Laskin כתב:זה גם מאוד אינדיבידואלי, נניח אולי זומבים מפחידים אותך יותר ממפלצות, או מקומות צפופים וחשוכים לעומת טירות וסמטאות חשוכות
אישית, העניין של מר אקס יותר מלחיץ אותי מכל מה שיש בDS
Death_119 כתב:אני מתכוון לעבור לRE 2 Remake, סתם תוהה, כמה המשחק מלחיץ? כמה המכניקות של Mr X מעצבנות? אם Deadspace היה ממש סבבה עבורי ולא מלחיץ, כמה קרוב איליו RE 2? הבנתי שהוא הרבה פחות משחק אקשן.
InterAl כתב:למשחק יש 4 playthroughs שונים. אחד שמתחיל עם ליאון ואז קלייר או קלייר ואז ליאון. ה-playthrough הראשון של כל זוג הוא לא מאוד קשה, mr.x מופיע די מאוחר במשחק ולא להמון זמן. בשני הוא מופיע מאוד מוקדם ומלווה אותך רוב המשחק, וזה די מציק ולא ממש כיף. מצד שני, אתה גם יותר מיומן, מכיר את המפה ויודע איך להתחמק ממנו די בקלות. בכל מקרה, משחק מצוין ולדעתי טוב מ-dead space.
Stick כתב:ניסיתי אתמול בערב את Balatro לכמה דקות, וכבר אחרי משהו כמו 15 דקות שמתי לב שעברו שעתיים וחצי, זה היה מאוד מוזר.
כן, אין ספק שזה מהמשחקים האלה שעושים משהו למימד הזמן ופשוט גורמים לו להעלם, אבל בקטע טוב, כן?
בכל הקשור לסערת הפוקר וההימורים, אני יכול עכשיו להגיד בבטחון שמהמבט שלי מדובר בשטויות מוחלטות.
כמישהו שאוהב לשחק פוקר אמיתי (עם חברים, על התערבויות קטנות כמו מי שמנצח לא משלם על הפיצה ומי שמפסיד ראשון מכין לכולם קפה, עדיין אף אחד מאיתנו לא פשט רגל ככל הידוע לי), אני יכול להגיד שלאכזבתי תחילה כל קשר בין המשחק הזה לפוקר נשאר בעיצוב הכללי ובצד השיווקי.
ראשית התאכזבתי לגלות שזה בכלל משחק שצמח מתוך פוקר סגור ולא מתוך טקסס הולדם, שזו הגרסה שאני אוהב לשחק, אבל כאמור התחושה הזו מהר מאוד נעלמה כשהבנתי את המשחק וגיליתי שהקשר שלו לפוקר הוא גימיק בלבד.
אז מה יש במשחק? כמו כל דק בילדר רוג לייק בסגנון, בעיקר לבנות דק חדש בכל ריצה ולנסות להתאים את היכולות המיוחדות שלך (ג'וקרים במקרה הזה) כך שיבנו אחד על השני ויתנו לך מכפלות מוגזמות. לפעמים לא יתמזל מזלך ותפסיד סיבוב רק על האלמנט הזה, בדרך כלל תקבל סיבוב שיוויוני שיגרום לך לחשוב לכמה שניות כדי לבצע את הבחירה הנכונה, ולפעמים הכוכבים יאירו לך בצורה כזו שהמכפלות שלך והצורה בה הג'וקרים יעבדו ביחד יהיו כל כך מוגזמים, עד שזה יהיה לא יותר מאשר פאוור פאנטזי של מספרים עולים ועולים.
למי שזה נשמע כמו פוקר, ולא, נניח, slay the spire או משחקים דומים, אז סבבה. מוזמנים ללכת לקזינו ולבקש מהדילר לשחק אתכם Balatro...
הקשר לפוקר מתחיל ונגמר בעיצוב ובאיך שהמשחק מתייחס למכפלות שאתה יוצר (על ידי סדרות של פוקר), זה פוקר כמו שslay the spire הוא ARPG זחילת צינוקים כי הוא מעוצב כאילו נלחמים במפלצות.
על משחקים שבהם באמת אפשר לשחק פוקר אמיתי אגב, כמו RDR או יאקוזה לדוגמה, לא שמעתי שום מילה.
טוב, אחרי שהוצאתי את זה, המשחק עצמו באמת מהנה למדי. יש לו פוטנציאל להיות הslay the spire הבא שלי באמת, משחק ששרפתי עליו המון שעות.
בסופו של דבר זה משחק לשרוף איתו איזו שעה או שעתיים, בראש כבוי אחרי יום עבודה עם קצת מוזיקה או פודקאסט ברקע. אני עוד רק מגרד את הקצה של מה שיש בו, עוד לא פתחתי את כל הקלפים המיוחדים או החפיסות, אבל השלמתי כבר סיבוב שלם וזה די כיף.
מי שאוהב משחקי דק בילדר יהנה מBalatro לדעתי, בינתיים הוא עושה הכל נכון ונראה שיש בו מספיק גיוון ושילובי אופציות כדי להספיק לאין ספור ריצות שירגישו מהנות ורעננות בפני עצמן. מי שמחפש משחק פוקר לעומת זאת, טוב, שילך לשחק פוקר.
InterAl כתב:סיימתי את bg3 - משחק טוב ומרשים, אבל קצת מאכזב. העלילה לא משהו והקרב האחרון היה ממש, ממש קל (על tactician). לא זכור לי קרוב סופי ב-rpg גדול קל כמוהו. הגיימפליי לא מאוזן טוב. fighter רמה 12 עם great weapon master פשוט שוחט כל מה שזז, והיו לי שניים כאלה. כמעט בלי באפים בקרב האחרון, רק haste ושיקוי fire resistance ותוך 2 תורות שום דבר כבר לא איים עליי. גם עזרה לא הייתי צריך לזמן, למרות שיכולתי לזמן את כולם כמעט.
יש המון דברים שהמשחק עושה נהדר, בעיקר בכל מה שקשור ל-skill checks ואפשרויות בחירה עלילתיות. הקווסטים יכלו להיות טובים יותר. אין קווסט במשחק שקרוב לקווסטים הגדולים של bg2, כמו למשל trademeet, windspear hills או מצודת ד'ארניס - אולי רק הקווסט של אסטריון מתקרב, אבל לא ממש שם. לא הרגשתי שהוא אימרסיבי מספיק, לא ביחס לקודמים או למשחקי d&d אחרים וגם לא ביחס למשחקים מודרניים יותר (סטארפילד נגיד לוקח פה בקלות). גם המבוכים חלשים, שום דבר שקרוב ל-watcher's keep או durlag tower. הערים לא הרגישו חיות מספיק, לא מדבר אפילו על סייקל בסיסי של יום/לילה שהיה עוד ב-bg1 מ-1998, ומה הקטע לתת שם ייחודי לכל npc חסר משמעות בעיר? מכריח אותך ללחוץ על כולם, למרות שב-95% מהמקרים זה מיותר. הפייסינג של המשחק גם יכול היה להיות טוב יותר, האזורים דחוסים מדי ב-points of interest והמשחק עוצר לקאטסין כל 2 דקות כשחוקרים אזור חדש. הייתי שמח לאזורים קטנים ומגוונים יותר, עם מפת עולם שמחברת ביניהם. אין תחושת מסע ומקום במשחק הזה, רק מעבר בין כמה אזורים גדולים ודחוסים. הנבלים הראשיים היו גרועים, שום דבר שמתחרה עם איירניקוס מ-bg2, שעד היום אני זוכר טקסטים שלמים שלו בע"פ. גם ה-ui יכול היה להיות טוב יותר. לא מבין איך לא מוצג ה-crit range שלך במסך הדמות או איך אין רשימת מקורות של ה-attack bonuses שלך - במקום, אתה צריך לעבור על כל רשימת ה-characteristics אחד אחד. כל CRPG מבוסס D&D3 מהעשרים שנה האחרונות עשה את הדברים האלה.
וכמובן, המשחק לא מרגיש BG בכלל. זה הרגשתי עוד מהמעט ששיחקתי ב-EA. בתכלס זה DOS3 על גבי D&D5/FR. אבל כן אהבתי את ה-fan service עם הדמויות מהקודמים, ונחמד שאפילו כמה דמויות מ-tob באו לגיחה קצרה.
Death_119 כתב:InterAl כתב:סיימתי את bg3 - משחק טוב ומרשים, אבל קצת מאכזב. העלילה לא משהו והקרב האחרון היה ממש, ממש קל (על tactician). לא זכור לי קרוב סופי ב-rpg גדול קל כמוהו. הגיימפליי לא מאוזן טוב. fighter רמה 12 עם great weapon master פשוט שוחט כל מה שזז, והיו לי שניים כאלה. כמעט בלי באפים בקרב האחרון, רק haste ושיקוי fire resistance ותוך 2 תורות שום דבר כבר לא איים עליי. גם עזרה לא הייתי צריך לזמן, למרות שיכולתי לזמן את כולם כמעט.
יש המון דברים שהמשחק עושה נהדר, בעיקר בכל מה שקשור ל-skill checks ואפשרויות בחירה עלילתיות. הקווסטים יכלו להיות טובים יותר. אין קווסט במשחק שקרוב לקווסטים הגדולים של bg2, כמו למשל trademeet, windspear hills או מצודת ד'ארניס - אולי רק הקווסט של אסטריון מתקרב, אבל לא ממש שם. לא הרגשתי שהוא אימרסיבי מספיק, לא ביחס לקודמים או למשחקי d&d אחרים וגם לא ביחס למשחקים מודרניים יותר (סטארפילד נגיד לוקח פה בקלות). גם המבוכים חלשים, שום דבר שקרוב ל-watcher's keep או durlag tower. הערים לא הרגישו חיות מספיק, לא מדבר אפילו על סייקל בסיסי של יום/לילה שהיה עוד ב-bg1 מ-1998, ומה הקטע לתת שם ייחודי לכל npc חסר משמעות בעיר? מכריח אותך ללחוץ על כולם, למרות שב-95% מהמקרים זה מיותר. הפייסינג של המשחק גם יכול היה להיות טוב יותר, האזורים דחוסים מדי ב-points of interest והמשחק עוצר לקאטסין כל 2 דקות כשחוקרים אזור חדש. הייתי שמח לאזורים קטנים ומגוונים יותר, עם מפת עולם שמחברת ביניהם. אין תחושת מסע ומקום במשחק הזה, רק מעבר בין כמה אזורים גדולים ודחוסים. הנבלים הראשיים היו גרועים, שום דבר שמתחרה עם איירניקוס מ-bg2, שעד היום אני זוכר טקסטים שלמים שלו בע"פ. גם ה-ui יכול היה להיות טוב יותר. לא מבין איך לא מוצג ה-crit range שלך במסך הדמות או איך אין רשימת מקורות של ה-attack bonuses שלך - במקום, אתה צריך לעבור על כל רשימת ה-characteristics אחד אחד. כל CRPG מבוסס D&D3 מהעשרים שנה האחרונות עשה את הדברים האלה.
וכמובן, המשחק לא מרגיש BG בכלל. זה הרגשתי עוד מהמעט ששיחקתי ב-EA. בתכלס זה DOS3 על גבי D&D5/FR. אבל כן אהבתי את ה-fan service עם הדמויות מהקודמים, ונחמד שאפילו כמה דמויות מ-tob באו לגיחה קצרה.עשית Beast hold? בגלל שהלך לי כל כך טוב והצלחתי בקסם לא זימנתי אפילו את כל בעלי הברית.ספויילר: הצג
גם סיימתי על Tactician כמובן.
לטעמי הבוס הראשון הוא הקשה ביותר By far.
היו עוד כמה קרבות טובים -ספויילר: הצג
Death_119 כתב:סיימתי את הריצה הראשונה עם Leon, הגיע הזמן לClaire B . לא מצליח להבין למה הם משנים את שם הוירוס כל משחק, היה T בראשון עכשיו זה G.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 32 אורחים