DrKeo כתב:אין לי שמץ על מה אתה מדבר קאז, יש בין TLOU2 לראשון הפרש ענקי בכמעט כל תחום. אתה בערך האדם היחיד שראיתי שמתלונן על זה. יש כל כך הרבה תלונות על TLOU2, אבל זה שהוא בקושי משדרג את המשחק הקודם? לא ממש.
מאיזו בחינה הפרש ענקי? מאותה בחינה מצופה של שיפורים אחרי פיתוח של 7 שנים, ניסיון עם הנוסחה, הצטברות יישומים של משחקים אחר מאז וכוח של דור חדש שאפשר לרתום?
יש 'כל כך הרבה תלונות' על TLOU2? אז מה זה אומר על הממוצע ביקורות שלו?
InterAl כתב:לגבי הכספות, בכלל לא ידעתי שאפשר לעשות להן ברוט פורס בקלות. קראתי את זה עכשיו, אז זה בכלל לא הפריע לי בזמן המשחק. היו כספות שלא פתחתי. אני לא חושב שמדובר בחיסרון בהכרח, אתה יכול לראות אותן כפאזלים אופציונליים. ומאחר ואלה פאזלים די מעצבנים, אז דווקא טוב שנתנו אפשרות לדלג עליהם.
לגבי המכניקות - הוסיפו... חבל, prone, melee dodge, ליטשו כל מכניקה מהמקורי לרמה שהיא בטופ של התעשייה. הוסיפו לפחות 5 סוגי אויבים חדשים. הבעיה שאתה סופר ומתעדף כמות על פני איכות. זכותך, אבל מי שמעריך איכות מעדיף את ההיפך.
לא ידעת? כמעט בוודאות המשחק מדריך אותך שיש את האפשרות הזו. זה לא ברוט פרוס. זה by design. זה בוודאי חיסרון כי הבחירה המטומטמת של המפתחים מנסרת את הענף שעליו הסדרה הזו יושבת.
על כל דבר שלא מתאים לך אתה יכול להגיד אופציונלי. העובדה היא שהמשחק מושתת על מיעוט במשאבים. העובדה היא שיש עשרות משחקים שמעודדים חקירת עולם ע"י תגמולים שכאלה. תוכן הכספות ב TLOU2 נועד כתגמול למי שמסתכן לחקור את הסביבות כדי למצוא את הקוד בשבילם. הכספות לא נועדו כמתנה של 'הנה משאבים חינם'.
מדובר באיזון risk-reward הידוע לכולם.
אם הם רצו לתת משאבים חינם - אין טעם לכספת נעולה. אם הם רוצים לתגמל חקירת עולם ולתגמל לקיחת סיכון - אין טעם ביכולת הקלה, הפשוטה והמהירה לפתוח את הכספות.
אי אפשר לקחת עקרונות והחלטות עיצוב מנוגדות וסותרות ולטאטא אותם מתחת לשטיח.
מדובר בכשל עיצובי שכל שחקן ממוצע יכול להצביע עליו - אז באיזה אור זה שם את מעצבי המשחק של ND שאחד השינויים והתוספות שלהם במשחק ההמשך חותר תחת עמוד תווך של המשחק והזיכיון?
אולי תגיד שגם ב TLOU1 זה בסדר גמור אם את הדלתות הנעולות שדורשות shank אפשר היה לפתוח בלי להקריב shank?
--
הוסיפו מכניקות שקיימות במשחקים אחרים בהצלחה. על זה לא צריך לקבל שבחים של המשחק הכי טוב אבר. להוסיף prone והתגנבות בדשא גבוה זה משהו שכל משחק עם דשא גבוה נותן. גם התחמקות. או יכולת קפיצה. או אנימציה כדי לעבור בחור בקיר. הכל נופל לאותה קטגוריה של שיפורים ושפצורים שסביר לצפות שמשחק המשך אחרי 7 שנים (ואחרי התבוננות במשחקים אחרים) יעשה. על זה לא גומרים את ההלל.
בהתחלה יש תחושה שהחבל הולך להיות כלי לאורך כל המשחק. אבל שוכחים ממנו מהר. וזה פשוט משהו מדי פעם שמשתמשים לו כדי להגיע לחדר חסום או משהו כזה.
בסולמות במשחק הראשון יש שימוש יותר מתמשך בקטעי פאזלים וחקירה. במקום שההמשך ירחיב על האלמנט הזה הוא לוקח צעד לאחור. אבל מה, החבל נראה אחלה והמאמץ על האנימציה והפיזיקה גדול. זה בדיוק העניין. מחכים 7 שנים בשביל המשך בשביל ליטוש ומהוקצעות של מה שהיה קיים. זה בדיחה.
לפחות 5 סוגי אוייבים חדשים? אולי אני טועה, אבל בספירה שלי יש את הכלבים, הזומבי החדש שהוא דמוי-בומר וזהו. אלא אם אתה סופר את קרב הבוס עם מוטציית זומבי כלשהי. או את האוייבים האנושיים עם הפטיש הגדול?
זו הציפייה ממשחקי המשך? תן לי דוגמה למשחק המשך AAA שמביא לשולחן פחות ממה ש TLOU2 הביא מבחינת מכניקות, מגוון, תוכן אוייבים ונשקים.
glass man כתב:אני קצת מבין את נקודת המבט של קאז לגבי הכספות, כי אם נוטי דוג עושים לי חיים קלים עם הכספות ויש טריק לפתוח אותן למה שאני לא אשתמש בטריק הזה? זו העבודה שלהם לא לעשות לי חיים קלים.
אבל קאז בחייאת אחי, איך אפשר לקחת כשל עיצובי יחיד ולפסול עליו משחק שלם אתה בועט, בשידרוג הגרפי חסר התקדים, בליטוש של הגיימפלי שברור אפילו למי שלא שיחק.
לא יכולת להריץ את TLOU2 בחלומות הכי פרועים שלך על הפס3. את הוריזן 2 אתה יכול להריץ על הפס4 הבסיסי ב1080P איך אתה בכלל יכול להגיד שהוריזן קפיצה אמיתית לעומת TLOU2?
ותסתכל על זה מIGN צרפת על הוריזן 2.
Forbidden West is Zero Dawn 1.5, so anyone who enjoyed the first one will love this one. If Zero Dawn hadn't convinced you, there's something to fall in love with now, but know that the recipe is roughly equivalent.
כולם חושבים על הוריזן 2 שהוא בעצם 1.5 חוץ ממך וכמה פאנטים של המשחק הקודם.
אבל זה לא כשל עיצובי יחיד. זה שניים. ואז יש את 'כל התלונות' שנדב מזכיר. בעיות פייסינג. אורך המשחק. שבלונת זירת קרב נגד זומבים ואחר כך זירת קרב נגד אנשים.
החלטות נראטיביות מפוקפקות. חלוקת המשחק לשני חלקים. המון פלאשבקים. מגוון מקומות ואיזורים נמוך בהרבה בהשוואה למקורי וכו'.
לא מספיק נקודות חיכוך כדי למנוע מהמשחק לקבל את הציונים והשבחים שקיבל? 2 החלטות עיצוב משחק חדשות כושלות אינן מגרעות מספקות למשחק כלשהו?
אתה מדבר על גרפיקה. על ליטוש. על ערכי הפקה. על דיבוב ואנימציות. אכן המשחק מעולה בהם וגם המערכות הקרב העיקריות שלו עשויות טוב ולכן מגיע לו ציונים טובים על כך.
אבל דעתי שמדובר באחד ההמשכים המאכזבים אי-פעם, ומשחק המשך ' more of the same' המעליב ביותר היא בשל השמרנות הקיצונית וחוסר האמביציה שהוא מציג במערכות הגיימפליי, תוספות תוכן באוייבים ונשקים, וההידבקות המוגזמת לפורמולה של המשחק הראשון.
כמו שהזכרתי, אני מתקשה לחשוב על משחק המשך AAA אחר שעושה כזה מעט בכזה זמן פיתוח. ולרוב משחקי ההמשך האלה לא לוקחים 7 שנים.
הדבר היחיד שעולה לי בראש זה הסדרה האחרת של ND עם אנצ'רטד 2 > 3.. וזה למה אני אומר שND לא שייכים לשורה הראשונה של האולפנים, למרות שכמובן לאנצ'רטד 3 היה זמן פיתוח קצר משמעותית.
אין לי מושג לגבי הורייזון 2 וכל השדרוגים והתוספות על פני הראשון אבל ההתרשמות הנוכחית שלי היא שאם הורייזון 2 הוא הורייזון 1.5, אז TLOU2 הוא TLOU 1.25 בכל הנוגע להיבטים שהדגשתי.