Laskin כתב:https://www.polygon.com/23025280/elden-ring-malenia-boss-fight-summon-let-me-solo-her-community-legend
לא כל הגיבורים לובשים גלימה… יש כאלו שפשוט באים ערומים עם סיר על הראש ושתי חרבות קאטאנה
Stick כתב:אני מאוד אוהב את הצורה שבה הם מספרים סיפורים במשחקים שלהם.
כן, אני לא יכול להגיד שחיברתי לבד ובריצה בודדת את כל מה שיש במשחק מבחינת Lore (אם כי דווקא באלדן רינג הצלחתי לחבר לבד הכי הרבה מכל המשחקים שלהם לתחושתי), אבל לדעתי זה נותן שני דברים:
- קודם כל תחושת מסתורין אמיתית לעולם ולמניעים והחוקים שלו, בכל אחד מהמשחקים שלהם מחדש. הפרטים שם, ואתה כן מוצא ומחבר בעצמך הרבה מהם תוך כדי המשחק וזה מרגיש מאוד אורגני, ולצד זה נשמרת התחושה שהכל יכול לקרות כי העולם כולו או שלבים ספציפיים לא מובנים עד הסוף ישר מההתחלה.
- ושנית, למי שכבר מושקע במשחקים האלו מלכתחילה ומבלה הרבה זמן עם הקהילה בתקופת ההשקה, זה כמו משחק שמחוץ למשחק .
מאוד כיף לשתף, לגלות ולהעלות ספקולציות ביחד תוך כדי ובזמן אמת. זה באמת אלמנט נוסף של המשחק בעיניי.
ואגב, וזה קצת מתחבר לנקודה הזו, אני מבטיח לך שאם יצא סרטון נוסף בעוד שנה נגיד (ובטח שאחרי DLC) אז הרבה נקודות יהיו מעט שונות. אתה יכול גם לראות סרטונים נוספים וניתוחים אחרים, יש ניואנסים שמשתנים מאדם לאדם ולמרות שהבסיס מאוד ברור וקיים, הרבה לצד זה אלו תחושות או ספקולציות של שחקנים.
אני מאוד אוהב את זה, וזה בהחלט היה נאבד אם הם היו מספרים את הסיפור בצורה קלאסית (ואל תטעה, זו לגמרי בחירה מודעת לספר את הסיפור ככה).
Laskin כתב:בהצלחה! אם תרצה עזרה, אני מכיר בחור ערום עם כד על הראש ו-2 חרבות... אבל תן לו סולו, מה הוא ערבי?
Stick כתב:בהחלט, הקרב היחיד במשחק הזה שבאמת ישבתי עליו עד שיצא עשן לבן. בהתחלה אפילו שנאתי את הקרב הזה (בגלל המהלך המדובר, והגימיק של המילוי חיים), אבל ככל שלמדתי אותה לגמרי התאהבתי. אני חושב שזה הקרב האהוב עלי במשחק ואחד הטובים בכל הסדרה, בסופו של דבר .
לגבי התקפת האנימה הזו שלה, בסוף למדתי איך להתחמק ממנה בצורה יעילה אם היא מתחילה את הקפיצה לאוויר כשיש לי מרחק מסוים ממנה, ואז זה דווקא מהנה למדי לשלב את זה בתוך הקרב. אבל אם היא קופצת כשאתה צמוד אליה... זה המהלך היחיד במשחק שממש מרגיש לי 'לא פייר' בצורה הזו. לפחות אני לא הצלחתי למצוא שיטה להתחמק במצב הזה, ובחיי שניסיתי...
בסוף זה הקרב היחיד שהרגשתי שאני חייב להשתמש בו במגן, כלומר שזו לא אופציה אפילו אם אני רוצה להצליח להתמודד עם המכה הזו מקרוב. ואז היא לא עושה לך נזק, אבל כן ממלאת לעצמה חיים. אמנם לא המון כי רק את ה1/4 הראשון של ההתקפה הייתי חייב לחסום (ואחרי זה ג'ינגולים של התגלגלות קדימה, אחורה, ועמידה במקום לתת לה לחלוף מעליך ), אבל עדיין.
מה שכן, בגלל שהייתי צריך מגן רק לחלק מאוד ספציפי בהתקפה אחת, גיליתי שהבעיה הכי גדולה שלי עם המשחק היא הפתרון שלהם להחלפת נשק משני ידיים ליד אחת.
במשחקי סולס זה היה פשוט - לחיצה על משולש. בגלל שבאלדן רינג יש קפיצה אז כפתור המשולש משחק את התפקיד של האיקס, ובשביל להחליף ידיים צריך ללחוץ R1 ומשולש ביחד. הבעיה, שכשאתה עושה את זה תוך כדי קרב הבוס הכי קשה בסדרה ומנסה להגיב בחצאי שניות למה שאתה רואה, שזה לא ממש עובד. כמה פעמים רציתי לשלוף את המגן ובטעות לחצתי R1 מאית שנייה לפני המשולש, רק כדי שהדמות שלי תניף את החרב ותתן מכה לתוך המוות של עצמה...
idan כתב:בכל משחק FROM יש את הבוס המאוד קשה הזה שלוקח לא מעט ניסיונות בשביל לצלוח, נגיד Isshin או OoK. הם כמעט תמיד מאוד מוצלחים ולפחות אצלי הם בקלות בטופ 3 בוסים של אותו משחק, אבל מלנייה לא הייתה כזאת עבורי.
אני חושב שיש כמה סיבות מעבר לדברים שאהבתי יותר בקרבות אחרים במשחק, אבל העיקרית היא שהקושי של הקרב גרם לי לא לשחק בצורה שהכי נהנתי בה.
בגדול מהרגע שהשגתי את ה Raptor of the Mists שכפלתי אותו ושמתי אותו על הכל והוא היה Ash of War היחידי בערך ששיחקתי איתו נגד בוסים ראשיים. בין לבין בעולם הפתוח ובמבוכים ניסיתי גם מיליון דברים אחרים, אבל שהגעתי לקרב מול בוס ראשי החלטתי שרק ככה אני רוצה לעבור אותו. זה פשוט היה הכי כיף ומספק וגם מקבל מלא נקודות על סטייל.
אבל נגד מלנייה כל הדבר הזה זה פשוט לא עבד לי, יש לה קומבואים שמכים במהירות וברצף וזה היה קשה עבורי להשתמש בו באופן עקבי בלי להיכנס לטרייד אוף של - אני ירביץ לך את תרביצי לי - שזה משהו שאולי יכול לעבוד נגד אויבים אחרים אבל בעייתי במיוחד נגדה בגלל שהיא מחזירה לעצמה חיים (ועוד בקרב שמלכתחילה די ארוך) אז אתה רוצה להשתדל לשחק נגדה בצורה הכי נקייה שיש וזה פשוט לא משהו שהצלחתי לעשות עם ה RotM באופן עקבי. זה כמובן לגמרי אפשרי וזו הייתה בחירה שלי לוותר במקום לנסות להיות טוב, אבל ככה יצא וזה קצת הוריד ממנה עבורי ביחס לקרבות אחרים שזה עבד לי נהדר.
אחר כך שיניתי אסטרטגיה וניסיתי לשחק עם ה Buckler עד שהבנתי שאתה צריך לעשות שלושה parry (כל פעם!) בשביל לפתוח אותה למכה קריטית.. אז הבנתי די מהר שגם זה לא הולך לקרות וחזרתי ל Dual Wield הרגיל שלי (קאטנות, twinblades, claws ניסיתי נגדה הכל) רק בלי ה RotM. אבל גם אחרי שלמדתי כמעט לחלוטין את השלב הראשון שלה ובמידה רבה גם את השלב השני, עדיין לא הייתה לי הבנה מלאה של הצ'וקובובובקוקו או בשמו הלועזי Waterfowl Dance.
יעני כן למדתי אותו במידה מסויימת, בצ'וקובובובקוקו השלישי אאז"נ הבנתי שצריך להתגלגל לתוך המכה ואז מיד להתגלגל אחורה או משהו כזה ועדיף בלי הנעילה של המצלמה בשביל להתחמק מהמכה הנוספת וזה תמיד עבד, אבל לא באמת היה לי ברור מה עושים בצ'וקובובובקוקו הראשון והשני. רוב הזמן נראה לי שהייתי מתגלגל אחורה ואז לצד ולפעמים היא הייתה פוגעת בי ולפעמים לא (בדיעבד אני מניח שזה תלוי הרבה במיקום ההתחלתי שלי) וגם שהייתה פוגעת לפעמים היא הייתה מורידה חיים ולפעמים הורגת לחלוטין, תלוי כמה היא תופסת אותך, אבל בכל מקרה התוצאה לא הייתה עקבית וזה מאוד מתסכל כי אתה לא מבין מה אתה עושה לא נכון ולא באמת לומד מהניסיון שלך. אז אם בקרבות כמו Isshin או OoK אתה לומד מכל מוות עד שאתה רואה את הקוד של המטריקס לצורך העניין ואז בקרבות האחרונים יש כבר את ההרגשה המצויינת הזאת שאתה יודע שזה בכיס שלך והבוס מת הוא רק לא יודע את זה עדיין, אז נגד מלנייה לא ממש הרגשתי ככה גם בקרב האחרון בגלל אותו מהלך שפשוט לא הצלחתי ללמוד עד הסוף. לא משנה שהקרב הולך מעולה, ברגע שהיא שולפת אותו זה עדיין 50-50 אם אני שורד או לא וזו הרגשה קצת מייאשת.
ובסופו של דבר זה גם היה די מתיש.. זה לקח לי כל כך הרבה זמן והייתי כל כך עייף שאחרי שהרגתי אותה לא הייתה איזו התרוממות רוח מיוחדת, בעיקר רציתי ללכת לישון:)
אז אין ספק שסה"כ זה עדיין קרב טוב, יש הרבה דברים אחרים לאהוב שם, אבל זה לא היה הקרב הכי טוב במשחק בחוויה שלי.
בקשר למבוך עצמו, מבחינת עיצוב הוא נהדר, אחד היותר אהובים עלי. אבל מבחינת אויבים הוא מרגיש קצת מחופף, לפחות מהבחינה שכמעט את כולם שם כבר פגשת באיזורים אחרים במשחק.
DrKeo כתב:העפתי את הבבל״ת שלכם לנושא ה״לא קשור לכלום״, למרות שאולי זה כן היה קשור קצת לנושא כי לקרא את זה היה יותר קשוח מרוב משחקי סולס
Death_119 כתב:DrKeo כתב:העפתי את הבבל״ת שלכם לנושא ה״לא קשור לכלום״, למרות שאולי זה כן היה קשור קצת לנושא כי לקרא את זה היה יותר קשוח מרוב משחקי סולס
נדב מה איתך, המשכת להתקדם? סיימת?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 89 אורחים