swym כתב:meh. בLegend of Zelda המקורי לא היה מסך טעינה אחד
האמת שהם דווקא מדברים על זה בחשיפה, שהם רצו לחזור לעולם הגדול ללא טעינה של זלדה המקורי.
swym כתב:meh. בLegend of Zelda המקורי לא היה מסך טעינה אחד
Kazz כתב:השלישי של השטן - גיימפליי דמו. לא יאומן שיש דבר כזה בשנת 2014 ממפתח ותיק ומוכר.
https://www.youtube.com/watch?v=XxsjM5BNj2U
bling כתב:אתה בטוח שזה ההוא שיצר את נינג'ה גאיידן?
זה נראה כמו משהו שבקושי היה משתלב בימי הפס2, איזה מביך.
kririn כתב:לא חושב שהיורשת שתצא ,תיתמוך אחורנית
פשוט כי זה יגביל אותם עוד הפעם למבוססת פאור PC ,או לחלופין יכריח אותם לפתח תאימות בין עם בתוכנה ובין עם בחומרה ,לפאור PC שיש בWIIU
שכל המיתחרות האחרות עברו למעבד סטנדרטי ,ובכללי חומרה די סטנדרטית
מאק\PC\PS4\XBO\סטים בוקס -כולם מישתמשים ברכיבים סטנדרטים
מהצד השני סמארטפונים וטאבלטים (רובם) ,מישתמשים במעבדי ARM
דור הבא הPS3 ו360 גם יהיו זיכרון רחוק ,ככה שאני חושב שזאת תיהיה טעות ענק להוציא קונסולה במחיר פרימיום
בחומרה שמפתחות צד שלישי מתחילות ליתרחק מימנה
נינטנדו יכולה ללכת על קונסולה יחסית זולה ,עם מעבד ARM ,ולעשות מערכת הפעלה שידידותית לאפליקציות מאנדרואיד
או ללכת על חומרה סטנדרטית
במקום תאימות לאחור ,הם יכולים לעשות כמו סוני וMS בדור הזה ,פשוט לעשות פורטים למבוקשים מהדור הקודם
עם חומרה סטנדרטית ,צד שלישי יחזרו (עם לא ידפקו את מערכת ההפעלה או הממשק)
עם ARM ,יהיה להם המון אפליקציות מוכנות ,ויוכלו להוריד מחיר משמעותית לחומרה
למרות שאני אוהב תמיכה אחורנית ,לפעמים אין ברירה וצריך ליתקדם
כן היתי רוצה אפשרות לקנות גירסה יקרה יותר עם תמיכה אחורנית ,או תוסף חומרתי לזה במחיר סביר
Laskin כתב:זו בעיקר החלטה עסקית... לא מגבלה טכנית, או משהו ש"אין להם כח לעשות" או עלות פיתוח או משהו כזה.
כך יותר קל להם עדיין למכור את המכשירים של הדור הקודם, וגם מוכרים לך שוב את אותם משחקים בגירסה משופרת, כמו שציינת.
DrKeo כתב:תוריד מגיימרסייד, הטריילר שם הוא 60FPS ובניגוד לג'יף הזה הוא גם ב1080P סופר חד. שם אפשר לראות שכתוב על הכלוב "For we receive the due reward of our deeds".
Laskin כתב:
אתה מגיב על משהו אחר לגמרי, אבל תודה
kririn כתב:אני לא מבין בפיתוח מיתקדם ,יודע רק קצת HTML
אבל שים לב שגם MS וגם סוני ,לא נתנו הפעם תאימות לאחור
גם בדור הקודם ,הפיתרון של סוני היה יקר ,אז הורידו את זה בהמשך
הפיתרון של MS היה דרך אמולציה ,שהרבה מישחקים לא ניתמכו ,וחלק מהניתמכים היו עם בעיות
מה שכן עושים הרבה היום ,זה פורטים משופרים ,אבל זה כבר לא תמיכה אחורנית
טכנית אפשר בתאוריה לעשות אמולטור לכל מישחק ומישחק ,אבל עלות וזמן הפיתוח כניראה יהיו יקרים מידי
דרך אגב, תאימות לאחור מוביל אותך לבחור אחד מבין שני סוגי פתרונות:
1) לקודד את כל אותם חלקים יעודיים מחדש בכל משחק שאתה רוצה להביא לקונסולה החדשה, המון עבודה ומשאבים שקשה לי להאמין שיש למשהיא מהחברות המדוברות.
2) לקחת את החומרה הקודמת, לדחוף אותה לאותה קופסה, משהוא שהוא אולי פחות יקר מהפתרון הראשון אבל עדיין לרוב לא כלכלי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 105 אורחים