Laskin כתב:בקשר לMGS V - אי אפשר לדעת מה הוא יביא לנו כתירוץ... אל תשכח שיש מצב שכל המשחק מתרחש במח שלו והוא בכלל בקומה
bling כתב:אני הורג את קוג'ימה אם זה יהיה משהו מפגר בסגנון הזה, זה נראה שיש דברים הזייתיים כמו לוויתן האש ההוא מהטריילר שאפשר לשייך באמת לדמיון, אבל quiet זה כבר חלק מהגיימפליי השוטף ומהעלילה, אין מצב שזה דמיון, אבל ברור לי בסבירות גבוהה למדי שזה יהיה גרוע, ככה שאני מוריד ציפיות מהבחינה הזו כדי למנוע את האכזבה הבלתי נמנעת מהעלילה :/
DrKeo כתב:קוג'ימה ידוע בזה שהוא בונה דברים במיוחד לדמואים, יכול מאוד להיות שזה סתם למטרות חיסכון זמן בדמו או שזה אפילו באמת זמין רק בפלאשבקים של הקומה או לא יודע מה. בקיצור, אצל קוג'ימה אפשר לשפוט רק במשחק הסופי לדעתי, אי אפשר לדעת מה יהיה עד אז. אבל נושא החיילת הערומה, אני כבר אומר לך שזה לא ישתנה. זה קוג'ימה, לאורך כל MGS3 איווה מסתובבת עם הציצים בחוץ.
bling כתב:הולי-שיט! סקוור עשו תצוגה טכנית ל FFXV ושיחקו קצת עם המנוע של המשחק וגם הדגימו קצת גיימפליי (זה מתוך סטרים אז האיכות לא אידיאלית והתמונה מעט חשוכה)
זו ללא ספק הגראפיקה הכי יפה שראיתי ממשחק אי פעם, זה נראה כמו CGI ובניגוד ל ORDER זה לא מסדרון לניארי, פשוט מדהים.
אם ה IQ יהיה ברמה טובה על הקונסולות והעסק לא ייהרס סטייל TLoU ו GTA5 על הדור הקודם זה ללא ספק הדבר הכי מרשים שראיתי, אני לא רוצה לדמיין איך משחק כזה יראה על PC ב 4K עם כל האפקטים הנוספים, כבר יהיה אפשר להקרין את זה כסרט בקולנוע :O
Nucleus_Dawn כתב:
תצוגה מאוד מרשימה של SE, לדעתי.
אני חושב שהם סוג של הוכיחו שתצוגת המנוע שלהם מלפני כמה שנים היתה אמיתית לגמרי. זה נראה חביב ויפה ואז הם שיחקו עם האור וזה נראה מרשים ואז הם הכניסו איזה תריסר אויבים ונלחמו בהם והתפוצץ לי הראש.
קצת חבל לי שהם זנחו לגמרי (אולי... קשה להיות לגמרי בטוח איך מערכת הקרב עובדת) את עניין התורות. לא ראיתי אפילו איזה באר מתמלא, או משהו כזה. לא נורא ואיום, אבל עדין קצת חבל לי.
חוץ מזה, הוא באמת נראה כמו המשחק שאקנה בשבילו קונסולת דור הבא. בנתיים, לא ראיתי שום דבר אחר שגרם לי להרגיש ככה.
bling כתב:אני מסכים, זה רגע ה MGS2 (או גירס בדור הקודם) של הדור הזה מבחינתי, ברור שהיו קפיצות מאוד יפות עד עכשיו אבל פה באמת התפוצץ הראש, אני מקווה שה IQ יהיה טוב על הקונסולות, זה הדבר היחיד שיכול להרוס, במקרה הגרוע אפשר לקוות לגרסת PC, עד שהמשחק יצא בוודאות יהיה לי PC נורמלי, אני חייב לשחק במשהו שנראה ככה עם כל השטחיות שבדבר, ובכל זאת, גם אמור להיות פה משחק ראוי אחרי הכל
Nucleus_Dawn כתב:
אני גם מאוד שמח שההרגשה הזאת באה ממשחק יפני. המפתחים היפנים לגמרי הפילו את הכדור בדור הקודם והיה חשש שהם לא יצליחו להתאושש מזה.
פרט לנינטנדו לlevel 5, לא ראינו יותר מידי דברים טובים מגיעים מיפן בדור הזה ואפילו המשחקים הכי חביבים שיצאו משם, היו RPG מערביים לא מלוטשים במיוחד.
בקיצור, כיף לראות עוד כמה חברות יפניות מציגות דברים מרשימים וחוזרות לקדמת הבמה. הסגנון שלהם תמיד היה מעניין ואם הם מצליחים גם להשלים את הפערים בכל הנוגע לליטוש ויכולות טכניות, זה רק יגוון וישפר את ספריית המשחקים של כולנו.
כמובן שאני גם נורא לא אובייקטיבי, כי הסיבה שאני גיימר היא שמוכר רנדומלי בטויס אר אס המליץ לי לקנות את FFX (רציתי את פיפ"א, אבל הוא לא יצא עדין, אז התפשרתי על זה) ואז ביליתי איתו כמה מאות שעות. תמיד יהיה לFF הבא מקום חם בלב שלי. קצת כמו האנשים שמתלהבים ממשחק חדש של סוניק בכל פעם מחדש, למרות החשש (והיום, הידיעה ללא שמץ של ספק) שהוא יהיה מעפן.
Nucleus_Dawn כתב:בלינג, אני בהחלט מסכים איתך שעוד מוקדם להגיד שהם חזרו למה שהם היו פעם.
אני חושב שהם גם לעולם לא יצליחו להיות החלק הארי של התעשייה, כמו שיפן היתה בעבר, אבל נראה, לכל הפחות, שהטראומה של הדור הקודם, שהפכה הרבה מהמפתחות היפניות לחסרות חשיבות, עברה. מי שהצליח לשרוד את הטראומה הזאת, מתחיל לחזור לכושר וזו מגמה מאוד משמחת.
Klayman כתב:1) סקוור שיחקו אותה עם המנוע, והמשחק נראה מהמם.
2) MGS V נראה כיף גדול.
3)Deep Down נראה נחמד, אבל ישמצב טוב שגם יהיה משעמם.. צריך לראות יותר ממנו ובצורה נורמלית.
4) תוכן AA או A זה אחלה. יש הרבה אפשרויות לכל אינדי שרוצה לפתח משחקים, ונראה שהקונסולות החדשות רק מעודדות את העניין, שנשלט די בבלעדיות ע''י המחשב בעבר. אפשרויות בחירה זה אחלה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 38 אורחים