של פורטל 2. המעבר המידי שלו בין תצורות שלבים נחותים בכל צורה אפשרית ל-TF2. הוא ליטרלי ההגדרה של גיימפליי ממוצע מינוס כשכל הnovalty של נעשה כבר בעבר. ראצ׳ט הוא אך ורק דבר אחד - גרפיקה. וסורי, להתחשב בכוח של הפס5, הוא לגמרי נכשל בגרפיקה.
--
אין הבדל ניכר בין הגרסאות. בניגוד אליך אני אשכרה שחקתי במשחקים, פשוט אין. כדי שתביא תמונה עם הבדל ניכר אתה צריך לגמרי לרמות ולעשות איזה סופר זום לפיצ׳ר אחד סופר ספציפי שבו יש הבדל, נניח סופר זום לשיער של דמות ראשית. וזה כמובן לגמרי bad faith, כי כשאתה מסתכל על גיימפליי סטנדרטי, ההבדלים בינהם אפסיים, ליטרלי כמו פורט למחשב של משחק פס4.
--
לא, זה לא. אם ההבדל שמשחק מביא על גבי הדור הקודם הוא הבדלים שכל גרסת PC של משחק ever עשתה אז זה לא דור הבא. אם אני אריץ את דום 2016 על 5080RTX ב-8K ב-240fps זה לא יהפוך אותו למשחק דור הבא הבא, זה לא יהפוך אותו פתאום למשחק פס6. זה סתם לקחת משחק דור קודם, להריץ אותו על חומרה חזקה ולדחוף את ההגדרות הבנאליות שיש בכל משחק וידאו כבר 30 שנים למה שהחומרה מסוגלת לדחוף.
אם אתה קורא לזה דור הבא, אתה לא מבין בכלל מה זה בכלל הקונספט של משחק דור הבא. לקחת משחק בן 10 ולתת לו רזולוציה, fps ואפקטים זה לא דור הבא, זה רימאסטר, זה האנטיתזה של הדור הבא. המשחק היחיד שיש לפס5 שיכול לקבל הגדרה כלשהי של דור הבא זה ראצ׳ט, והוא הדור הבא הכי low tier שיכול להיות. ספיידרמן הוא לא דור הבא, גרסת הפס5 של FC6 היא לא דור הבא, GOW2018 עם פאצ׳ט 4K ו-60fps הוא לא דור הבא. הם כולם משחקי דור קודם שרצים על מחשב חזק יותר. לדור הבא יש משמעות, ואתה לא מבין אותה בשיט. אתה מדבר על רזולוציה ו-fps, אלה דברים לא מעניינים כשמדברים על דור הבא. ספיידרמן לא דור הבא כי הוא רץ ב-4K ומטריקס כן דור הבא למרות שהוא רץ ב-1080p.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 20 אורחים