Laskin כתב:ברור שיצאו פאצ׳ים אבל אולי לא יצליחו לסדר את זה? אז לוותר כי אולי בעתיד יסודר? אפשר לומר את זה על כל משחק.
גם ג׳דיי בפס5 לא במצב נוראי, אבל כן היו לא מעט שהורידו בין היתר גם על זה ניקוד, ולדעתי טוב שכך.
Laskin כתב:אני לא חושב שזה מאוד משנה כי שניהם פוגעים בחוויה במידה דומה.
שוב, לא מדובר במשהו קריטי בשני המקרים (ג׳דיי וזלדה), זה לא משחק מירוצים או מכות שכל פריים חשוב. פשוט פריימירייט שצולל הרבה מתחת ל-30 לא מעט פעמים, קפיצות פריימים וכד׳
Laskin כתב:ואם נינטנדו תתקן וזה ירוץ חלק בעוד חצי שנה או חודש מהיום? אז זה גם אופטימיזציה. בסוף זה עניין של פגיעה קטנה בגיימפליי וזה לא משנה כמה הוא מנצל או לא מנצל.
Laskin כתב:לא, אני לא אומר בהכרח שהיה חייב לוותר על פיצ׳רים… יכול מאוד להיות שמדובר באופטמיזציה ותו לא.
Laskin כתב:
הסיפור מאחורי אחד מהמשחקים עם הפיתוח שנמשך הכי הרבה זמן ולאורך הכי הרבה דורות...
Uncle Pey'j כתב:קמיאו ו-PDZ הם שני המשחקים שהכי מזוהים עם ה-360 בשנה הראשונה שלו עבורי ולשניהם יש לי פינה חמה בלב. גם ל-PDZ היה פיתוח מאוד כיאוטי וחוצה פלטפורמות, מניח שאלו היו תופעות לוואי של הרכישה של RARE כמה שנים קודם.
Uncle Pey'j כתב:קמיאו ו-PDZ הם שני המשחקים שהכי מזוהים עם ה-360 בשנה הראשונה שלו עבורי ולשניהם יש לי פינה חמה בלב. גם ל-PDZ היה פיתוח מאוד כיאוטי וחוצה פלטפורמות, מניח שאלו היו תופעות לוואי של הרכישה של RARE כמה שנים קודם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 18 אורחים