DrKeo כתב:אהבתי את הפוליטיקלי-קורקט של DF, הם הצליחו למצא מילה שמתארת את ספיידרמן בלי להשפיל את אינסומניאק - Technical continuety. זה לא שהמשחק מבוסס על 95% אותן טכנולוגיות מהמשחק פס4, הוא פשוט עם Technical continuety
איזה ניתוח מבאס, פחות או יותר 10% יותר פירוט על הבניינים וההשתקפויות RT הן על משטחים מחוספסים יותר ובערך זהו. אפילו אין את ה-RT צל שיש בגרסת המחשב.
הם כן אומרים ברגע מסויים שמדובר ב״שיפור איטרטיבי״, אבל אני חושב שזאת מחמאה, המשחק נראה בול כמו ספיידרמן הקודם עם טאצ׳ים קטנים. והוא 4K טבעי, פאקינג בושה, אין דרך אחרת לתאר את זה.
אגב, מדדתי את המהירות של ספיידרמן בקטע שמיילס עף סוםר מהר. עשיתי חישוב בסיסי (יש objective על ה-UI עם מספר שמיצג כמה מטרים מיילס מהמטרה. אז לקחתי מקטע שבו מיילס טס ישר לנקודה, כשהיא במרכז המסך, ואז מדדתי שניה ביוטיוב פיירם אחרי פריים. זה כמובן בדיוק ברמת ה-33.34ms כי המשחק רץ ב-30) והוא עף ב-63 מטרים בשניה שזה 141 מיילים בשעה. כלומר פי 2 ממהירות ההתנדנדות המקסימלית של ספיידרמן 1 שהייתה 72 מיילים בשעה.
הוא לא 4k טבעי, הם ציינו dynamic 4k, כמו בראשון.