DrKeo כתב:זה מרתק לראות אותך מגלה טכניקות משנות ה-90 קרירין
בשנות ה90 לא היה לי מחשב ולא אינטרנט
רק n64 ,עד קרוב לשנת 2000 ,כי לא זוכר בדיוק
בשנת 1998 או 1989 ,קיבלתי מחשב משומש ממי שהיה בעבר חבר של אחותי - היום בעלה
פאנטיום 2 ,שכבר אז היה עתיק טכנולוגית
כמובן לא היה לי אינטרנט ,שאז עם אני זוכר נכון
רכב על קוו הטלפון, והתשלום אז היה לפי דקת שיחה
מעבר לזה ,אולי אני טועה ,אבל מנועים גרפים מתקדמים לא היו בשיטה
של אנריל 4 ועכשיו 5
שזה אומר הורדה בחינם ,ותשלום על קנית דברים + תשלום עם המשחק מרוויח מספיק
גם ככה לא היה אז כימאת קנית משחקים דיגיטלים מהרשת
ולעקוב על פיזי ,יהיה להם מאוד קשה
אני לא יודע מתי אפיק נכנסה למודל הזה
אנריל 3? אנריל 4 ?
בעבר לרוב החברות היו מנועים גרפים שהן יצרו בעצמם
היום הרבה חברות משתמשות במנועים מוכנים
מה שכן לא נכנסתי עדין לתוכנות דוגמת מאיה
מה שאמור להתחבר לפרויקט באנריל
ולא לתוכנות עריכת תמונה ( לרקעים ,וטקסטורות 2d )
כן הבנתי איך יוצרים רקע 2d במשחק ,בצורה פרימיטיבית
כמו שעשו בהרבה משחקי ps1 וסאטורן
דוגמת טאקן וכו
אבל היום הדברים מאוד פשוטים ומהירים
אני די משוכנע שאני יכול כבר ליצר זירה בסגנון טאקן
1-3
לא מעבר לזה ,לא דמויות, לא אנימציה ,לא קוד משחק
אבל כן זירה 3d
עם רקע 2d
אני יכול גם ליצר רקע 3d ,אבל עדין לא באיכות של 2d
כי ב2d ,אני יכול להדביק תמונה אמיתית