This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
kririn כתב:נינטנדו למרות חומרה 2 דורות אחורה חומרתית
יצרו בזלדה הקודם ,את ה" אססין קריד קלון " הכי טוב שיצא
Laskin כתב:kririn כתב:נינטנדו למרות חומרה 2 דורות אחורה חומרתית
יצרו בזלדה הקודם ,את ה" אססין קריד קלון " הכי טוב שיצא
זה בדיוק מה שהם לא עשו
Laskin כתב:כן, הוא בדיוק המשחק שהוכיח שאפשר לעשות משחק עולם פתוח ש*לא* שואב מAC כלום בערך, אחרי כל כך הרבה שנים של קלונים ממוחזרים, וזה מה שהפך אותו לכל כך מוצלח
glass man כתב:זה לא הופך את המשחק לקלון של AC.
AC היא פשוט אחת הסדרות הכי משפיעות בהיסטוריה בגלל הפארקור שלה והטרוורסיה אבל זה ממש שולי בBOTW.
לעניות דעתי? אני רואה הרבה יותר השפעות מזלדה 1 וסקיירים בBOTW עם קצת shadow of the colossus, וטיפה half life 2 עם הפיזיקה, קצת מזכיר את הgravity gun אם כי בשימוש אחר לגמרי.
BOTW2 נראה מדהים, נראה כאילו יש אשכרה מבוכים או שאני מפנטז פה? אבל אני גם ככה הולך לחכות לפרו זה המשחק שיצדיק אותו, אני בטוח שנקבל חשיפה כלשהי השנה.
DrKeo כתב:BOTW לא דומה ל-AC, הוא ההפך המוחלט שלו. נתת 4 נקודות דמיון בין המשחקים, אבל נאלצת להמציא שתיים מהן כי אין יותר מדי
משימות צד פילר במפה? לא יודע על מה אתה מדבר. תפתח את המפה ב-AC ותראה 7 מליארד אייקונים שחוזרים על עצמם שאתה צריך ״לנקות״, אוסף ״משימות״, אם אפשר לקרא לזה משימות, ששולחות אותך לעשות את אותו דבר שוב ושוב ושוב. עכשיו תפתח את המפה בזלדה, אתה לא תראה כמעט כלום. פעילויות צד שתמצא אתה צריך לגלות לבד והן לרוב מאוד מגוונות ומיוחדות.
ועולם פתוח בלי סדר מוגדר? בהחלט יש את זה בזלדה. אבל זה משהו ש-AC המציא או שמגדיר את הפרנצ׳ייז? לא ממש. לא שחקתי בחדשים יותר, אבל לפחות בקודמים היה קמפיין עם סדר מאוד מוגדר, משימה X ואחריה משימה Y. בזלדה כל הקווסטים מנותקים לגמרי אחד מהשני, אתה יכול לעשות את כולם או אף אחד והסדר לא משנה בכלל. אתה יכול לגשת לבוס הסופי על ההתחלה אם בא לך. כלומר, אני לא ממש רואה את החפיפה בקטגוריה הזאת בין המשחקים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 47 אורחים