נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אפריל 2013, 02:56

זה המקום למכירות, נתונים סטטיסטים ודוחות כספיים.
We're just normal men. We're just innocent men

phinexwrath71
Trainee
הודעות: 150
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:11

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי phinexwrath71 » 14 אפריל 2013, 11:12

לדעתה של square enix טומב רידר לא מכר כמו שהם ציפו
בעיניי אילו ציפיות לא מציאותיות למשחק הזה למכור 6-7 מליון בחודש הראשון
צריך לציין שהנתונים לא מייצגים גם מכירות דיגיטאליות שהרווח שלהם עומד על שלו
אני חושב שהם הגזימו עם הציפיות וקפצו מעל הפופיק,3.4 מליון זה המון לכל היותר,כל משחק היום חייב להיות cod במכירות?
http://www.game-debate.com/news/?news=4645&game=Tomb%20Raider

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 14 אפריל 2013, 16:40

phinexwrath71 כתב:לדעתה של square enix טומב רידר לא מכר כמו שהם ציפו
בעיניי אילו ציפיות לא מציאותיות למשחק הזה למכור 6-7 מליון בחודש הראשון
צריך לציין שהנתונים לא מייצגים גם מכירות דיגיטאליות שהרווח שלהם עומד על שלו
אני חושב שהם הגזימו עם הציפיות וקפצו מעל הפופיק,3.4 מליון זה המון לכל היותר,כל משחק היום חייב להיות cod במכירות?
http://www.game-debate.com/news/?news=4645&game=Tomb%20Raider

לא מבין מה הם רוצים, כמעט 3.5 מיליון עותקים זה מכובד מאד באספקטים של גיימינג. אפילו המון מעל הממוצע.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 אפריל 2013, 17:12

SHAPIRA500 כתב:
phinexwrath71 כתב:לדעתה של square enix טומב רידר לא מכר כמו שהם ציפו
בעיניי אילו ציפיות לא מציאותיות למשחק הזה למכור 6-7 מליון בחודש הראשון
צריך לציין שהנתונים לא מייצגים גם מכירות דיגיטאליות שהרווח שלהם עומד על שלו
אני חושב שהם הגזימו עם הציפיות וקפצו מעל הפופיק,3.4 מליון זה המון לכל היותר,כל משחק היום חייב להיות cod במכירות?
http://www.game-debate.com/news/?news=4645&game=Tomb%20Raider

לא מבין מה הם רוצים, כמעט 3.5 מיליון עותקים זה מכובד מאד באספקטים של גיימינג. אפילו המון מעל הממוצע.


באמת שלא ברור לי למה הם חשבו שהם ימכרו כל כך הרבה מכל המשחקים האלו.
כולם מכרו ממש נהדר. אני לא מבין מי קבע את הציפיות הללו, אבל הן מאוד מנותקות מהמציאות.

בחדשות אחרות, FEZ מכר בשנה אחת מאז השקתו 200 אלף עותקים.
לדברי פיל פיש, היוצר של המשחק זה "completely f***ing crazy when you think about it"

בראשון למאי, המשחק יוצא לPC (ומאק ולינוקס).
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 17 אפריל 2013, 15:22

ולמי שעדיין לא השתכנע עד כמה סיילים מטורפים והאמבל-באנדלס עושים רק טוב למפתחים, אז הנה עוד ראייה לכך. ניתוח המכירות של Dustforce:

http://hitboxteam.com/dustforce-sales-figures

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 17 אפריל 2013, 20:07

Kazz כתב:ולמי שעדיין לא השתכנע עד כמה סיילים מטורפים והאמבל-באנדלס עושים רק טוב למפתחים, אז הנה עוד ראייה לכך. ניתוח המכירות של Dustforce:

http://hitboxteam.com/dustforce-sales-figures


המשחק שלהם שבור ולא ממש מתפקד. בחיים לא הייתי קונה אותו, אם הוא לא היה בא בהאמבל באנדל. התקנתי אותו רק כדי לגלות שהוא לא עובד כמו שצריך עם הגיימפד שלי (360), ובאופן כללי סובל מממשק מעצבן.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 17 אפריל 2013, 20:54

אז מסתבר,לפחות לפי האנליסטים של חברת Cowen ש Gears of war ו God of war הם פלופים לא קטנים: גירס האחרון מכר 425,000 עותקים בארה״ב,נפילה אסטרונומית ביחס ל 2+ מליון עותקים של גירס 3,גוד אוף וור לעומת זאת מכר רק 330,000 עותקים לאחר ש gow3 פתח בזמנו עם 1.1 מליון עותקים.
http://www.ign.com/articles/2013/04/16/ ... derperform

אני קצת מופתע ביחס לגוד אוף וור אחרי כל הקמפיין המאסיבי של סוני שכלל גם פרסומת מושקעת בסופרבול,כנראה שהעייפות מהמותגים הללו ומהדור הנוכחי בכלליות נותן את אותותיו ואי אפשר למכור לאנשים מותגים שחוקים עם גראפיקה שכבר לא מרשימה אותם ללא שום חידוש משמעותי ואף בהפקה קטנה יותר,אני מנחש שנעשה פה צדק ובסכ״ה מדובר במסר בריא למפתחים.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 17 אפריל 2013, 21:12

אני לא היתי דואג לכותרים האלו
סך הכל אין בדיוק הרבה בילעדים בתקופה הזאת לא לPS3 ולא ל360
אני חושב שיהיה להם רגלים ארוכות ,והם ימכרו בסדר בסופו של דבר ויכסו את עלות הפיתוח +רווח מסוים

מה גם שצריך לזכור שאלו כותרים שיהיה אפשר למכור בפורטים לדור הבא בעתיד ,וגם באוספים
הבעיה עם סדרת GOW לדעתי ,זה שסוני הוציאה 5 כותרים בסדרה לPS3 לפני המישחק הזה (כולל הפורטים מהPS2 וPSP ) ,זה סך הכל 6 כותרים לקונסולה
לסדרה שהיא לא COD ולא פוקימון

עם גירז ,זה המישחק מיספר 4 לקונסולה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אפריל 2013, 21:50

bling כתב:אז מסתבר,לפחות לפי האנליסטים של חברת Cowen ש Gears of war ו God of war הם פלופים לא קטנים: גירס האחרון מכר 425,000 עותקים בארה״ב,נפילה אסטרונומית ביחס ל 2+ מליון עותקים של גירס 3,גוד אוף וור לעומת זאת מכר רק 330,000 עותקים לאחר ש gow3 פתח בזמנו עם 1.1 מליון עותקים.
http://www.ign.com/articles/2013/04/16/ ... derperform

אני קצת מופתע ביחס לגוד אוף וור אחרי כל הקמפיין המאסיבי של סוני שכלל גם פרסומת מושקעת בסופרבול,כנראה שהעייפות מהמותגים הללו ומהדור הנוכחי בכלליות נותן את אותותיו ואי אפשר למכור לאנשים מותגים שחוקים עם גראפיקה שכבר לא מרשימה אותם ללא שום חידוש משמעותי ואף בהפקה קטנה יותר,אני מנחש שנעשה פה צדק ובסכ״ה מדובר במסר בריא למפתחים.

יש מישהו במערכת פורומים הזאת שממש בא לי לעשות לו "אמרתי לך" גדול.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 18 אפריל 2013, 01:26

bling כתב:אני קצת מופתע ביחס לגוד אוף וור אחרי כל הקמפיין המאסיבי של סוני שכלל גם פרסומת מושקעת בסופרבול,כנראה שהעייפות מהמותגים הללו ומהדור הנוכחי בכלליות נותן את אותותיו ואי אפשר למכור לאנשים מותגים שחוקים עם גראפיקה שכבר לא מרשימה אותם ללא שום חידוש משמעותי ואף בהפקה קטנה יותר,אני מנחש שנעשה פה צדק ובסכ״ה מדובר במסר בריא למפתחים.

למה מופתע? שני המשחקים האלו מראש לא תוכננו כמשחקי המשך בתקציב מלא ולא תוקצבו ככאלו גם מבחינה שיווקית. פרסומת מושקעת בסופרבול זה עדיין כלום לעומת מה שסוני שמה על GOW3, שלא נדבר על מיקרוסופט במקרה של משחקי גירס הקודמים.
המטרה של שני המשחקים האלו היתה לתת עוד משהו למעריצים הכבדים ולעשות עוד קצת כסף על הדרך - לפני שהדור הבא מגיע. ואת הכסף שלהם הם יעשו.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 18 אפריל 2013, 12:00

swym כתב:למה מופתע? שני המשחקים האלו מראש לא תוכננו כמשחקי המשך בתקציב מלא ולא תוקצבו ככאלו גם מבחינה שיווקית. פרסומת מושקעת בסופרבול זה עדיין כלום לעומת מה שסוני שמה על GOW3, שלא נדבר על מיקרוסופט במקרה של משחקי גירס הקודמים.
המטרה של שני המשחקים האלו היתה לתת עוד משהו למעריצים הכבדים ולעשות עוד קצת כסף על הדרך - לפני שהדור הבא מגיע. ואת הכסף שלהם הם יעשו.

זה נכון שהתקציבים שלהם קטנים יותר מקודמיהם אבל קשה לי להאמין שברמה כזה שפחות מחצי מליון יתקבל על הדעת,אלו עדיין לא משחקי אינדי...
קשה לי להאמין שהם יצאו ריווחיים בסופו של דבר.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אפריל 2013, 14:07

bling כתב:זה נכון שהתקציבים שלהם קטנים יותר מקודמיהם אבל קשה לי להאמין שברמה כזה שפחות מחצי מליון יתקבל על הדעת,אלו עדיין לא משחקי אינדי...
קשה לי להאמין שהם יצאו ריווחיים בסופו של דבר.


אפיק היא חברה מאוד יעילה. לא יפתיע אותי אם המשחק כבר רווחי עבורם. בהתחשב בקמפיין הפרסומי המצומצם, גם לא יפתיע אותי אם מייקרוסופט כבר החזירו את ההשקעה, או מאוד קרובים לזה.
בנוגע לGod of War, קשה יותר להגיד. סוני ידועים בכך שהם משקיעים משאבים עצומים במשחקי צד ראשון בכלל ובכותר הזה בפרט (כלומר, הם נוהגים לזרוק כסף על כל בעיה, שזה ממש מצוין לנו כגיימרים, אבל פחות לסוני כחברה). אין לי מושג עד כמה זה היה פרויקט "קטן" מבחינה תקציבית ועד כמה הוא יכול להחשב לכשלון או הצלחה.
במקרה של סוני, גם קשה למדוד את ההצלחה של משחקי צד ראשון, כי הם נוהגים לדחוף את הקונסולות שלהם עם באנדלים שכוללים משחקים ולהערכתי, הרווח מלמכור עוד PS3 (או שלט) כי יש בו את GOW:A, לא מחושב בהכנסות של המשחק עצמו, כמו מכירה של המשחק לבדו.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 אפריל 2013, 15:08

יותר מדאיג הם התחזיות לביושוק שהם רק ~700,000 עותקים. נחכה לחמישי בלילה לראות את המספר הרשמי.

בנתיים קאפקום מודיעה שהרווחים שלה ירדו בחצי בהשוואה למה שהם ציפו. שוב הורידו את תחזית שילוח העותקים של RE6 ו DMC. האשימו אאוטסורסינג מוגזם בירידה באיכות וביטלו מספר עותקים שפותחו ע"י צוותים מערביים.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=542418

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 18 אפריל 2013, 17:01

bling כתב:זה נכון שהתקציבים שלהם קטנים יותר מקודמיהם אבל קשה לי להאמין שברמה כזה שפחות מחצי מליון יתקבל על הדעת,אלו עדיין לא משחקי אינדי...
קשה לי להאמין שהם יצאו ריווחיים בסופו של דבר.

לא יודע מי מפתח את GOW בפועל עבור סנטה מוניקה וכמה הוא עולה, אבל את גירס מפתח סטודיו פולני שהעלויות שלו נמוכות משמעותית מעלויות של פיתוח משחק בארה"ב (ועוד גירס הוא משחק שמפותח בצורה שמרנית ביותר - המשחק הראשון עלה 10 מליון דולר והשני לא הרבה יותר). גם תקציב השיווק של המשחק היה נמוך משמעותית, ככה שאם מדובר בפחות מחצי מיליון עותקים בארה"ב בלבד הוא כנראה יסתדר. אנשים שוכחים שחצי מליון עותקים בשבועיים בשוק יחיד הם עדיין המון המון כסף.

Kazz כתב:בנתיים קאפקום מודיעה שהרווחים שלה ירדו בחצי בהשוואה למה שהם ציפו. שוב הורידו את תחזית שילוח העותקים של RE6 ו DMC. האשימו אאוטסורסינג מוגזם בירידה באיכות וביטלו מספר עותקים שפותחו ע"י צוותים מערביים.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=542418

האמת היא שהתחזית של RE6 וDMC ובכלל כמעט מקבילה לתחזית שקאפקום פרסמה בסוף 2012 - הם פשוט נכנסו לרזולוציה טיפה יותר גבוהה. הרווחים שלה לעומת זאת נחתכו בעיקר בגלל חיתוך של השקעות עתידיות ובגלל restructuring חד פעמי שעלה להם מעל 100 מיליון ין, ממש כמו מה שSE עברה לא מזמן.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 18 אפריל 2013, 17:17

מצוין ,מאוד אהבתי את קאפקום בעבר
אבל כבר כמה שנים יש להם מדיניות של לדחוף הרבה DLC בתשלום למישחקים שלהם
שחלק מהDLC זה דברים שבעבר היו דברים בתוך המישחק שאתה פותח אותם דרך יתקדמות ,ולא בקניה של DLC

לדוגמה דמויות ניסתרות ודברים בסגנון

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Golan » 18 אפריל 2013, 17:55

היום המוכר בחנות הסביר לי איך עובדת מערכת מכירות המשחקים, ולמען האמת לא ממש הבנתי.

הוא אמר לי שזה הכל עניין של היצע וביקוש. שלדוגמה במשחק כמו Far Cry 3, יבואנים שמזמינים כמות ענקית מקבלים את הכמות שהם הזמינו. אבל אם יש יבואן שמבקש רק 20 יחידות, לא בטוח שיביאו לו. או משהו כזה. לא ממש הבנתי.

מישהו יכול לפרט ולהסביר איך זה עובד?

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Golan » 18 אפריל 2013, 19:15

המכירות של ה-Xbox 360 עברו את המכירות של ה-Wii בבריטניה. ה-360 מכרה 8,732,220 יחידות בבריטניה, בעוד ה-Wii מכרה 8,718,881 יחידות.

בנוסף, 8,000,000 יחידות של 3DS נמכרו בארצות הברית. נתון מדהים.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 18 אפריל 2013, 22:05

GolanBerlin כתב:היום המוכר בחנות הסביר לי איך עובדת מערכת מכירות המשחקים, ולמען האמת לא ממש הבנתי.

הוא אמר לי שזה הכל עניין של היצע וביקוש. שלדוגמה במשחק כמו Far Cry 3, יבואנים שמזמינים כמות ענקית מקבלים את הכמות שהם הזמינו. אבל אם יש יבואן שמבקש רק 20 יחידות, לא בטוח שיביאו לו. או משהו כזה. לא ממש הבנתי.

מישהו יכול לפרט ולהסביר איך זה עובד?



זה פשוט מאוד
היצרנים וספקים ויבואנים ,רוצים למכור כמה שיותר יחידות ללקוח ,הלקוחות שלהם זה לא הגימרים עצמם
אלה החנויות והרשתות
עם רשת מסוימת מזמינה איזה מיליון עותקים (לכל הרשת) ,ולאומת זאת חנות שכונתית מזמינה 10 עותקים
ברור שההזמנה הגדולה זה לרשת ,ולא רק שתיהיה לה עדיפות במשלוחים
יש סיכוי מאוד טוב שימכרו לה בתנאים טובים יותר ,בין עם זה המחיר עצמו ,או כמות התשלומים בלי ריבית (מאוד חשוב שמדובר בסכומים גדולים )

אבל מצב של חוסר בעותקים אפך לנדיר ברגע שעברו לCD-DVD-בלו רי
בעבר היו קלטות מישחק ,שהיה יקר יחסית ליצר ואז היו מחסורים ליפעמים
גם חלק מיצרניות הקונסולות ,שמיצרות גם את הקלטות מישחק ,חיבו את המפיצות בכמות מסוימת כל נגלה של הדפסה
זה בימקום מיספר מדויק לפי צרכי השוק
ואז נוצר מצב שחלק מהמישחקים יוצרו בפחות עותקים מהביקוש שלהם בפועל

היום זה כבר נדיר מאוד ,מכונות צורבות מאוד מהר מאוד בזול ,שחסר מדפיסים כמה שחסר
גם הכרטיסים של הויטה וה3DS זולים ליצור

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 אפריל 2013, 00:55

GolanBerlin כתב:היום המוכר בחנות הסביר לי איך עובדת מערכת מכירות המשחקים, ולמען האמת לא ממש הבנתי.

הוא אמר לי שזה הכל עניין של היצע וביקוש. שלדוגמה במשחק כמו Far Cry 3, יבואנים שמזמינים כמות ענקית מקבלים את הכמות שהם הזמינו. אבל אם יש יבואן שמבקש רק 20 יחידות, לא בטוח שיביאו לו. או משהו כזה. לא ממש הבנתי.

מישהו יכול לפרט ולהסביר איך זה עובד?


בפשטות, זה עניין של לוגיסיטיקה.
ליבואן עולה כסף לדאוג שמשאית תקח מספר מסוים של יחידות לנקודת קצה (חנות, מחסן לוגיסטי של רשת וכן הלאה) וזה אחרי שעלה כסף לשנע את אותן יחידות מחו"ל, במכולות ענק.
לשלוח משאית עם 200 עותקים למרכז הלוגיסטי של באג (לשם הדוגמא), עולה אותו הסכום כמו לשלוח את אותה משאית לחנות האחת של פריק, עם 20 עותקים.
למרות שההוצאות של היבואן באותה הרמה, ההכנסות שלו לא. מה200 עותקים, הוא מרוויח הרבה יותר, מאשר ה20 עותקים.

לכן, אם ההזמנה שהחנות עושה קטנה כל כך, שהיא איננה משתלמת ליבואן, הוא יעדיף לשלוח את העותקים שיש לו (והם מוגבלים בשוק קטן כמו ישראל) לחנויות שהזמינו המון ולשלוח לחנויות שהזמינו קצת, אך ורק במקרה שנשארו לו עותקים בצד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 אפריל 2013, 04:07

קצת חדשות מנתוני הNPD והדו"חות הכספיים הרבעוניים של מייקרוסופט:

ביושוק היה המשחק הנמכר ביותר בארה"ב החודש (לא כולל מכירות דיגיטליות).
אחריו נמצא ברשימה טומב ריידר (שכנראה מכר ממש המון, למרות הכשלון המהדהד שלו... :roll: ). במקום השלישי התייצב גירס אוף וור החדש וברביעי גוד אוף וור החדש.

העשירייה הראשונה:
Bioshock Infinite (360, PS3, PC)
Tomb Raider (360, PS3)
Gears of War: Judgment (360)
God of War: Ascension (PS3)
Call of Duty: Black Ops 2 (360, PS3, PC, Wii U)
Luigi's Mansion: Dark Moon (3DS)
MLB 13: The Show (PS3, PSV)
NBA 2k13 (360, PS3, WII, Wii U, PSP, PC)
The Walking Dead: Survival Instinct (360, PS3, Wii U)
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 (360, PS3)

נתון קטן ומעניין - מונסטר האנטר 3, שגירסאות ה3DS והWIIU שלו אוחדו בספירה של NPD, לא הצליח להגיע לעשירייה הראשונה. נראה שהכותר האולטרה-פופולארי ביפן, לא מצליח לגדל שורשים במערב.
פיסת הצואה שהיא משחק המתים המהלכים של אקטיוויז'ן, דווקא כן נכנס לרשימה, במקום התשיעי. :?

-----

חטיבת הבידור של מייקרוסופט (שכוללת את הXBOX, סקייפ וטלפונים סלולריים) דיווחה על עלייה של 56% ברווחים (מתוכם 641 מיליון דולר מיוחסים לXBOX), לעומת אותה תקופה בשנה שעברה.
ברבעון הנוכחי, החטיבה הכניסה 2.53 מיליארד דולרים (בשלושה חודשים... :shock: ) ועזרה למייקרוסופט לדווח על רווח של 342 מיליון דולרים.
במהלך הרבעון נמכרו 8.9 מיליון XBOX 360. ירידה קטנה מה11.1 מיליון שנמכרו באותה תקופה בשנה שעברה.
הרווחים הללו הגיעו למרות עלייה בהוצאות הR&D של החברה. עלייה של 113 מיליון דולר ברבעון האחרון (ו351 מיליון דולר במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה הפיסקלית של 2013).

חדשה נוספת בנוגע למייקרוסופט, היא שה360 עברה במספר היחידות שנמכרו את הWII באנגליה ובקצב הנוכחי (הפער השבוע ביניהן היה 30 אלף יחידות, בארה"ב, בלי להתחשב בתקופת החגים), בעוד 54 שבועות (קצת יותר משנה), הקונסולה תעבור את המכירות של הWII גם בארה"ב.
הפער בין הWII וה360 בארה"ב הוא בערך 1.7 מיליון יחידות בלבד.
החדשה הזאת מתבססת על נתונים של VGC, כך שבהחלט רצוי להתייחס אל הנתונים כהשערה נחמדה ולא כאמת חצובה בסלע.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 19 אפריל 2013, 11:10

SE אמרו שמדובר בכשלון, אז כן TR הוא כשלון (על אף שמדובר בבכורה הכי מוצלחת של הזיכיון). שום משחק לא עבר את המיליון עותקים ברשימה (בניגוד למרץ 2012). עוד ירידה של 10% בהשוואה לתקופה המקבילה.

הנה נתונים מהדלפות:

・Gears of War Judgment: 620K
・Bioshock Infinite 870K
・God of War Ascension 570K
・Tomb Raider 640K
・Luigi's Mansion Dark Moon 360K

・3DS 230K(+1%)
・Wii 91K(▲47%)
・Wii U 67K
・PS3 211K(▲36%)
・360 261K

No new game > 1m
600k < gowj < gowa < tr, but the diff between each other is less than 10k
hunter / lego fan could be sad

gowa have bundle sku, so you could figure it out.

100k < lego < hunter 3ds+wiiu < 130k
nfs < 10k
IGN4.7(Castlevania) ~ 30k

MH3U:
3DS: 3/5
Wii U: 2/5

Wii U ver is 13th of all Wii U SW LTD.

60.9K < MHU 3DS < 77.4K
40.4K < MHU WiiU < 51.6K

ההבדלים במיקומים של צמד משחקי GOW הוא בשל הבאנדל של אסנשן.

LOL WII U. ביזיון של קונסולה. NFS פחות מ10K פחח. לEA יש את כל הסיבות בעולם לא לתמוך בקונסולה. לפחות משחק הלגו עשה יותר מ100אלף עותקים - עד כמה שזה שווה.


גם ביושוק בפתיחה הכי טובה של הזיכיון אבל השאלה היא כמה רגליים יהיו לו ואיך הוא מכר בשאר העולם. ביושוק1 מכר יותר מ 5מליון, השני עשה 3-4 מיליון יחידות. הפתיחה של אינפינייט היא לא כזו מדהימה, בטח שלקחו לו 5.5 שנים לפיתוח באולפן גדול ועם תקציבים גדולים (ועובדה ש2K לא הוציאו שום PR מתגאה, כנראה יש אכזה מהמכירות בפועל).

בעניין TR:
Tomb Raider (3.4M units shipped)

Sales to consumers:

US - 640,000 as of April 6, 2013
UK - around 348,000 as of April 14, 2013
Rest of Europe - Unknown

גם אם נהיה נדיבים למכירות בשאר המקומות, יש הרבה עותקים ששוכבים בחנויות. (3.4 מליון העותקים שנשלחו לא כוללים DD).

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 19 אפריל 2013, 11:15

אני משוכנע ובטוח שביושוק אינפיניט עשה המון המון מכירות בDD. המון. GMG לבד אמרו שהוא אחד המשחקים הכי נמכרים בחנות שלהם אי פעם. הוא גם היה בטופ של סטים, די הרבה זמן לפני שהוא בכלל יצא, וגם בשבועיים שאחרי היציאה, ככה שנראה לי שהוא מכר יפה מאוד. מה שהוא לא מכר בPre-Order, הוא בטח מכר אחרי הביקורות שהיללו אותו בכל פינה של הרשת (מינוס פורומים של בכיינים כאלה ואחרים, שרק אוהבים לקטר, להתלונן, להתאונן ולבכות, אבל חלילה לא לקנות).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 19 אפריל 2013, 11:29

המספר הרשמי לאינפינייט הוא 878,000 עותקים. http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... nt-decline

קליימן, השאלה היא לא אם המשחק מכר המון אלא אם מכר מספיק. מדובר במשחק עם התקציב הכי גדול בסדרה. לכסות את העלות או לעשות רווח צנוע זאת לא המטרה או המדד להצלחת המשחק. גם במחיר מלא המשחק צריך למכור כמה מיליונים טובים. נראה איך יהיו הרגליים שלו ומה 2K יגידו בדוח הכספי.

(ואה, שמישהו יגיד לסווים ש VGCHARTZ שלו מראים שאינפינייט מכר בארה"ב 557,000 עותקים עד השישי באפריל...)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 19 אפריל 2013, 11:37

אבל זה רק בארצות הברית, לא? :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 2823
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי omerkot » 19 אפריל 2013, 14:18

http://games.yahoo.com/blogs/plugged-in ... 12305.html
הנתונים האלה כנראה לא כוללים גרסאות DD אלא רק עותקים פיזיים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 50 אורחים

cron