DrKeo כתב:אני אתאר סיטואציה. אתה במשימה בGTA4 בתוך מחסן עם ארגזים, יש לך אקדח ביד ו-10 אוייבים איתך במחסן. הסבר, פרט ונמק מה יותר מסובך כאן מאשר בכל שוטר אחר. אני אתן רמז, כלום.אולי התכוונת להגיד שיש להם כל כך הרבה מכניקות לטפל בהן שאין להם זמן לעשות את כולן טובות, רק סבירות. זה כבר יותר קרוב למציאות.
מתן, אני יודע שאני אהנה חבל על הזמן מGTA5 ואני לא מצפה לירי של COD מGTA כי הירי בסדרה הזאת היה קטסטרופה תמיד ומ-5 אני מצפה ממנו להיות קצת יותר טוב מזה של GTA4.
לא יותר מידי. כלומר, זה GTA, אז יכלת להגיע למחסן גם מהגג, או להכנס פנימה עם אופנוע ולדרוס אנשים, בזמן שאתה זורק רימונים ויורה מהאופנוע, שזה כבר שינוי.
אבל הסיטואציה הזאת לא רלוונטית. מערכת הירי צריכה לעבוד בכל הסיטואציות, לא רק בסיטואציה אחת. היא גם צריכה להיות עקבית בכל הסיטואציות. לתכנן מערכת שעובדת מושלם במשחק כל כך גמיש, עם כל כך הרבה רגעים לא צפויים (גם למפתחים), כמו GTA, זה אתגר הרבה יותר עצום וזו משימה הרבה יותר מסובכת, מאשר בכל שוטר אחר.
בטח אפשר לפשט את העניין ולעשות אזורים שאפשר\נוח רק לירות\לנהוג\לטפס בהם ולהגביל את השחקן באופן לא אורגני, אבל זה לא הקטע של GTA.
בכל מקרה, אין באמת ספק שרוקסטאר מסוגלים לפתח משחק עם מערכת הירי הטובה ביותר בתעשייה. הם עשו את זה במקס פיין 3. גם לפני מקס פיין 3 וגם אחריו, ראינו שהם לא מסוגלים לשחזר את המערכת הזאת במלואה, במשחקים אחרים. זה לא בגלל שהם לא מוכשרים, או לא רוצים, או שחסר להם כסף. זה בגלל שזה באמת אתגר מורכב, ברמה שהרווח מזה כבר ממש לא הכרחי. אז למרות שבאדינבורו עובדים כמה מהמפתחים המוכשרים והחכמים ביותר בתעשייה, הם עדין לא יכולים לעשות את מה שאתה חושב שהוא פשוט וקל.
זה נובע מהרבה סיבות - זה לא שווה את המאמץ ובמידה רבה, זה לא אפשרי בגלל סיבות טכניות.