bling כתב:
פאקינג שיט, זה נשמע רע.
בחיים לא ראיתי את DF הבריטים והמנומסים משתמשים במילה בוטה כמו ugly בניתוחים שלהם, טיטאנפול הצליח ליצור את התקדים הזה.
לי זה נראה יותר כישלון טכני של respawn, גם ב DF מפקפקים בבחירות שלהם, והם עוד מקשקשים על להגדיל את הרזולוציה כשהמשחק רץ ונראה ככה, לא עדיף שיורידו ל 720P ולפחות יפטרו מכל קריעות המסך המכוערות?
ואיך הם הצליחו ליצור משחק עם פריימרייט נמוך יותר משל BF4 זה מעבר להבנתי, יש גבול עד כמה אפשר להפיל הכל על החומרה כשיש משחק מקביל שנראה הרבה יותר טוב, הוא לא פחות תובעני ורץ טוב יותר וללא קריעות מסך שכאלה.
החבר'ה האלה מהטובים ביותר בז'אנר, בכל הנוגע לגיימפליי. הם מעולם לא היו מדהימים בכל הפן הטכני והם הצליחו ליצור אפקט וואו, אך ורק דרך סצינות מתוסרטות ומתוזמנות היטב.
זה לא מפתיע שצוות קטן יחסית, לא הצליח לפתח את המשחק הכי יפה עלי אדמות וכנראה שזה גם לא משנה הרבה, כי הפן הטכני במשחק הזה דומה לסיפור - מספיק לא מחורבן כדי לא להפריע לכל מי שמשחק בו להנות המון.
אני מניח שהוא ישתפר קצת מבחינה טכנית בעתיד הקרוב, אבל זה לא באמת קריטי.
הדבר הכי מעניין בסיקור, הוא שכאשר משחקים כטייס, הFPS נעול על 60. ברגע שנכנסים לטיטאן, הוא די צונח (והתמונה הלא באמת מייצגת שדין בחר להביא באמת מגיעה מהחלק שנמצאים בתוך טיטאן ונלחמים בטיטאנים אחרים). במידה פחותה, הוא צונח גם כאשר נלחמים בטיטאנים בתור טייס.
לא ממש ברור לי מה ההבדל הגדול בין להיות בתוך טיטאן ולהיות טייס, אבל ברור שהוא קיים, כי ההבדלים בFPS די עצומים. אני לא חושב שאפשר לייחס את זה לכמות הפיצוצים הגדולה באופן משמעותי, כי ירידת הFPS מתחילה גם ברגעי האנימציה של כניסה לטיטאן, שבהם לא רואים כלום, חוץ מהחלק הפנימי של תא הטייס.
ממש משונה. היה נחמד אם מישהו שמבין בזה "קצת" יותר היה יודע להסביר את ההבדלים האלה.