DrKeo כתב:די נו קאז, ברצינות, אתה באמת מתעקב על הכספות? לפתוח אותן זה הדבר הכי מפגר בעולם, הולכים לחדר ליד והקוד כתוב בענק בגרפיטי על הקיר או במקרה בכי קיצוני הוא נמצא במסמך בבניין ממול. כל כספת שמצאתי פתחתי תוך 3 דק׳, אולי הייתה אחת שקצת היה לי קשה יותר אבל גם אותה פתחתי. זה לא איזה חידות מרתקות, וזה אפילו לא 0.1% מהמשחק. כשל עיצובי? QA? על מה אתה מדבר, הכניסו את זה במכוון למשחק. מה קשור QA?
אתה סתם מתקטנן ומתלונן על דבר שהוא לא רק חסר כל משמעות, ליטרלי אף אחד לא מתלונן על זה חוץ ממך.
Klayman כתב:אבל הוא הודה שהוא טעה!!! מבחינתי זה יום לספרי ההיסטוריה של הפורום! הוא אומנם מנסה לחפות על זה שהוא טעה בזה שהוא קורא לכולנו גיימרים בלאי, חסרי תשומת לב לפרטים ברורים מאליהם וטיפשים מדי כדי לעשות 1+1 - אבל הוא עדיין הודה שהוא טעה!
אז אולי בעצם זה רק חצי ניצחון? חצי יום היסטורי.
Kazz כתב:DrKeo כתב:די נו קאז, ברצינות, אתה באמת מתעקב על הכספות? לפתוח אותן זה הדבר הכי מפגר בעולם, הולכים לחדר ליד והקוד כתוב בענק בגרפיטי על הקיר או במקרה בכי קיצוני הוא נמצא במסמך בבניין ממול. כל כספת שמצאתי פתחתי תוך 3 דק׳, אולי הייתה אחת שקצת היה לי קשה יותר אבל גם אותה פתחתי. זה לא איזה חידות מרתקות, וזה אפילו לא 0.1% מהמשחק. כשל עיצובי? QA? על מה אתה מדבר, הכניסו את זה במכוון למשחק. מה קשור QA?
אתה סתם מתקטנן ומתלונן על דבר שהוא לא רק חסר כל משמעות, ליטרלי אף אחד לא מתלונן על זה חוץ ממך.
רוב הקודים לא כתובים על הקיר ומצריכים חקירה כלשהי של העולם - כלומר, התמודדות עם אוייבים נוספים ושימוש במשאבים. זה בדיוק המתח שקיים בבסיס המשחק.
את המתח הזה זורקים לפח כשמאפשרים פתיחה ידנית קלה.
לרוב אתה מוצא את הכספת לפני שאתה מוצא את הקוד שלה. המשחק מראה לך את ה reward ואז שואל אותך אם אתה מוכן לקחת את ה risk.
אבל המשחק נותן לך לפרוץ את הכספת בנקל אז ברגע שאני רואה את הכספת - תוכנה מובטח לי על המקום בלי שום צורך להסתכן או להתאמץ או לקרוא מסמכים.
מדובר בשתי החלטות שסותרות אחת את השנייה שמפגינות אי-הבנה ממדרגה ראשונה בעיצוב משחק ולכן זה כשל. הקשר ל QA הוא שאכן מדובר בהחלטות עיצוב במתכוון ולא oversight כי בפלייטסטינג היו מגלים את ה'פירצה' הזו. אבל בגלל ש ND לא מתייחסים לזה כ'פירצה' זה מה שהופך את העניין לכשל עיצובי חמור כי זה מדגים אי-הבנה גמורה בעיצוב משחק. יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה.
מי שלפני הכל לא מסוגל אפילו לזהות ולציין את הסתירה העיצובית הזו בביקורת - אין לו מה לחפש במקצוע.Klayman כתב:אבל הוא הודה שהוא טעה!!! מבחינתי זה יום לספרי ההיסטוריה של הפורום! הוא אומנם מנסה לחפות על זה שהוא טעה בזה שהוא קורא לכולנו גיימרים בלאי, חסרי תשומת לב לפרטים ברורים מאליהם וטיפשים מדי כדי לעשות 1+1 - אבל הוא עדיין הודה שהוא טעה!
אז אולי בעצם זה רק חצי ניצחון? חצי יום היסטורי.
אולי זה עניין של 'הפוסל במומו פוסל', אבל לי אין בעיה להודות כשאני טועה.
אז אולי אתה תודה שעובדתית יישום מערכת הכספות במשחק מכילה סתירות עיצוביות.
Kazz כתב:Klayman כתב:אבל הוא הודה שהוא טעה!!! מבחינתי זה יום לספרי ההיסטוריה של הפורום! הוא אומנם מנסה לחפות על זה שהוא טעה בזה שהוא קורא לכולנו גיימרים בלאי, חסרי תשומת לב לפרטים ברורים מאליהם וטיפשים מדי כדי לעשות 1+1 - אבל הוא עדיין הודה שהוא טעה!
אז אולי בעצם זה רק חצי ניצחון? חצי יום היסטורי.
אולי זה עניין של 'הפוסל במומו פוסל', אבל לי אין בעיה להודות כשאני טועה.
אז אולי אתה תודה שעובדתית יישום מערכת הכספות במשחק מכילה סתירות עיצוביות.
glass man כתב:
He also sees death in video games as an opportunity to create fun memories for players, 'When I'm playing these games, I think, this is the way I'd want to die – in a way that is amusing or interesting, or that creates a story I can share.
Stick כתב:glass man כתב:
He also sees death in video games as an opportunity to create fun memories for players, 'When I'm playing these games, I think, this is the way I'd want to die – in a way that is amusing or interesting, or that creates a story I can share.
אני קורא את המשפט הזה, וזה לא שלא מתתי באלפי דרכים שונות במשחקים שלו, אבל משום מה אני קורא את זה ולא יכול שלא לחשוב אוטומטית על הנינג'ות שמתאבדים עליך מתוך עפיפונים בגובה של 100 מטר בסקירו.
DrKeo כתב:הפיתרון של הכספת כמעט אף פעם לא דורש סכנה, הוא כמעט תמיד נמצא מטרים ספורים מהכספת, אפילו באותו חדר. מה שמסכן אותך הוא למצא את הכספת, ברגע שמצאת אותה אתה תמצא את הקוד שניות ממנה.
Laskin כתב:כן, זה כמעט בכולן ממש צמוד ולא קשור לעוד קרבות, אתה יכול לבדוק גם את זה… אני חושב שרק אחת כן, וגם שם לא בטוח… זה נועד לאנשים שלא יודעים לקרוא טוב או שאין להם כח לזה או שפשוט התייאשו - כי לא מצאו.
ובעיקר, לדעתי, זה נועד לגרום לך להרגיש שגילית משהו שאף אחד לא גילה, כמו שאני הרגשתי כשגיליתי את זה, בטעות לגמרי, ובצורה טבעית לגמרי. לא מצאתי, אז אמרתי לעצמי ״בא נשחק עם זה״ במקום להמשיך לחפש עוד כמה דקות, וזה השתלם. אני מנחש פה סתם, אבל בכל זאת, ש-95% מי שלא קרא - סיים את המשחק מבלי לדעת שזו אופציה. זה לגמרי בגדר איסטר אג.
Klayman כתב:יש לך בעיה להודות. עובדה שאין לך שמץ של מושג איך הגעת לסיפור הכספות, ואם לא במקרה שמעת על זה בכלל איפשהו.. אתה ממשיך להעביר את ההערכה שלך כעובדה (כמו שקודם אמרת ''שחור על גבי לבן!!!''). ובעבר הרחוק, גם כשהוכחתי לך יותר מפעם אחת את הבעיות במצב ה OFFLINE של סטים, סירבת להודות בטעות שלך והאשמת אותי שאני לא בסדר. אז אולי התבגרת מאז, ולמדת קצת להודות בטעויות. בכל מקרה אתה לא עושה את זה בחן אמיתי, כפי שמצופה מאדם בוגר. הודית בטעות, אבל הטלת רפש על שאר חברי הפורום, המבקרים ובעצם קהילת הגיימרים הכללית שהיא לא אתה.
יודע מה - אתה תותח ושמת לב לזה ישר וכוווווולם לא. מה זה אומר? שכולם טיפשים? או שפשוט קרה ששמת לב ורבים אחרים לא? כנראה שזו אחת הפעמים הראשונות שזה קרה לך בחיים ולכן אתה מאוד מתרגש מהנושא, אבל בוא, המשחק סבבה לגמרי בגיימפליי לדעת רוב מי ששיחק בו (ואתה לא מסכים? אחלה, אבל זה לא נראה שאתה עומד לשכנע מישהו פה). אתה הולך וחוזר על אותם קירות של טקסט ואחרים חוזרים על שלהם כלפיך. זה מבוי סתום ואין מה להמשיך לחפור בנושא לדעתי. אתה חושב שזה פאק שחותר תחת כל עיצוב המשחק? אוקיי. אני לא מסכים, גם אחרי שקראתי בעיון את כל ההסברים שלך. לא הייתי יושב ומריץ את הספרות על 3X100 אפשרויות כל פעם כדי לחפש את הקוד. זה טרחני, משעמם, מתיש ומוציא את הרוח מהמפרשים. אם הייתי צריך לנחש, הייתי משער שזה גם מה שעלה בפלייטסטינג של ND.
בכל מקרה, אני רואה שגם אחרי שהוכיחו לך שטעית, וגם אחרי שרבים פה אמרו לך שלא שמו לב/שמו לב בשלב מאוחר/שמו לב ולא היה להם עצבים לעשות את זה, אתה דובק בעמדה שלך. שוב, זה בסדר, זכותך המלאה. אני פשוט חושב שזה חסר פואנטה, כי זה לא נראה שמי מאיתנו עומד לזוז בו.
Kazz כתב:הפיתרון דורש חקירה. חקירה טומנת בחובה סכנה ואיבוד משאבים. או סתם איבוד זמן. למה לפתוח כל מגירה ולעבור על כל פתק כשיש לי אפשרות הרבה יותר קלה במקום?
אם אתה אומר שהסכנה היא בלמצוא את הכספת לבדה אז אתה אומר שהעיצוב של המשחק לא קוהרנטי. למה להציג את זה ככספת נעולה שדורשת מידע שהשחקן לא יודע, ולא פשוט לעשות את זה תיבה שצריך לנפץ או כל דבר אחר?
מה הייתה אומר אם במשחק הראשון היה אפשר לפתוח את הדלתות שדורשות shank, בלי shank?
BiA כתב:אוף 343, מה נסגר עם הנטקוד הזה. אולי 4 מתוך 10 משחקים בממוצע מתחילים ב-3v4 (שמשמעו ב-99 אחוז מהפעמים בזבוז זמן מוחלט של עשר דקות בזמן שדורסים אותך). בחלקם זה קורה אחרי כמה דקות וחלקם בכלל מסתיימים ב-3v2 או הזיה דומה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 29 אורחים