swiss-the-engine כתב:זה קווסט שצריך להיות ברמה מסוימת?
לא צריך להיות ברמה, אבל זה קווסט קשה ובטח לבד. אז רמה נמוכה מדי לא תעזור הרבה.
swiss-the-engine כתב:זה קווסט שצריך להיות ברמה מסוימת?
glass man כתב:נגיד DMC4 שיחקתי אותו בהשקה שלו על הפיסי על איזה 120FPS על מסך של 900P לפני שהבאתי את 1080P מניח שזה לא היה כמו הC1 זה גם לא הרגיש רספונסיבי ככה אז זה היה 120FPS אבל לא כמו עכשיו אני מניח.
glass man כתב:אתה לא שחקן בינוני, אני מצטער, אתה גרוע אבל אוהבים אותך.
האחיין שלי לרקורד המשחק ה3D היחיד שסייים לפני שהתחיל לכתוש את GOT זה מריו אודסי
GOT זו פנטזיית כוח טהורה, הוא לא מנסה אפילו לאתגר, ואם קשה לך איתו. לול.
Stick כתב:אמנם יש לי רק שעה עם הדמו ככה שאני מסייג מראש שכל מה שאני אומר זה על בסיס זה ולא באמת דעתי הסופית שאותה אגבש רק עם המשחק עצמו, ככה שאני לא באמת מכיר את המערכת לעומק, אבל על פניו אני מעדיף גם את סקירו וגם את ניהו. למרות שגם wo long בהחלט נראה מאוד מהנה וסך הכל לא שונה בטירוף מניהו. בטוח אשחק בו.
מול סקירו קצת קשה להשוות, המערכת של סקירו הרבה, הרבה יותר מצומצמת והיא נשענת על ההיפך - על ליטוש מושלם ועל העובדה שכל קרב מול כל אויב הוא כמו סיקוונס סינימטי שאיכשהו מבוצע בזמן אמת עם האינפוט שלך. מבחינת ההנאה שלי ונטו איזו מערכת אני חוזר אליה הכי הרבה, סקירו הוא בעיניי הקרם של הקרם.
אבל ניהו (וwo long) הולכים אחרת, זו מערכת הרבה יותר מורכבת. אם תשאל אותי איזו מערכת היא הכי מוצלחת מבחינת הורסטיליות שלך כשחקן, כמה רחוק אפשר ללכת איתה ואיזה רחב מנעד הסקיל שאפשר להגיע איתה, זה לחלוטין ניהו 2. אתה יכול לסיים את ניהו 2 גם אם תשחק אותו כמו משחק סולס, כלומר לאט, מחושב, זהיר ועם התקפות רגילות בלבד. אבל אתה גם יכול לשלב קומבואים ולנצל ענפים שונים של המערכת הזו במקביל כדי להפוך להיות איזה חצי אל שלא נופל מדנטה או קריטוס היווני.
wo long, מהמעט שראיתי, לא מגיע לגבהים של ניהו מבחינת המערכת. זו כאילו הגרסה הנגישה והפשוטה יותר של ניהו. יש דגש על אגרסיביות בזכות המד התקפה/הגנה החדש שנוסף בתחתית המסך, אבל כל מערכת ניהול הki שהיא הלב הפועם של המערכת בניהו, ומה שמאפשר לה להיות כל כך ורסטילית ומגוונת, עם תקרה כל כך גבוהה, לא קיים כאן.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 91 אורחים