InterAl כתב:לא טענתי טוב אובייקטיבית... טענתי שזה לא בהכרח טוב יותר. אני רוצה לראות מישהו פה משחק ומסיים (בהנאה, לא מכורח) משחק של 150+ שעות כמו סקיירים על vr. לא 10-20 שעות, 150+ שעות מלאות. חושב שדי ברור שאין הרבה טיפוסים כאלה, וגם די ברור למה. ה-novelty של vr נשחק. בטווח הארוך כולם יעדיפו כפתורים על פני תנועה.
DrKeo כתב:InterAl כתב:לא טענתי טוב אובייקטיבית... טענתי שזה לא בהכרח טוב יותר. אני רוצה לראות מישהו פה משחק ומסיים (בהנאה, לא מכורח) משחק של 150+ שעות כמו סקיירים על vr. לא 10-20 שעות, 150+ שעות מלאות. חושב שדי ברור שאין הרבה טיפוסים כאלה, וגם די ברור למה. ה-novelty של vr נשחק. בטווח הארוך כולם יעדיפו כפתורים על פני תנועה.
אבל זה לא novelty, זה לא נפנוף ידיים על הווי או הקינקט, זה ז׳אנר חדש.
InterAl כתב:סקיירים vr זה ז'אנר חדש?
InterAl כתב:יכולת לפתוח דלת לאט ולזרוק רימון דרך הפתח ב-rainbow six כבר לפני 20+ שנה. כנ"ל להשתמש בדלת כמגן עם פתיחה איטית... rainbow six, ghost recon, splinter cell, בכולם היה את זה. גם פתיחת מגירות או ארונות ע"י גרירה ריאליסטית ראינו כבר ב-penumbra/amnesia ומשחקים אחרים. יחד עם זאת, אני לא אומר שכל מה ש-vr מאפשר אפשר לעשות עם שליטה רגילה. אבל אפשר לעשות כמעט הכל בצורה די מספקת בלי לאבד הרבה.
swiss-the-engine כתב:די ארקייד סטיק זאת הדרך הטובה ביותר לשחק משחקי מכות. אני מוכן להתווכח עם גלאס על כך !
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 36 אורחים