הנושא הטכני הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 35169
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2023, 18:02

Laskin כתב:אני לא חושב שהדמו לא קיים, אלא שהוא כנראה לא רץ מדהים אפילו על 4090 למרות שנדמה לי שהצהירו אחרת.
מה ההבדלים בגולות?

להבנתי זה לא דמו, זה משחק, פשוט ב-scope קטן סטייל אסטרובוט. אז אני לא יודע אם הדחיה היא באמת משהו טכני, או פשוט עוד משחק שנדחה כמו אלף אחרים.

ובנוגע לגולות, יש מצב שאני מתבלבל, כי משום מה אני זוכר שהיו שני דמואים של גולות מאוד דומים אבל עם שדרוג משמעותי בדמו השני אבל אי לא מוצא שום עדות לזה באינטרנט. כנראה אבדתי את השפיות שלי.

Laskin
Elder
הודעות: 19684
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2023, 19:06

טוב הורדתי את הגולות וזה חביב ובאמת יש רק גירסה אחת
לא מצאתי איפה לשחק עם ההגדרות, יש דברים שם שמציקים לעין והוא גם לא במסך מלא משום מה, אבל נחמד

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 35169
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 מרץ 2023, 12:12

אפיק הכניסו מנגנון חדש בעדכון לאנריל 5.1 בכדי לעזור עם גמגומי שיידרים. היום חלק מהגמגומים נגרמים משיידר חדש שמנסה להופיע על המסך ובגלל שהוא עדין לא מקומפל, המשחק לא מצליח לרנדר את הפריים הבא. הוא קופא עד שהקימפול מסתיים ואפשר להציג את השיידר. עם העדכון החדש, המנוע יוכל לדרוש את השיידר מה שיתחיל את הליך הקומפלציה, אבל המשחק ימשיך לזרום ובנתיים השיידר פשוט לא יופיע. כשהליך הקומפלציה מסתיים, השיידר יופיע בפריים הבא.

זה יכול ליצור מצבים סטייל אנריל 3, כשטקסטורות היו מתחילות מטושטשות ומופיעות לאט לאט עם הזמן. אבל קימפול שיידרים הוא חד פעמי לכל שיידר וזה בדרך כלל כמה מילי שניות ולא 15 שניות כמו הבעיה בתקופת אנריל. אז לבנתיים זה פיתרון מעניין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 35169
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מרץ 2023, 21:55

מסתבר שבסוף Redfall לא משתמש באנריל 5, הוא רץ על אנריל 4.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 5392
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 26 מרץ 2023, 11:05

“It’s going to be hard to hold 1440p/60 FPS for the most demanding games of the generation,” Montero said. “As much as Xbox wants to sell it this way I don’t think the average consumer will want to buy a Series S and establish it as their console for the whole generation. Personally I see it more as a support console, for example in our case at home we have a PS5 and a Series S that we use to play Xbox exclusive games or just to enjoy the wonderful Game Pass system. If we want to enjoy more resolution/quality we play on PS5 or PC directly.”

CEO of Red Hook Games

זה הולך להיות בעייתי ב2025 כשיגיעו קונסולות הפרו, מתערבים שנראה משחקים ב720P על הS עד אז?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 35169
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מרץ 2023, 12:03

אז שיהיו 720p. זאת קונסולת low end, מי שקנה אותה לא מצפה לביצועים מדהימים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 35169
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מרץ 2023, 13:02

AMD דברה קצת על FSR3 שאמור להיות ה-DLSS 3 שלהם. הוא מביא שיפורים בביצועים של FSR2.2 ובנוסף מיצר פריים חדש. וכן, הוא עדין לא מבוסס AI.

Laskin
Elder
הודעות: 19684
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 מרץ 2023, 13:09

אז על מה הוא מבוסס? מים? תפוזים?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 35169
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מרץ 2023, 13:49

Laskin כתב:אז על מה הוא מבוסס? מים? תפוזים?

חלב והרבה תקווה.

הוא מבוסס על אותם וקטורים תנועה טמפורלים, בדיוק כמו FSR או DLSS, רק בלי שום AI כך שכבר עכשיו אפשר לנחש שהתוצאה תהיה פחות טובה משל NV.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 52 אורחים