הנושא הטכני הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 פברואר 2023, 16:21

יש משחקים שבהם גירסת המחשב נכה משמעותית ומפוצצת באגים ויש מקרים הפוכים. במקרה של WB זה די רולטה אבל נראה שיש לנו כאן מקרה ארקהם נייט שוב. איזה באסה, אני בכל מקרה תכננתי לחכות קצת אבל עכשיו נראה, אולי בכלל לא ארכוש אם לא יתוקנו הבעיות הקשות.
כנ״ל עם דד ספייס אגב - יש בו גמגומים נוראיים בכל פעם שנכנסים או יוצאים מחדר. משהו מבאס ממש.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 12 פברואר 2023, 16:32

Stick כתב:אבל למה למשל זאת לא הייתה בעיה עם שום משחק של FROM עד אלדן רינג שפתאום סבל מזה בצורה קיצונית? מרגיש לי שיש הרבה משחקים שלא סבלו מזה ופתאום בשנים האחרונות זה מגיע כמעט בכל משחק.
בכל מקרה דווקא עכשיו מתחיל שיח לגבי זה, אני מאמין שמפה והלאה מפתחות ישימו דגש יותר גדול על העניין כי זה עושה הרבה רעש בכל יציאה חדשה וזה בדיוק מה שמזיז עניינים. כלומר ברגע שהמצב נהפך כבר לקיצוני כמו עכשיו זה המצב בו דברים יתחילו להשתפר, או לפחות ככה אני מאמין.

כי אלדן רינג הוא הראשון שלהם עם dx12. השיח החל לאחרונה כי לאחרונה נכנסו יותר משחקים תומכי dx12 בלעדית (אם כי גם לוולקן יש אותה בעיה) + משחקים נעשו גדולים וכבדים יותר + להרבה מפתחות אין יכולת טכנית גבוהה כמו הקואליציה למשל + העובדה שבגדול, די שמים זין על הפיסי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2023, 16:41

Stick כתב:אבל למה למשל זאת לא הייתה בעיה עם שום משחק של FROM עד אלדן רינג שפתאום סבל מזה בצורה קיצונית? מרגיש לי שיש הרבה משחקים שלא סבלו מזה ופתאום בשנים האחרונות זה מגיע כמעט בכל משחק.
בכל מקרה דווקא עכשיו מתחיל שיח לגבי זה, אני מאמין שמפה והלאה מפתחות ישימו דגש יותר גדול על העניין כי זה עושה הרבה רעש בכל יציאה חדשה וזה בדיוק מה שמזיז עניינים. כלומר ברגע שהמצב נהפך כבר לקיצוני כמו עכשיו זה המצב בו דברים יתחילו להשתפר, או לפחות ככה אני מאמין.

אלדן רינג המשחק DX12 הראשון שלהם :)

עריכה:
מה שאינטר אמר :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2023, 16:44

Laskin כתב:יש משחקים שבהם גירסת המחשב נכה משמעותית ומפוצצת באגים ויש מקרים הפוכים. במקרה של WB זה די רולטה אבל נראה שיש לנו כאן מקרה ארקהם נייט שוב. איזה באסה, אני בכל מקרה תכננתי לחכות קצת אבל עכשיו נראה, אולי בכלל לא ארכוש אם לא יתוקנו הבעיות הקשות.
כנ״ל עם דד ספייס אגב - יש בו גמגומים נוראיים בכל פעם שנכנסים או יוצאים מחדר. משהו מבאס ממש.

ארקאם נייט הוא עולם בעיות אחר לגמרי. שם הגמגומים נובעים מהארכיטקטורת זיכרון של המחשב מול קונסולות. המשחק נבנה לארכיטקטורת זיכרון מאוחד כשה-CPU וה-GPU יכולים לגשת לאותו מידע בו בזמן. אירון גלקסי עשו את הפורט למחשב, אבל העובדה שיש במחשב זיכרון מערכת וזיכרון וידאו מפוצלים גרמה לגמגומים שהם לא ממש הצליחו לפתור. הוא DX11 אגב, אז דווקא ספציפית בארקאם נייט אין בעיה של קימפול שיידרים.

אה, ו-Hi-fi rush שרק יצא הוא משחק UE בלי בעיות קמפול שיידרים. אז כשרוצים אפשר, פשוט צריך להיות בר יכולת טכנית מספקת. בכלליות מיקרוסופט די טובים בנושא הזה, אבל אני משער שהחיים הרבה יותר קלים כשאתה יכול להרים טלפון לקואליציה ולבקש עיצה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 פברואר 2023, 16:57

הכוונה שגירסת המחשב היא שוב קטסטרופה מוחלטת, לא שיש את אותה הבעייה בדיוק שוב.

לגבי HI FI RUSH - מלבד אנימציות יפות טחן בן הרבה טכנית, זה משחק שיכול לרוץ בקלות על PS3, אז אני לא בטוח שזו דוגמא טובה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2023, 17:35

Laskin כתב:הכוונה שגירסת המחשב היא שוב קטסטרופה מוחלטת, לא שיש את אותה הבעייה בדיוק שוב.

לגבי HI FI RUSH - מלבד אנימציות יפות טחן בן הרבה טכנית, זה משחק שיכול לרוץ בקלות על PS3, אז אני לא בטוח שזו דוגמא טובה.

גם אלדן רינג. זה לא עומס טכני או כמה המחשב חזק, אתה (בתאוריה) לא יכול לעשות brute force לגמגומי קימפול שיידרים. גג לצמצם אותם. מי יודע, אולי עוד עשור מחשבים יהיו כל כך חזקים שהם יצליחו לקמפל את השיידרים של 2022 כל כך מהר שזה לא יגרום לגמגום, אבל כרגע זה לא המצב וגם המחשב עם המעבד הכי חזק ועם ה-GPU הכי חזק בשוק יסבול מגמגומים, גם אם המשחק נראה כמו משחק מ-2007.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 פברואר 2023, 21:02

אז זה DX12 שאשם או שאנריל? ראיתי חלק מהמפתחים מאשימים דווקא את אפיק ואת המנוע? :) הזוי. מה הם הוסיפו בDX12 שמסבך ככה את הענינים? קיוויתי שזה באמת אנריל ואז זה יהיה פתיר שיהיה מעבר מלא, לאנריל 5? באסה.

לאסקין: כן, זה לא כזה קשור לתובעניות של המשחק הגמגומים קורים לא בגלל שהמשחק תובעני גרפית אלא בגלל שקימפול השיידרים קורה On the fly בזמן גיימפלי, ולא נגיד ברגע של זמני טעינה, אפילו אם תפעיל משחק 3DS ולא יהיה לך cache מוכן של השיידרים של המשחק הספציפי יהיה לך קרטועים על 4090 :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2023, 21:13

glass man כתב:אז זה DX12 שאשם או שאנריל? ראיתי חלק מהמפתחים מאשימים דווקא את אפיק ואת המנוע? :) הזוי. מה הם הוסיפו בDX12 שמסבך ככה את הענינים? קיוויתי שזה באמת אנריל ואז זה יהיה פתיר שיהיה מעבר מלא, לאנריל 5? באסה.

לאסקין: כן, זה לא כזה קשור לתובעניות של המשחק הגמגומים קורים לא בגלל שהמשחק תובעני גרפית אלא בגלל שקימפול השיידרים קורה On the fly בזמן גיימפלי, ולא נגיד ברגע של זמני טעינה, אפילו אם תפעיל משחק 3DS ולא יהיה לך cache מוכן של השיידרים של המשחק הספציפי יהיה לך קרטועים על 4090 :)

DX12 דורש קימפול שיידרים. כולם סובלים מזה, לא רק אנריל. אבל ממגה תאגיד כמו אפיק היית מצפה שיספקו פיתרון לכל המשתמשים שלהם. זה לא המצב היום וכל מפתחת צריכה לישם פיתרון משלה. הכי פשוט זה לשים מסך טעינה של קמפול שיידרים בעליה ראשונה של המשחק (ואז שוב פעם בכל פעם שמעדכנים את הדרייבר של הכרטיס מסך, מחליפים חומרה במחשב, כשיוצא פאצ׳ גדול למשחק, כשמשנים הגדרות גרפיות מסויימות וכדומה), זה מה שplayground למשל עושים עם פורצה הורייזן. יש גם פתרונות מתוחכמים יותר, אבל אם המפתחת לא מתיחסת לזה אז תסבול מגמגומים.

אולי מתישהו איזו חברה סטייל Valve תרים את הכפפה ותעשה מערכת שמשתפת ספריות שיידרים מקומפלים בין מחשבים שיש להם חומרה דומה. האמת שהם כבר עושים את זה בשביל הסטים-דק, אבל זה מתאפשר בקלות כי הדק היא חומרה אחת קבועה כך שמאוד קל לתחזק את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 13 פברואר 2023, 09:50

כן, ממה שהבנתי בטנגו אמרו שרוב המפתחים לא שמים לב לזה בגלל שהמפתחים לרוב משחקים את אותו שלב כל כך הרבה פעמים שהשיידרים כבר מקומפלים מזמן לשלבים הספציפים האלה. valve הם באמת התקווה, הרי הם כבר עשו סטנדרטיזציה לקונטרולים אז שירימו את הכפפה גם פה.

לפחות לפי מה שקראתי האנריל 5.1 ינסה לפתור את זה עם on demand shaders compilation כאילו במקום לקמפל את כל השיידרים גם את אלה שהוא לא משתמש בהם כרגע בשלב הוא יקמפל רק את מה שהוא צריך ואז זה יקצר את הקימפול לזמן בלתי מורגש.

זה די דומה למה שיש בחלק מהאימולטורים כיום שאתה יכול לדלג על הקימפול של חלק גדול מהשיידרים (אם מתאים לך לסבול מג'ליצים גרפיים בתמורה לזה)
הבאסה? Hellblade 2 לא יקבל את השידורג הזה :(

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 פברואר 2023, 11:15

יש סוגים של שיידרים, אנריל 5.1 מנסה לפתור סוג אחד. יש להם עוד עבודה. ובנוגע להלבלייד 2, הוא של מיקרוסופט אז לא הייתי דואג לו. הם אחת המובילות בתעשיה בלעשות פורטים מושלמים למחשב. גירס 5 הוא אולי הפורט מחשב הכי טוב שראיתי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 פברואר 2023, 15:45

ריספון על למה ג׳דיי surviver בלעדי לדור הבא:
You’ll experience the benefit of the more powerful hardware throughout Survivor. Bottom line, we learned quickly that we could take advantage of the faster processors, larger/faster memory, better loading times, etc, to create much larger maps, with more detail, greater density, broader enemy/NPC variety, and overall fidelity. These features aligned perfectly with how we wanted to push the game. We didn’t want to break what we did in the first game because it was well received, but we wanted to evolve/ enhance the experience. This new generation allowed us to do exactly that, and I believe it translates to a true new-gen experience in the Star Wars universe.

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 פברואר 2023, 02:04

טוב, הדיווחים על TSMC מתחילים לבלבל אותי. על פי DT, אפל קנו את כל הליין של 3nm. מסתבר שבסוף פס 3nm מביא yield טוב יותר ממה שהם ציפו מה שאומר שאפל גם זכו בצ׳יפים זולים יותר וגם בכמות גדולה יותר של צ׳יפים. ומצד שני, הדיווח אומר שגם אינטל וגם אפל מצמצמים הזמנות בTSMC.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2023, 16:06

TLOU1 דורש על המחשב SSD כמינימום:
תמונה

אני יכול להבין את הדרישה. הם הפכו את כל הFMV שבפס3 שמשו כהסתרה לזמן טעינה לסרטונים בזמן אמיתי, מה שאומר שכבר אין להם מתי לטעון מידע אלה אם זה קורה תוך שניה מSSD.

וכמו שאר הכותרים שבלעדיים לפס5, הוא דורש 16 גיגה מינימום. לא ברור לי למה, כי הוא נראה כמו TLOu2, אבל נגיד. דרישות המעבד יותר גבוהות משמעותית מהדור הקודם אבל עדין נמוכות מאוד. רוב משחקי הפס4 דורשים מעבד חזק פי 2 מזה שיש בפס4 כמינימום. אבל כאן רואים דרישה למעבד חלש משמעותית מזה שיש בפס5.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 11 מרץ 2023, 17:43

טירוף של החיים. אני לא ראיתי בריאמסטר הזה שום דבר שיכול לדרוש 3060 בדרישות מומלצות ובטח שלא 4080 באולטרא.
מחכה לראות את הניתוח של DF אם גרסת האולטרא באמת נראת עולם אחר מגרסת הפס5 ואם כן אולי ארכוש את זה, אבל מאוד קשה לי להאמין שיש הבדלים גרפיים שמצדיקים את הטירוף הזה.

כאילו אני מבין את הקטע עם הSSD ומסכים עם הניתוח הזה, אבל כל היתר מוזר ביותר.

נראה כאילו סוני ממש עצלניים בפורטים האלה, אני לא רואה בהם שום ניצלול של מחשבים חזקים, אנחנו מקבלים פורטים שמגיעים הרבה יותר מאוחר ודורשים הרבה יותר. כבר שווה לשחק אותם בפס5 וזהו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2023, 20:39

glass man כתב:טירוף של החיים. אני לא ראיתי בריאמסטר הזה שום דבר שיכול לדרוש 3060 בדרישות מומלצות ובטח שלא 4080 באולטרא.
מחכה לראות את הניתוח של DF אם גרסת האולטרא באמת נראת עולם אחר מגרסת הפס5 ואם כן אולי ארכוש את זה, אבל מאוד קשה לי להאמין שיש הבדלים גרפיים שמצדיקים את הטירוף הזה.

כאילו אני מבין את הקטע עם הSSD ומסכים עם הניתוח הזה, אבל כל היתר מוזר ביותר.

נראה כאילו סוני ממש עצלניים בפורטים האלה, אני לא רואה בהם שום ניצלול של מחשבים חזקים, אנחנו מקבלים פורטים שמגיעים הרבה יותר מאוחר ודורשים הרבה יותר. כבר שווה לשחק אותם בפס5 וזהו.

המומלץ שלהם זה 2070 super, שהוא כרטיס ממש דומה בכוח לזה שיש בפס5, כך שזה מאוד הגיוני. גם לך תדע מה הגדרות high אומר בכלל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מרץ 2023, 21:03

לפני כמה חודשים תהיתי למה CDPR לא עשו את מצב overdrive מצב path tracing מלא (או לפחות ההגדרה הקצת עקומה של התעשית משחקים ל-path tracing), כי היה נראה שהם במרחק מאוד מינימאלי מזה. אז עכשיו NV אומרים שיהיה דמו נוסף בGTC והם קוראים לזה דמו path tracing מלא ראשון למשחק AAA אי פעם.

אז נשמע ששדרגו את מצב overdrive ועכשיו הוא path tracing מלא. טרוף. 4 וטיפה שנים אחרי כרטיס המסך הראשון שעושה RT, כרטיס שנאבק עם quake 2 ב-PT, יש משחק AAA בטופ הגרפי של התעשיה שיתן PT מלא.

אני רק חושב מה זה אומר על הדור הבא, ומתבאס שהוא בטח גם יהיה מבוסס על הטכנולוגיה של AMD. כלומר, אם הקונסולות מתחרות יפה עם הקרם של 2018 והם יצאו ב2020, אני לא רואה סיבה שקונסולות של 2027 לא יתחרו יפנ בכרטיסים של 2024. והכרטיס של 2022 עושה משחק AAA ב-path tracing מלא אז..
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2023, 07:05

תפסיק להרוס כבר מעכשיו… תן תקווה לכרטיס של NV בדור הבא!
הלוואי ומדובר בסייברפאנק כי אני ממתין לעדכון הזה כדי לשחק בו, השאלה היא איך זה בכלל רץ, אפילו על 4090 יש מצב שיהיה קשה להגיע ל-60 יציב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2023, 09:46

Laskin כתב:תפסיק להרוס כבר מעכשיו… תן תקווה לכרטיס של NV בדור הבא!
הלוואי ומדובר בסייברפאנק כי אני ממתין לעדכון הזה כדי לשחק בו, השאלה היא איך זה בכלל רץ, אפילו על 4090 יש מצב שיהיה קשה להגיע ל-60 יציב.

אה, אם לא הייתי ברור - זה סייברפאנק.

והשאלה היא האם זה באמת path tracing או מה שעולם המשחקים התרגל לקרא לו path tracing. לא שזה באמת משנה, כל אחד מהם יהיה פריצת דרך מטורפת.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2023, 10:09

אה, יופי, לא הבנתי ממה שכתבת שזה בטוח המשחק.
אם זה מפיל אותי ל-30 פריימים - אני בחוץ. מוכן לקבל גרפיקה מטורפת במחיר מסויים, אבל אני לא מוכן לרדת מ-60. טוב, אולי רק קצת אם יש מלא מלא אקשן על המסך :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2023, 10:22

Laskin כתב: אה, יופי, לא הבנתי ממה שכתבת שזה בטוח המשחק.
אם זה מפיל אותי ל-30 פריימים - אני בחוץ. מוכן לקבל גרפיקה מטורפת במחיר מסויים, אבל אני לא מוכן לרדת מ-60. טוב, אולי רק קצת אם יש מלא מלא אקשן על המסך :)

אם זה יראה כמו הדמו מכוניות מירוץ, מצידי שירוץ ב-25fps :!:

We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2023, 11:06

אה, טוב שהזכרת לי... לא הורדתי את הדמו הזה ואת הדמו של הג'ולות... מאיפה מורידים את שניהם?
(ואגב, אני לא זורם על זה בכלל בCP... לא מעוניין לשחק במשחק שכזה במשך מאה+ שעות ב-25 או 30 פריימים)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2023, 13:04

בסדר, גם אני לא רוצה 25fps, אבל אני כן רוצה שידחפו אותו לקצה. אם אני זוכר נכון היו בנצ׳מארקים שהראו אותו עושה מעל ל-60 עם DLSS3 על ה-4090, אבל אולי אני לא זוכר נכון. וגם יש מצב לא רע שהמטרה שלהם השתנתה כי הם מעולם לא טענו ל-path tracing עד השבוע.

כך או כך, התצוגה ב-22 למרץ, ומשום מה היא סגורה לקהל הרחב וגם לא מוקלטת בוידאו אז בתקווה לפחות נקבל סרטונים משם. האמת שיש לי חבר שעובד ב-overwolf, אולי יהיה לו איזה משתמש וסיסמה לחלוק איתי ל-GDC :!:
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2023, 13:15

אוקיי… אבל אתה יודע מאיפה מורידים את הדמו של המירוץ הזה, ושל הג׳ולות? משום מה זה לא באתר הרשמי של nvidia, ובכלל מאז 2019 לא עדכנו את עמוד הדמואים הטכנולוגיים שלהם :/

עריכה:
הבנתי שיש איזו תכנה בשם OMNIVERSE שדרכה מורידים את הדמו של הגולות...
אבל המירוץ - מסתבר שהבטיחו בספטמבר דמו שיצא בנובמבר, והוא לא הגיע, ואז היו דיווחים שנדחה ל"שנה הבאה", משמע - השנה... אז אני מעריך שהדמו הזה מעולם לא רץ בזמן אמת על שום כרטיס בקצב נורמלי, והוא כרגע נמצא בהליך שנמוכים או משהו. מאכזב. אבל נמתין ונראה כשיצא, אם אי פעם יצא. זה פשוט לא מריח משהו :/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2023, 15:13

Laskin כתב:אוקיי… אבל אתה יודע מאיפה מורידים את הדמו של המירוץ הזה, ושל הג׳ולות? משום מה זה לא באתר הרשמי של nvidia, ובכלל מאז 2019 לא עדכנו את עמוד הדמואים הטכנולוגיים שלהם :/

עריכה:
הבנתי שיש איזו תכנה בשם OMNIVERSE שדרכה מורידים את הדמו של הגולות...
אבל המירוץ - מסתבר שהבטיחו בספטמבר דמו שיצא בנובמבר, והוא לא הגיע, ואז היו דיווחים שנדחה ל"שנה הבאה", משמע - השנה... אז אני מעריך שהדמו הזה מעולם לא רץ בזמן אמת על שום כרטיס בקצב נורמלי, והוא כרגע נמצא בהליך שנמוכים או משהו. מאכזב. אבל נמתין ונראה כשיצא, אם אי פעם יצא. זה פשוט לא מריח משהו :/

שים לב שיש יותר מדמו גולות אחד, חדש יותר וישן יותר. ובנוגע למירוץ, אני מקווה שהוא לא מזוייף אבל אני לא זוכר מקרה של דמו כזה מזוייף. הם תמיד כתובים בדיוק למידה של הכרטיס והם משהו שמשחק אמיתי לא ישיג במשך שנים, אבל הם תמיד היו אמיתיים.

ובנושא אחר, אבל דומה:
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2023, 16:32

אני לא חושב שהדמו לא קיים, אלא שהוא כנראה לא רץ מדהים אפילו על 4090 למרות שנדמה לי שהצהירו אחרת.
מה ההבדלים בגולות?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 57 אורחים