ואתה לא מקטין את SF5 ? עם יד על הלב לאסקין מהיום שאני פה כמעט אמרת שלפתח אותו עולה בערך כמו לפתח את Tetris Effect
ועכשיו SF6 קיבל מה שרצית סינגל פלייר בשרני, סמי עולם פתוח להסתובב בו מלא נכסים לא ממוחזרים ואתה עדיין לא נותן להם קרדיט!
אתה שוכח שכל שנה שנתיים הצוות של SF5 הוסיף לדמויות הבסיס
בחינם מתקפות חדשות, אנימציות חדשות לגמרי, מכניקות חדשות לגמרי שכל המכניקות האלה יש להן אנימציות חדשות לגמרי כל זה לדעתך עולה פרוטות אבל היי הוריזון בדוק עולה 220M
הנכס של אלואי לא ממוחזר? היא נראת בדיוק אותו דבר כמו שהיא נראתה במשחק הראשון. לך תשווה את המודל של ריו מSF4 לSF5 ומSF5 לSF6. זה ברור שהוא חדש לגמרי כל פעם.
אנחנו בקהילה אפילו רבים עם קפקום על זה, אנחנו ליטרלי מתחננים אליהם שהם ימחזרו נכסים בכל משחק כמו שנינטנדו ונאמקו עושות כדי שכל SF חדש אנחנו נקבל איזה 40 דמויות day one במקום לחכות שנים, לא איכפת לנו אפילו שזה יהיה אותם מודלים ממוחזרים והם לא מוכנים לשמוע על זה.
שמע לאסקין אם ה220M האלה הם אמיתים אז גרילה הם הצוות הכי בזבזני ולא יעיל Ever .... אם רוקסטאר עושים לך את העולם הפתוח הכי שאפתני ב137M דולר ויוביסופט עשו את watch dogs בפחות מ68M (שהוא מאותו הדור הטכנולוגי של הוריזון,גרסאות הדור הקודם שלו לא נחשבות ראשיות) וCDPR עשו משחק דור פס5 ב174M עם סייברפאנק 2077!
פאקינג דור פס5 והמשחק פס5 כנראה שנראה הכי טוב כרגע... אז אם זה נכון שהוריזון 2 עלה 220M. המסקנה היא אחת שגרילה הם ערפדים שמצצו תקציבים מטורפים מעבר למה שהיה דרוש למשחק.
כבר ראינו פעמים שמשחקים כמו deus ex mankind divided עלה לסקוור הון תועפות לפיתוח ברמה של עשרות מליונים+ כי איידוס מונטריאול מזמזו את הזמן ויכלו לפתח שני משחקים בזמן ובתקציב שהם לקחו אבל שוב זה לא שדאוס אקס דרש את זה אלא איידוס התנהלו בחוסר מקצועיות ויעילות ובזבזו הרבה מעבר לדרוש לא היה בדאוס אקס שום דבר שהצדיק את התקציב וגם אין בהוריזון.
כמו שכבר כתבתי תקציב של משחק נקבע מראש הרבה לפני שהתחיל הפיתוח ושם הבמאי והמפיקים צריך לתקצב אותו מראש כולל כמה אנשים יעבדו עליו בכל משך הפיתוח.
אז איך מה שאינטר עשה על חישוב של 300 עובדים על 5 שנים זה בכלל הגיוני? זה לא הגיוני בשיט.
אין סיכוי שעל הוריזון 2 עבדו כל גרילה 5 שנים, כי יש אנשים שצריכים לעבוד על המנוע או לשפר אותו? יש. יש אנשים שצריכים לעבוד על המשחק הבא/ לפחות לעשות למשחק הבא pre production ?
רוב הסיכויים שכשנכתב מסמך הפיתוח של הוריזון 2, הבמאים חתמו על תקציב משוער שם והם לא היו צריכים 200M כי לא היה להם צורך בכל ה300 העובדים של גרילה והם לא קיבלו גישה אליהם. זה כל כך לא הגיוני שהוא עלה 200M אבל זה כן יכול לשטות בשופט סנילי שלא יודע איך פיתוח משחקים עובד.