Klayman כתב:בפעם הראשונה שהגעתי לביום השני בריטרנל, גם הגעתי עד הבוס והורדתי לו 2/3 "פסילות" ועוד איזה לפחות חצי מבר החיים שלו. היה כיף. המשחק הזה שואב מאוד, מהנה, עם החלטות עיצוביות סופר מעניינות בעולם הרוגלייקים/לייטים /אנא עארפים.
הסאונד במשחק עשוי ממש טוב, וזה משחק נגיד שלא שווה לשחק בלי אוזניות, כי נורא קשה, אפילו עם מערכת סבבה, למקם טוב את האויבים.
הוא גם לא באמת מסביר את רוב הדברים שבעולם שלו וסומך עליך שתגלה לבד. לפעמים זה נחמד, לפעמים זה מציק.. רק אחרי איזה כמה שעות הבנתי שברוב התיבות שנעולות מאחורי סורגי אבן שכאלה, ניתנות לפתיחה בירייה באיזה "מנעול" שמהבהב ומצפצף רק אם מכוונים אליו בין כוונות..
במחשב, להיכנס בין כוונות מרגיש פחות נחוץ מן הסתם, בטח עם העכבר, אבל מדובר במהלך די חובה, בטח מול היריבים הקשים יותר, כדי לחשוף נקודות חולשה, כפי שמסתבר.
בקיצור, עף עליו. לא הרגשתי ספייק רציני בקושי בביום השני, אבל אולי היה לי מזל.. גם פתאום הבנתי את הנשק שתוקע יתדות חשמליים ויוצר שדה זרם ביניהם, אז בכלל נהיה כיף.. לפני כן לא ניסיתי אותו וחשבתי שהוא סתם נשק שיורה לאט..
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Klayman כתב:Klayman כתב:בפעם הראשונה שהגעתי לביום השני בריטרנל, גם הגעתי עד הבוס והורדתי לו 2/3 "פסילות" ועוד איזה לפחות חצי מבר החיים שלו. היה כיף. המשחק הזה שואב מאוד, מהנה, עם החלטות עיצוביות סופר מעניינות בעולם הרוגלייקים/לייטים /אנא עארפים.
הסאונד במשחק עשוי ממש טוב, וזה משחק נגיד שלא שווה לשחק בלי אוזניות, כי נורא קשה, אפילו עם מערכת סבבה, למקם טוב את האויבים.
הוא גם לא באמת מסביר את רוב הדברים שבעולם שלו וסומך עליך שתגלה לבד. לפעמים זה נחמד, לפעמים זה מציק.. רק אחרי איזה כמה שעות הבנתי שברוב התיבות שנעולות מאחורי סורגי אבן שכאלה, ניתנות לפתיחה בירייה באיזה "מנעול" שמהבהב ומצפצף רק אם מכוונים אליו בין כוונות..
במחשב, להיכנס בין כוונות מרגיש פחות נחוץ מן הסתם, בטח עם העכבר, אבל מדובר במהלך די חובה, בטח מול היריבים הקשים יותר, כדי לחשוף נקודות חולשה, כפי שמסתבר.
בקיצור, עף עליו. לא הרגשתי ספייק רציני בקושי בביום השני, אבל אולי היה לי מזל.. גם פתאום הבנתי את הנשק שתוקע יתדות חשמליים ויוצר שדה זרם ביניהם, אז בכלל נהיה כיף.. לפני כן לא ניסיתי אותו וחשבתי שהוא סתם נשק שיורה לאט..
הוא הפך אצלי הרגע למשחק של 4/10. בפעם האחרונה ששיחקתי הוא התרסק, ולא היה לי כח להמשיך אז לא הפעלתי אותו שוב. כשהרצתי אותו מסטים הבוקר, הוא פשוט התחיל את כל תהליך ה Setup הראשוני. למשחק כידוע אין Save slots או משהו שאפשר לחזור אליו, ומיד ניסיתי לצאת החוצה ולבדוק מה קורה בתיקיית ההתקנה/Steam Cloud - אבל הכל נעלם. המשחק יצר ''שמירה'' חדשה בתיקיה המקומית והעלה אותה לענן של סטים מיד כשיצאתי. בקיצור, אני צריך להתחיל מההתחלה, אחרי איזה 15 שעות.. כיף
DrKeo כתב:אני לקראת הסוף של אנצ׳רטד 4. כשהייתי פרק 10 לא ממש הבנתי למה סטיק ושות׳ מתכוונים כשהם מתלהבים מהמשחק, הוא הרגיש לי כמו המשחק הכי פחות טוב בסדרה ביחס לתקופה, בטוח שמאז הראשון. אבל מהרגע שמגיעים לפרק עם הג׳יפ, הוא כאילו הופך למשחק אחר לגמרי. ההפרש הגרפי, העיצובי, התסרוט, והגיימפליי לפני הג׳יפ ואחרי הג׳יפ הם קולוסאלים. עכשיו אני מבין את הדיבור על אנצ׳רטד 4, ואני חושב שרוב האנשים שהשתפכו עליו קצת הדחיקו את ה-10 פרקים הממוצעים מינוס שפותחים אותו
Uncle Pey'j כתב:DrKeo כתב:אני לקראת הסוף של אנצ׳רטד 4. כשהייתי פרק 10 לא ממש הבנתי למה סטיק ושות׳ מתכוונים כשהם מתלהבים מהמשחק, הוא הרגיש לי כמו המשחק הכי פחות טוב בסדרה ביחס לתקופה, בטוח שמאז הראשון. אבל מהרגע שמגיעים לפרק עם הג׳יפ, הוא כאילו הופך למשחק אחר לגמרי. ההפרש הגרפי, העיצובי, התסרוט, והגיימפליי לפני הג׳יפ ואחרי הג׳יפ הם קולוסאלים. עכשיו אני מבין את הדיבור על אנצ׳רטד 4, ואני חושב שרוב האנשים שהשתפכו עליו קצת הדחיקו את ה-10 פרקים הממוצעים מינוס שפותחים אותו
תמיד חשבתי שלאנצ׳רטד 4 יש בעיית פייסינג רצינית, הכל שם- הגיימפליי והגאן פליי הכי מהודקים שהיו בסדרה, AI מאתגר יחסית ברמות קושי מתקדמות, ערכי הפקה בשמיים אפילו ביחס לקודמים בסדרה, ועדיין, כמו אנצ׳רטד 3 לפניו הוא פשוט מתחיל מאוד, מאוד לאט, עם המון דגש על סטוריטלינג על חשבון גיימפליי מעניין.
תמיד חשבתי שאולי אחת הסיבות זה העובדה שהמשחק עבר בירושה לבימוי של דרוקמן וסטארלי והם ניסו לעשות משחק קוהרנטי מהבסיס שהיה להם ושנעשתה עליו כבר יותר מדי עבודה מכדי לזנוח ולהתחיל מאפס.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 22 אורחים