ספויילר: הצג
הוא באמת לא היה יותר אפי מהמשחק הקודם.
כלומר הוא כן במובן שיש בו יותר מהכל - סביבות, דמויות, אויבים ואירועים באופן כללי - אין ספק בכלל, אבל לדעתי הם לא לקחו את הפיק של רגעי הוואו מהמשחק הקודם והתעלו עליהם באופן מובהק וזה משהו שכן חשבתי שיקרה.. ובהתחשב בשורשים של הסדרה ובהתחשב בכך שהמשחק הראשון נחשב לאינטימי יותר וההמשך אמור היה להיות השיא, ראגנארוק, וגם המשחק שחותם את הסאגה הנורדית כולה, הציפייה הזאת לא נולדה בחלל ריק.
נדב הזכיר את הקרב האחרון נגד בולדר, שם אתה נלחם איתו כאשר ברקע יש ענק שנשלט ע"י אמא שלו ומידי פעם מתערב בקרב ואפילו משנה את הזירה.. תשוו את זה לקרב האחרון מול תור ואודין, בהתחלה מול בקתה, אחר כך במערה - סוף העולם מסביב אבל אין שום דבר מעניין ברקע, אפילו סתם ברמה הויזואלית. יכלת להילחם שם נגד כל אויב הכי רגיל שיש וזה לא היה מרגיש מוזר. כאילו לא יודע אם ממש ציפיתי להילחם נגדם על הראש של סורטר כאשר גופות נופלות מהשמיים, אבל משהו שם בפרזנטציה הרגיש חסר, קטן מידי ולא ממש הולם את החשיבות של הקרב. ובכלל קרייטוס VS תור, אתה מצפה לקצת יותר נזק היקפי בקרב כזה
אפשר גם להרחיב על הנקודה ולבחון את המפגש השני עם בולדר, כלומר כל הסצינה מפסגת ההר, דרך "הקרב" על הדרקון ועד הריצה למקדש של טיר וההשתגרות ל Helheim. יש משהו יותר וואו מזה בראגנארוק? נראה לי שלא, אבל אני מוכן להסכים מראש שזה הרבה יותר סובייקטיבי. אבל שוב, בהתחשב בציפיות המוקדמות וכל זה, חשבתי שיהיה משהו שיגמד את זה ולדעתי לא היה (לא שזה משהו שהפריע או בכלל העסיק אותי בזמן ששיחקתי)
וזה לא שהם לא עשו דברים טוב יותר בחזית הזאת, כי אם נשווה בין הקרב עם הדרקון הגדול במשחק הקודם לבין הקרב עם Garm (שלתחושתי משרתים בדיוק את אותה פונקציה של ספקטקל) אז לדעתי האחרון פחות גימיקי והרבה יותר מוצלח, וזה בסופו של דבר גם יותר חשוב לי מהזיקוקים.
כלומר הוא כן במובן שיש בו יותר מהכל - סביבות, דמויות, אויבים ואירועים באופן כללי - אין ספק בכלל, אבל לדעתי הם לא לקחו את הפיק של רגעי הוואו מהמשחק הקודם והתעלו עליהם באופן מובהק וזה משהו שכן חשבתי שיקרה.. ובהתחשב בשורשים של הסדרה ובהתחשב בכך שהמשחק הראשון נחשב לאינטימי יותר וההמשך אמור היה להיות השיא, ראגנארוק, וגם המשחק שחותם את הסאגה הנורדית כולה, הציפייה הזאת לא נולדה בחלל ריק.
נדב הזכיר את הקרב האחרון נגד בולדר, שם אתה נלחם איתו כאשר ברקע יש ענק שנשלט ע"י אמא שלו ומידי פעם מתערב בקרב ואפילו משנה את הזירה.. תשוו את זה לקרב האחרון מול תור ואודין, בהתחלה מול בקתה, אחר כך במערה - סוף העולם מסביב אבל אין שום דבר מעניין ברקע, אפילו סתם ברמה הויזואלית. יכלת להילחם שם נגד כל אויב הכי רגיל שיש וזה לא היה מרגיש מוזר. כאילו לא יודע אם ממש ציפיתי להילחם נגדם על הראש של סורטר כאשר גופות נופלות מהשמיים, אבל משהו שם בפרזנטציה הרגיש חסר, קטן מידי ולא ממש הולם את החשיבות של הקרב. ובכלל קרייטוס VS תור, אתה מצפה לקצת יותר נזק היקפי בקרב כזה
אפשר גם להרחיב על הנקודה ולבחון את המפגש השני עם בולדר, כלומר כל הסצינה מפסגת ההר, דרך "הקרב" על הדרקון ועד הריצה למקדש של טיר וההשתגרות ל Helheim. יש משהו יותר וואו מזה בראגנארוק? נראה לי שלא, אבל אני מוכן להסכים מראש שזה הרבה יותר סובייקטיבי. אבל שוב, בהתחשב בציפיות המוקדמות וכל זה, חשבתי שיהיה משהו שיגמד את זה ולדעתי לא היה (לא שזה משהו שהפריע או בכלל העסיק אותי בזמן ששיחקתי)
וזה לא שהם לא עשו דברים טוב יותר בחזית הזאת, כי אם נשווה בין הקרב עם הדרקון הגדול במשחק הקודם לבין הקרב עם Garm (שלתחושתי משרתים בדיוק את אותה פונקציה של ספקטקל) אז לדעתי האחרון פחות גימיקי והרבה יותר מוצלח, וזה בסופו של דבר גם יותר חשוב לי מהזיקוקים.