bling כתב:יופי של נושא קאוטיק, אהבתי נורא את הרעיון של הדואל פליי, מוסיף גיוון ונראה אפי, רק שאני חושש שזה יוריד מהאתגר כי אם תפשל יותר מדי ותהיה קרוב למות תמיד תוכל להחליף לדמות השנייה וה AI ימשיך להלחם כמו שצריך, בקיצור זה מגניב אבל הם צריכים לשמור על כך שיהיה אתגר ולא רק מבחינת קומבואים מורכבים, גם זה נראה לי פתח לקטעי קרב שיכולים לההפך למתישים טיפה עכשיו שהם יכולים לרנדר כל כך הרבה דמויות על המסך בו זמנית, אני מקווה שזה לא יהיה עמוס מדי.
גם קצת ביאס אותי בסרטון האחרון שנראה שיש כל מני "פעילויות" סטייל משחקי יובי של לעצור את הבריונים/ לחסל דרונים/ לסייע לאזרחים, כל מני FETCH כאלו קבועים שרצים תמיד ברקע עד שאתה עושה נגיד 30 כאלו כדי שיפסיקו לקרות, אני ממש לא אוהב את הדברים הללו ואני מקווה לתוכן צד ראוי עם עלילה לכל דבר ומשימות משניות כמו שהיה בסיטי, לא פעילויות שכאלו.
אז כן, יש כמה דברים שאהבתי בסרטון, נראה שרעננו מאוד את מערכת הקרב, הדואל פליי זה אחלה רעיון ואני לא חושב שיהיו הרבה שיתלוננו מהבחינה הזו שהמכניקות עומדות במקום (כמו שהיה עם אוריג'ינס שאנשים החלו להרגיש מיאוס), אבל לא מעט גם דברים מדאיגים, סוג של תוכן יתר או איזה מפלצת פרנקנשטיין שבונים פה מרוב שרוצים שיהיה גדול ואפי יותר, אני מקווה שאתבדה.
bling כתב:ב GTA5 זה באמת נעשה טוב, כי זה לא היה הבשר והיה תוכן צד ענק חוץ מזה, חוץ מזה שזה היה שם ראנדומלי ולא חופר יותר מדי.
פה זה נשמע לי כאילו בכל חור יהיו פעילויות שכאלו, חוץ מהעניין שזה יכול להציק ולחפור עם POP UPS שיש "עלמה במצוקה" באיזור או איזה דרון מטופש שעף 50 מטר לידך, זה גם יכול לבוא על חשבון משימות צד עלילתיות כמו שהיה בסיטי, ואת זה אני ממש לא אוהב.
Klayman כתב:
זה ממש לא היה רנדומאלי בGTA V. סורי לנפץ לכם את הבועה. יש משימה אחת כזאת באתר בניה שצריך לחלץ פועל בניין ממשאית, שמשום מה לא משנה מה עשיתי, הוא פשוט לא יצא ממנה ואו שהוא התפוצץ לבד או שאני התפוצצתי יחד איתו (כנראה איזה באג, כי הוא פשוט סירב לצאת מהמשאית). בקיצור, המשימה הזאת הופעלה כל X זמן שעברתי באזור של אתר הבניה, עם אותו פועל הבניין, באותה המשאית, עם אותם הצינורות שחוסמים אותו. לא משנה שהוא מת כבר מלא פעמים קודם. ובנוסף, לא יודע אולי זאת הייתה בעיקר החוויה שלי, אבל היו לי המון ''היי, הוא גנב לי את הארנק!! תפוס אותו''. המון. אני חושב שנעניתי ל15 כאלה לפני שהתחלתי להתעלם מהן לחלוטין.
Klayman כתב:
זה ממש לא היה רנדומאלי בGTA V. סורי לנפץ לכם את הבועה. יש משימה אחת כזאת באתר בניה שצריך לחלץ פועל בניין ממשאית, שמשום מה לא משנה מה עשיתי, הוא פשוט לא יצא ממנה ואו שהוא התפוצץ לבד או שאני התפוצצתי יחד איתו (כנראה איזה באג, כי הוא פשוט סירב לצאת מהמשאית). בקיצור, המשימה הזאת הופעלה כל X זמן שעברתי באזור של אתר הבניה, עם אותו פועל הבניין, באותה המשאית, עם אותם הצינורות שחוסמים אותו. לא משנה שהוא מת כבר מלא פעמים קודם. ובנוסף, לא יודע אולי זאת הייתה בעיקר החוויה שלי, אבל היו לי המון ''היי, הוא גנב לי את הארנק!! תפוס אותו''. המון. אני חושב שנעניתי ל15 כאלה לפני שהתחלתי להתעלם מהן לחלוטין.
DrKeo כתב:בgta, חוץ מאירועי ״גנבו לי את הרכב״ ואירועי ״גנבו לי את הארנק״ הכל מתוסרט לגמרי מראש.
Klayman כתב:לי זה לא כ''כ הרגיש ככה.. . בטח לא כשזה קורה שוב ושוב ושוב ושוב. נגיד הבחור שקשור לעמוד? לא לקחתי אותו בהתחלה. ואחרי כמה ימים ששיחקתי ועברתי עוד לא מעט משימות, הוא עדיין היה שם.. אז זה די שבר את האשליה
Nucleus_Dawn כתב:
עניין התסרוט לא משנה. גם בRDR זה מתוסרט מראש, כשאתה פוגש כמה אנשים שתולים מישהו.
יכול להיות שרנדומליות פחות מתאים פה. מה שמשנה זה שהמשימות האלו קורות סביבך, בין אם אתה רוצה בכך ובין אם לא. הן שם. הן לא מוצגות לך כמו שמוצגות המשימות ה"אמיתיות" במשחק ואתה גם יכול לבחור להתעלם מזה לגמרי.
זה פשוט מוסיף המון אותנטיות לעולם. ההרגשה הזאת שקורים דברים, בלי קשר למה שאתה עושה, היא משהו שGTA V עושה הכי טוב בתעשייה.
swym כתב:גם בסקיירים משימות הRadiant Quest (שם יש רנדומיזציה חלקית של הgoals) מתחילות בשלב מסוים לשעמם בגנרית שלהן ואתה מוצא את עצמך מתעסק רק במשימות המתוסרטות מראש (ויש מספיק כאלו). טוב שGTA (וRDR) עושים גם את רוב ה"random encounters" מתוסרטים כי נכון להיום כנראה שאין דבר כזה אירוע שהוא גם רנדומלי וגם מעניין עלילתית. נראה מה יהיה לקן לוין להגיד בנושא.
אגב, גם במשחקי באטמן קודמים אולי אין רנדומליות אבל יש משימות צדדיות שהן יותר fetch quest ויש משימות עם תגמול עלילתי אמיתי. החידות של הרידלר הופכות אותו ליחודי יחסית בנוף משחקי העולם הפתוח, אבל אפילו בהן לא הצלחתי להביא את עצמי ל-100% או משהו שמתקרב לזה, וזה למרות שבארקהם סיטי אמור להיות סיפור מאחוריהן).
swym כתב:גם בסקיירים משימות הRadiant Quest (שם יש רנדומיזציה חלקית של הgoals) מתחילות בשלב מסוים לשעמם בגנרית שלהן ואתה מוצא את עצמך מתעסק רק במשימות המתוסרטות מראש (ויש מספיק כאלו). טוב שGTA (וRDR) עושים גם את רוב ה"random encounters" מתוסרטים כי נכון להיום כנראה שאין דבר כזה אירוע שהוא גם רנדומלי וגם מעניין עלילתית. נראה מה יהיה לקן לוין להגיד בנושא.
אגב, גם במשחקי באטמן קודמים אולי אין רנדומליות אבל יש משימות צדדיות שהן יותר fetch quest ויש משימות עם תגמול עלילתי אמיתי. החידות של הרידלר הופכות אותו ליחודי יחסית בנוף משחקי העולם הפתוח, אבל אפילו בהן לא הצלחתי להביא את עצמי ל-100% או משהו שמתקרב לזה, וזה למרות שבארקהם סיטי אמור להיות סיפור מאחוריהן).
bling כתב:בסיטי אני לא מחשיב שם משהו ל FETCH כי גם במשימות הצדדיות הפשוטות כמו להגיע מספיק מהר לטלפון של ויקטור זסאס קיבלת פרטי עלילה עליו ועל האישיות שלו ולבסוף גם היה pay off שהגעת למחבוא שלו והתגנבת אליו עם פאזלים סביבתיים ולכדת אותו, לכל העניין יש קונטקס ופיתוח עלילתי, זה לא איזה פעילות "בריונים הורסים ניידת, לך תעצור אותם * 30 פעם", סבבה אז היו כל מני דברים כמו מבחני תעופה אבל זה לא היה קריטי ולא הרכיב חלק משמעותי מתוכן הצד כמו שנשמע בטריילר האחרון שלהם, אני רק מקווה שכל הדברים הללו לא יציקו מדי ושבעיקר לא יבואו על חשבון תוכן צד עלילתי נרחב.
את הרידלר אגב אני כן סיימתי ב 100%, לפעמים עם קצת עזרה בחלקן כמו איך לחפש סימן שאלה שלא מצאתי וכו' אבל הן סכ"ה היו ממש כיפיות (בסיטי, לא באוריג'ינס) וגם בסופן היה pay off מגניב עם חדרי הרידלר ולכידתו בסוף, התוכן הצדדי בסיטי באמת היה מעולה בעיני.
אגב קצת מדאיג שהוא מבטיח שמדובר בחידות הכי קשות ומתוחכמות בסדרה, כאילו אני ממש אוהב את החידות ובכלל משחקי פאזלים באופן כללי אבל הן צריכות יחסית לזרום, זה באטמן, יש המון מה לעשות, לא באתי עכשיו לפתור 60 חידות ברמה של פורטל וה swapper, תנו איזה טריק נחמד וכיפי לפתור בדרך ושאוכל להמשיך הלאה למשימה, לא שאני אשב כל פעם חצי שעה ואגרד את הראש
Nucleus_Dawn כתב:
כן. כמו בכל משחק אחר, לא חסרים דברים שיכולים לחשוף את התפרים של העולם הלא אמיתי. GTA פשוט עושה את זה הכי טוב, בגבולות המאוד קשים שהמכאניקות שלו מציבים.
גם ברור מאליו שעדיף שתהייה האפשרות הזאת שתתעלם ממשימה ואחרי זה תוכל לעשות אותה, מאשר לאבד את היכולת לעשות אותה לעד.
ואגב, רנדומליות באמת לא מתאים. ארעיות זו המילה הנכונה.
Klayman כתב:
אההה... ממש אין לי בעיה עם זה שהאירועים האלו מתוסרטים! אני מסכים שזה הופך אותם למעניינים יותר. פשוט זה לא ''תורם לתחושת העולם החי סביבך''. לפחות לא לי . דפוק שכזה.
Nucleus_Dawn כתב:
אני באמת לא זוכר אם זה היה בסיטי, אבל באוריג'ן בהחלט היו משימות "כמה פושעים עושים X. תעצור אותם" שיכלת לעשות, בזמן שריחפת לך מעל הבניינים בעיר, בדרך לאנשהו.
זה לא הפריע. זה דווקא היה נחמד. גרם לoverworld להרגיש יותר חי וכאילו באמת קורה בו משהו.
bling כתב:בסיטי זה לא היה, באוריג'ין כן, אני לא רואה את זה מוסיף משהו, בסיטי היו כל הזמן כנופיות ברחוב וכשרציתי (בין אם כדי לנסות עליהם מהלכי קרב חדשים או סתם בשביל לקבל XP) בחרתי להתעמת איתם בעצמי, מבחינתי זה לא כזה אורגני לראות פעילות שחוזרת על עצמה מליון פעם של עוד פעם פושעים שהורסים ניידת או נטפלים לאזרח שהמשחק מפנה אותי לעצור עם פופ בולט על המסך כל חצי שעה, זה רפטטיבי ומעצבן, בערך כמו שב GTA5 כל 20 דקות מישהו מפנה אותך לשודד שגנב לו ארנק, רק ששם לפחות אין POP UP מציק על המסך אז לפחות זה יותר נסבל מבאטמן (וגם זה פחות מוציא אותך מהאימרסיביות של המשחק- ב GTA לסרב לעזור לזקנה לעצור שודד זה די מתבקש ואפילו הגיוני להתעלם מזה בהקשר של העולם, כבאטמן להתעלם מהפופ אפ הענקי שאומר שמציקים לאזרח חסר ישע זה קצת מוציא אותך מהדמות)
גם במקרה של אוריג'ין תוכן הצד היה די חלש, אבל יכול להיות שזה קשור גם למוד האונליין הכפוי שהכניסו.
DrKeo כתב:מיקרוסופט ממצבת את בטמן כמשחק ONE וחלונות. מעניין אם הם יעשו באנדל:
Nucleus_Dawn כתב:
עם חלונות? זה יהיה ממש שווה, כי חלונות 10 מגיע בחינם לבערך כולם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 26 אורחים