glass man כתב:כל RPG מעצם טבעו אפשר לשבור ולהוציא מאיזון, לא חידשת פה ולא על זה היה הדיון.
שבודקים אם משהו מאוזן מתייחסים אם המערכות של המשחק היו well thought out ואם יש מטרה טובה מאחוריהן ועל זה קובעים אם משחק הוא מאוזן או לא או טוב או לא.
אתה לא קובע אם משחק הוא מאוזן או לא, אם איזה שחקן X מחליט לצאת מגדרו לשבור איזשהו משחק.
כמו שכבר אמרתי אותה הגברת עם משי זהב בזמנו בשינוי אדרת
kririn כתב:glass man כתב:כל RPG מעצם טבעו אפשר לשבור ולהוציא מאיזון, לא חידשת פה ולא על זה היה הדיון.
שבודקים אם משהו מאוזן מתייחסים אם המערכות של המשחק היו well thought out ואם יש מטרה טובה מאחוריהן ועל זה קובעים אם משחק הוא מאוזן או לא או טוב או לא.
אתה לא קובע אם משחק הוא מאוזן או לא, אם איזה שחקן X מחליט לצאת מגדרו לשבור איזשהו משחק.
כמו שכבר אמרתי אותה הגברת עם משי זהב בזמנו בשינוי אדרת
לא כולם ,הרבה מאוד אבל לא כולם
יש פה ושם משחקי rpg ,שהמשחק תוכנן בצורה שהאויבים מתחזקים
במקרה והדמות שלך מתחזקת לשמור על איזון קושי מסוים
זה לא 100 % ,כי יש הרבה פרמטרים והמפתחים הם בני אדם
אבל יש איזון מסוים ,זה לא כמו נקח לדוגמה משחקי פוקימון
שאתה יכול לפתח 6 פוקימונים למקסימום האפשרי ולנצח בקלות כל בוס במשחק
זה כבר תלוי בכיוון של המפתחת ,בrpg לינארי בדרך כלל האויבים מתחזקים לפי אזורי משחק ,כי בעלילה הראשית השחקן גם ככה מחויב לעבור לפי סדר מסוים
בעולם פתוח אפשר להשתמש בטכניקה של חיזוק אויבים
לפי התחזקות הדמות של השחקן
glass man כתב:די נו, לא הוכחת כלום. תוכיח קודם שהrecovery לבריאות שאתה מקבל Per שיקוי היא מוגזמת ולא הגיונית, הכל ססמאות בהצהרה של משפט.
ברור לך שאי אפשר לנהל דיון רציני עם ההוט טייקים האלה.
אני כל פעם מופתע מחדש לראות בחור רציני כמוך שאני מחזיק מהטעם שלו ומהדעה שלו בוחר בהוט טייקים האלה.
glass man כתב:kririn כתב:glass man כתב:כל RPG מעצם טבעו אפשר לשבור ולהוציא מאיזון, לא חידשת פה ולא על זה היה הדיון.
שבודקים אם משהו מאוזן מתייחסים אם המערכות של המשחק היו well thought out ואם יש מטרה טובה מאחוריהן ועל זה קובעים אם משחק הוא מאוזן או לא או טוב או לא.
אתה לא קובע אם משחק הוא מאוזן או לא, אם איזה שחקן X מחליט לצאת מגדרו לשבור איזשהו משחק.
כמו שכבר אמרתי אותה הגברת עם משי זהב בזמנו בשינוי אדרת
לא כולם ,הרבה מאוד אבל לא כולם
יש פה ושם משחקי rpg ,שהמשחק תוכנן בצורה שהאויבים מתחזקים
במקרה והדמות שלך מתחזקת לשמור על איזון קושי מסוים
זה לא 100 % ,כי יש הרבה פרמטרים והמפתחים הם בני אדם
אבל יש איזון מסוים ,זה לא כמו נקח לדוגמה משחקי פוקימון
שאתה יכול לפתח 6 פוקימונים למקסימום האפשרי ולנצח בקלות כל בוס במשחק
זה כבר תלוי בכיוון של המפתחת ,בrpg לינארי בדרך כלל האויבים מתחזקים לפי אזורי משחק ,כי בעלילה הראשית השחקן גם ככה מחויב לעבור לפי סדר מסוים
בעולם פתוח אפשר להשתמש בטכניקה של חיזוק אויבים
לפי התחזקות הדמות של השחקן
לול, למה פוקימון הוא בכלל דוגמא אצלך ? הסינגל פלייר שלהם הוא piece of cack בכוונה תחילה. המשחק מאוד מאוזן במולטיפלייר יחסית לזה שיש לך איזה 8000 פוקימונים
ושוב הוכחה לגדולה של נינטנדו שהם מצליחים איכשהו לאזן משחק שהיה גינהום לאזן בשביל כל אחד אחר.
הבעיה של פוקימון היא לא איזון, הבעיה היא (לפחות ברמות הגבוהות שאין לי מושג אם אי פעם ניסית לשחק ברמה כזו ברשת) היא שברמות הגבוהות המשחק הוא כל כך מבוסס RNG שגם אם תהיה שחקן מושלם ככל שבן אנוש יכול להיות עדיין יכול להיות שהRNG ידפוק אותך, אבל זה מצב נתון, משחק RPG לעולם לא יוכל להיות משחק טהור של סקיל.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:המהלך הראשון - סרט של ביונטה, Rated R.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 56 אורחים