Klayman כתב:תכלס הייתי הולך יותר על קומדיה של טעויות מאשר זדון. אני לא חושב שהוא ממש איש מרושע או משהו. אני פשוט חושב שהחברה שלו נהייתה גדולה מדי, אין לו יותר מדי מושג כבר מה קורה בה, והיכולת שלו לשלוט על האיכות כבר נפגעה משמעותית.
אולי זדון היא לא המילה הנכונה, אבל ברגע שאתה יודע שפישלת ביקורת כי חברת גוף קירור בצורה לא טובה ל-GPU הלא נכון, ברגע שאתה יודע שזאת עובדתית אשמתך, להתחיל לצעוק כמו ילד בן 5 שלא משנה איזה טעויות הם עשו המוצר מחורבן (כי קשה להתקין אותו.. על ה-GPU הלא נכון בלי שקוראים את ההוראות) ושאפילו אם היו מתקינים אותו כמו שצריך והוא היה מקרר 20 מעלות פחות אז עדין הוא היה מוצר מחורבן (מה? זה ליטרלי המטרה היחידה של המוצר, אם הוא היה עושה 20 מעלות פחות הוא היה מדהים), אז אני אפילו לא יודע איך לקרא להתנהגות כזאת.
וכש-GN שמו אצבע על זה שהם מכרו את הגוף קירור האבטיפוסי שהם היו אמורים להחזיר התגובה שלו הייתה ״אבל לא מכרנו, רק שמנו במכירה פומבית״.. איך מגיבים לדבר כזה בכלל?
אני לא חושב שהוא אבד שליטה בחברה והחבר׳ה למטה עשו מה שהם רוצים, אני חושב שהאחיזה שלו הייתה חזקה מדי והחבר׳ה למטה נחנקו ולא הצליחו לעמוד בלחץ. סרטון בכל יום הרג אותם. שותפויות ממומנות עם חברות כמו אסוס או אקטואה שאחרי זה הם צריכים לבקר מוצרים שלהם (שבאורח פלא תמיד מקבלים ביקורות נהדרות) הרס את האמינות שלהם. ההשארה של סרטונים באויר למרות שהם יודעים שיש בהם טעויות עוד לפני שהעלו את הסרטון זה פשוט פאק ענקי באמינות.
ובסופו של יום לדחוף החוצה סרטון בכל יום כשכל הצוות שלך אומר שהחברה קורסת בגלל זה זאת אשמתו, ואם הוא לא היה האחראי על זה אז לפחות אשמתו שהוא לא טפל בזה. בסופו של יום הם לא חברה של 1500 אנשים, כמה כבר עובדים שם, 30 אנשים? זה סטארטאפ קטן, ונראה שאחד האנשים הכי בעייתים בו הוא דווקא ליינוס עצמו. ביחוד כששומעים אותו מדבר בפודקסטים שלהם או כותב בפורומים. הוא פשוט לא רוצה לבזבז עוד 300$ על שעות עבודה בכדי שיבדקו מוצר שלא נבדק כמו שצריך מחדש, הוא לא רוצה שיפספסו מועד של סרטון ואין לו בעיה עם תוכן ממומן שמשפיע ישירות על האמינות של הביקורות.
We're just normal men. We're just innocent men