Stick כתב:סקירו זה גאיידן במסגרת של סולס לייק, ונשמע שזה מה שטים נינג'ה הולכים לעשות עכשיו .
אבל ככה או ככה זה לא משנה, למרות שאם נתחיל עכשיו להתווכח על הגדרה חופשית של משחק שלא ראינו ממנו שניית גיימפלי זה יהיה דיון מרתק, אני מניח ששנינו מסכימים בגדול (ושזה לא באמת משנה) .
idan כתב:לא שכחתי, פשוט חשבתי שזה לא מעניין אף אחד חוץ ממני.. במיוחד שהם כולו הכריזו על לוגו (וחולצה! עוד אחת!) למשחק שכולם ידעו שכבר נמצא בפיתוח.
InterAl כתב:ה-npcs שמתעדכנים בזמן אמת? כן, רק כשאתה באזור שלהם או אם הם קשורים לקווסט. אחרת הסקריפט שלהם רץ בעדיפות נמוכה, כלומר אחת לכמה דק׳ ולא בזמן אמת, ולכן חישובית זה זניח.
InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.
איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.
InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.
איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.
Laskin כתב:עכשיו רק נשארה השאלה אם העולמות הם באמת עולמות ״שלמים״, זאת אומרת האם הן ספירות ובאמת אפשר ללכת לכל מקום ואם הולכים מספיק זמן לאותו כיוון - חוזרים לנקודת ההתחלה, או אם 2 הולכים בכיוונים מנוגדים הם ייפגשו בנקודת האמצע בצד השני של כוכב הלכת. כי אם כן אז לפחות יהיה את ההישג הטכני הזה… שהוא די מרשים בפני עצמו. אבל הניחוש שלי הוא שגם זה לא יהיה.
אולי הישועה תגיע מouter wilds 2
InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.
איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.
DrKeo כתב:InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.
איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.
כלומר, הסיבוכיות של הסימולציה היא ״ה״ סיבה לכובד החישובי של משחקי בת׳זדה על ה-CPU והעובדה שבדור האחרון ה-CPU היה כזה חרא היא הסיבה לשדרוג המינימאלי של משחקי בת׳זדה בדור האחרון. זה לא רק החישובים של ה-AI באזורים מרוחקים (שאכן קורה ואם עוברים מלחשב -100 דמויות ללחשב 10,000 אז זה בהחלט מעלה את העומס החישובי), זאת העובדה שכל חפץ במשחק פיזי, בניגוד לבערך כל המשחקים בתעשיה, מה שאומר שככל שה-DD גדל כך העומס של החפצים האלה על המעבד גדל ובסטארפילד ה-DD גדל בצורה קיצונית.
אבל בכל מקרה, רוב מה שאמרתי רלוונטי ליקום פתוח seamless, בגלל שהמשחק הוא לא יקום פתוח seamless אז כמעט כל מה שאמרתי לא רלוונטי. ברגע שכל אזור בעולם הוא instance מנותק אז אפשר לאפות, לזייף, לחשב דברים בזמן ה-loading של השלב וכו׳. כל הדברים שכל כך קשה לעשות כשאתה seamless הופכים לקלים, וזאת כנראה הסיבה שבת׳זדה ותרו מראש. ממש חבל.
InterAl כתב:אבל הוא לא מרנדר את כל החפצים הפיזיים בעולם בכל רגע נתון. כלומר, אלא אם פתחת פרופיילר והוכחת שהסימולציה + החפצים הם הבעיה, אתה סתם זורק השערות לאוויר. באותה מידה אפשר להניח שהמשחק פשוט unoptimized.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 85 אורחים