במה אתם משחקים?

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4146
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 19 אוגוסט 2015, 21:29

אני גם לא חושב שאפשר להשוות, אבל אם לשפוט במה הייתי סביר להניח מבזבז יותר שעות, אני חושב שAC4 היה מנצח. רוקט ליג זה יותר עבורי לשחק עם חברים כשהם קופצים ולא משהו שאני משחק לבד בצורה תחרותית. אבל זה רק אני.

שניהם אחלה משחקים לקבל חינם, אין ספק שמגניב יותר לקבל את רוקט ליג כי הוא אשכרה חדש.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי bling » 19 אוגוסט 2015, 21:32

מבחינתי עם המבחר שיש היום בעולמות הפתוחים ובכלל עם הבקלוג שמחכה לי, AC4 זה משחק שלא הייתי משקיע בו יותר משעה סתם כדי לשוט קצת בספינה ולצאת, למי יש סבלנות להוציא עכשיו עשרות שעות על משחק עולם פתוח מלפני שנתיים בסדרה שכל דקה יוצא לה משחק חדש?

דווקא רוקט ליג זה משהו שיש לו יותר מקום כי זה משחק שאפשר סתם לשרוף בו כמה דקות לפני שמשחקים AAA או חווית סינגל מעניינת אחרת והוא יכול לשמש בתפקיד הזה במשך שנים, לדעתי לפחות.

Laskin
Elder
הודעות: 21831
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Laskin » 20 אוגוסט 2015, 09:56

אני השתעממתי מAC4 אחרי שעתיים, לעומת זאת התחלתי ממש ממש להנות מRL אחרי שעה ומשהו, ואין לי ספק שזה יספק לי מעל מאה שעות הנאה בשנה הקרובה, בקלות :)
כן, AC משדר יותר "יוקרה" כי הוא AAA, אבל זה סתם מראית עין... מבחינת ממוצע הם עומדים על אותו מספר, זה סה"כ עניין של טעם אישי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי bling » 20 אוגוסט 2015, 12:04

זה אפילו לא רק עניין של ממוצעים, גם במחיר יש מצב שאפשר להשיג את AC4 ביותר זול, המשחק כבר עתיק רצח ועל ה ONE חולק במיליון הזדמנויות שונות ואפשר לרכוש קוד שלו בדולרים בודדים.

זה סימן טוב שהביאו אותו, אולי זה פותח סכר למשחקי AAA שיגיעו לעיתים קרובות יותר לשירות על ה ONE, אבל אם המצב לא ישתנה ו AC4 היה חד פעמי, אז המשחק הזה ספציפית זו לא בשורה גדולה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4146
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Death_119 » 21 אוגוסט 2015, 00:37

bling כתב:זה אפילו לא רק עניין של ממוצעים, גם במחיר יש מצב שאפשר להשיג את AC4 ביותר זול, המשחק כבר עתיק רצח ועל ה ONE חולק במיליון הזדמנויות שונות ואפשר לרכוש קוד שלו בדולרים בודדים.

זה סימן טוב שהביאו אותו, אולי זה פותח סכר למשחקי AAA שיגיעו לעיתים קרובות יותר לשירות על ה ONE, אבל אם המצב לא ישתנה ו AC4 היה חד פעמי, אז המשחק הזה ספציפית זו לא בשורה גדולה.

שמע, זה אחלה משחק, כמובן שלכל אחד יש את טעמו, אני אישית מאוד נהנתי למרות שלא התקדמתי הרבה בעלילה הטיפשית שלו, אבל להרוס ספינות ולשדרג את הספינה שלך זה כיף ואני לבטח אחזור אליו. כמו שנדב אמר בעבר, גם סוני וגם מייקרוסופט קצת מקמצות באיכות "משחקי הדור החדש" שהן נותנות לנו. אני לא חושב שקיבלתי שום משחק שהוא לא משחק PSN מלבד הדמו של MGS וגרסה לא ברורה של Drive club שכבר הספקתי למחוק על הפס4, אז זה דווקא כן נחמד לראות את מייקרוסופט נותנת משהו רציני לאחר ים של זבל כמו Pool nation ומירוצי פורמולה מזעזעים.

דרך אגב, אני רכשתי את AC4 ב-60 דולר שנה מצאתו (לא היה שום דבר אחר לקנות באותה תקופה לפס4). למען האמת שילמתי 55 דולר וקיבלתי משחק משומש בהתחלה (המוכר בגיימסטופ פשוט שכח להסביר שזה משומש). אז כבר מצאת משהו ששילם עליו מלא לאחר צאתו :).
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי kririn » 04 ספטמבר 2015, 07:58

טוב סימתי בערך את Ninja Gaiden Z
למרות השם המגניב ,זה משחק בינוני ביותר

המשחק לא גרוע כמו שחלק חושבים ,אבל לא טוב במיוחד ,ואני אומר בערך סימתי ,כי הגעתי לחלק האחרון של הבוס האחרון ,עם כל מה שצריך להשמיד אותו בקלות
(בדקתי מה צריך לעשות ביוטיוב ) ,ובגלל שליטה די דבילית ,זה לא פעל ,ומתתי ,והמישחק החזיר אותי לתחילת הבוס ,אז נימאס לי
צפיתי ביוטיוב בסיום וזהו

בכל מקרה הבעיה הגדולה במישחק ,זה שמשריצים אויבים בכמויות ,והאויבים "סופגי מכות "
פה ושם יש גם כמה באגים ,אבל בגדול צריך הרבה סבלנות להרוג אויבים

יש גם גימיק של "מצב טירוף" ,שנותן זמן קצר של חסינות ,והרבה יותר עוצמה במכות
ומחלק מהאויבים אפשר לקחת כלי נשק

בגדול אני יכול להמליץ על המשחק ,רק עם קונים ב10$ או פחות
אבל עדיף בהרבה כבר לשחק נינגה גאידן 2 או 3 (המודרנים לא המשחקי 8 ביט )

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 ספטמבר 2015, 00:42

חזרתי ליוניטי אחרי שהוא ננטש ממש בתחילתו (סיימתי רק איזה 10% כשעזבתי אותו). אני חושב שהסיבה היתה קשורה לזה שהייתי בשנה ראשונה באוניברסיטה, אבל אולי משהו אחר הסיח את דעתי.

בכל מקרה... המון המוני המונים של כיף :D
מבחינת מכניקות, זה המשחק הכי מוצלח בסדרה לפי דעתי. מערכת הקרב מאתגרת (ולהלחם עם יותר מ3-4 אנשים זה כבר באמת בעייתי), ההתגנבות כיפית, העיצוב של השלבים מוצלח ונותן לך מגוון הזדמנויות לגשת לבעיה באיזו דרך שאתה רוצה. יש גם גיוון ובחלק מהמשימות יש קטעים לינאריים, שבהם אתה באמת צריך להשתמש בכלי מסוים (גם אז, אתה לא באמת מוכרח. פשוט מאוד ברור איך לטפל במצב שמולך).
העובדה שמערכת הקרב כל כך שונה ולא מאפשרת לך להיות סופר לוחם שיכול להרוג 40 איש בכיפכוף של הכיף שלו, נוצרת דינמיקה מעניינת, שיותר מוכרת ממשחקי התגנבות ממשחקי פעולה:
אתה הורג אויב אחד, או מהמם אותו וברגע שיש יותר מידי סביבך - בגלל שלא התגנבת כמו שצריך - אתה באמת צריך לברוח ולאבד אותם, או כדי ליצור סיטואציה שבה אתה נלחם בפחות אויבים. מחזוריות גיימפליי נחמדה מאוד. אופי מאוד שונה משהיה במשחקים הקודמים בסדרה (ונראה שהם שוב הולכים לשנות את מערכת הקרב באופן מובהק במשחק הבא).
עיצוב העולם מרהיב. פשוט יפיפה, גם אחרי שביליתי כמה עשרות שעות עם הוויטצ'ר 3. אנימציות הפנים ממשיכות להיות פשוט מטורפות. לקחו את זה לרמה אחרת.

הבעיה העיקרית, לפי דעתי, היא הסיפור. הוא פשוט לא כל כך מעניין. הדמות הראשית מאוד שטוחה ולא מעניינת (מאז אציו לא היתה אחת מוצלחת באמת בסדרה). הוא ממש כלי ריק לשחקן ואין לו שום אישיות מעבר. יש כל מיני ניסיונות מאוד לא משכנעים ליצור לו אישיות, דרך זה שהוא מנסה להציל מישהי ולהגן עליה, אבל מערכת היחסים ביניהם מוצגת בצורה של "הנה נפגשתם, עכשיו נקפוץ 16 שנים קדימה ואתה כשחקן צריך להניח שחווית איתה המון וגדלתם יחד ואתם מאוהבים". זה לא עובד כל כך, בלשון המעטה. לפחות השיער ממש יפה.

סה"כ כיף. לא מתקרב לשיא של הסדרה, אבל יותר טוב מ3, שעדין נותר הגרוע ביותר מהמשחקים הראשיים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי רונן » 12 ספטמבר 2015, 01:14

אני משחק ב־Mordor, נמצא בסופו, וב־Dishonored: Defenitive Edition. בקרוב אשחק ב־Metal Gear Solid 5. אני צריך להתפנות גם ל־Witcher 3.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 ספטמבר 2015, 00:12

סיימתי את יוניטי. המשחק בהחלט הולך ומשתפר ככל שהוא מתקדם, בניגוד לשלושת הקודמים בסדרה, שהסוף שלהם הרגיש לי מאוד rushed.
המשימה האחרונה היא הקופסא השחורה של כל הקופסאות השחורות. יש לך אפס מידע על האזור, עשרות רבות של חיילים וכל הכלים שמתחשק לך ושהצלחת לשחרר עד אז. כנס למבצר בדרך שנראית לך ותמצא את המטרה. מאוד הזכיר את משימות ההתנקשות המצוינות של AC המקורי. אני מאוד מקווה שהם לקחו את הקונספט הזה הלאה בסינדיקט.
בכלל, מבחינת משחקיות, זה המשחק הכי טוב בסדרה, לפי דעתי. השינויים שהם עשו למערכת הקרב עשו אותה מאוד מאתגרת, כמו שהזכרתי קודם לכן. כבר אין סצינות של הריגת עשרות אויבים שרצים אליך למוות בטוח. מתתי המון פעמים (על אחת כמה וכמה, כאשר ניסיתי לעשות את משימות הצד במשימות הקופסא השחורה), כי המשחק פשוט בנוי להתגנבות ולא ללרוץ ולהלחם בכולם. בשלב כלשהו פשוט למדתי להרוג אחד שניים ובמקרה שהתגלתי, פשוט לברוח ולנסות שוב.
הנשקים לטווח ארוך הרבה יותר שימושיים עכשיו שאפשר לכוון אותם באופן ידני.
מערכת "בית הקפה" שנותנת לך כסף ככל שעובר זמן הלכה והפכה ליותר מהנה עבורי, ככל שהתקדמתי. אין לי מושג למה. הדברים האלו תפסו אותי גם בAC הקודמים ואני מתאר לעצמי שגם בMGS V, אם אי פעם אתחיל אותו ובטח ובטח בפולאאוט 4.
גם מערכת הציוד במשחק הכי טובה בסדרה. הפעם היא באמת מרגישה קריטית, הודות לכך שבאמת קשה לשרוד. גם אהבתי את זה שאתה מקבל "נקודות אססין" על בערך כל פעולה אססינית (להשתמש במעלית, כדי לעלות, לעשות הד שוטס, לעשות הריגה כפולה, הריגה מהאוויר, הריגה ממחסה וכן הלאה) ואפשר להשתמש בנקודות האלו כדי לעשות איזה שדרוג לציוד (+25% נזק לחרבות, עוד תוספת מקום לתחמושת לחגורות, עוד בריאות שנותן כל שיריון וכו'). מערכת כיפית שגם נותנת לך משהו לכוון אליו ותירוץ טוב לעשות כל מיני משימות ולהרוויח כסף וגם גורמת לך להרגיש התקדמות בצורה כיפית.

מה שאני לא רוצה שהם יקחו הלאה, זה את הסיפור. הוא גם לא מוצלח במיוחד (פחות או יותר, כל כולו זה סיפור נקמה לא מוצלח כמו של אציו, עם איזו רומנטיקה לא מוצלחת במיוחד וטכנולוגיית הנשיקה הטובה ביותר בתעשייה) וגם לא משנה שום דבר. בסוף הסיפור ממש אומרים לך "הא... מסתבר שארנו ניצח בקרב הזה 200 שנה לפנינו, אז אין לנו יותר מידי מה לעשות עם המידע שמצאנו. עבודה טובה!".
אני בטוח שיש הרבה אנשים (שחלק לא קטן מהם לא משחק בכלל בAC) שהתלוננו על כמה שהסיפור בהווה/עתיד לא מוצלח, אבל הוא היה הבסיס לכל המוטיבציה בסיפורים של המשחקים הקודמים. גם נשארנו בסימן שאלה לא קטן בנוגע לקו הסיפור של ההווה, כך שלא חסר להם על מה לספר. אני ממש מקווה שהם יחזרו לסיפור הגדול של הסדרה, כי יוניטי הרגיש לי כמו ספין אוף ולא כמו משחק ראשי וחבל.
עוד משהו שהייתי רוצה שישפרו, אבל ככל הנראה לא שיפרו, זה את האפקט של הראייה מעבר לקירות. זה אחלה פיטצ'ר, כמובן והוא מאוד שימושי. הבעיה איתו הוא שהוא לחלוטין שימושיות על חשבון עיצוב. הלוואי שהם היו מוצאים דרך לסמן את האויבים שתראה יותר טוב מזה, אבל עדין בולטת מספיק ומספרת מספיק על סוג הדמות שאתה רואה. זו סתם תלונה קטנונית, כי בכל זאת הסימון נעלם אחרי כמה שניות.

טכנית, המשחק מוצלח מאוד. פה ושם גליטצ'ים שמצופים ממשחק עולם פתוח (בטח ובטח כאשר הוא כל כך מורכב), אבל הוא עבד חלק מאוד ונראה פשוט מאוד נהדר. מבחינת כמות הגליטצ'ים והבאגים, הייתי אומר שהוא איפשהו ברמה של הוויטצ'ר 3, אחרי כל הפאטצ'ים שלו. כלומר, גירסא 1.5 של יוניטי בערך ברמה של גירסא 1.5 (או 1.05?) של הוויטצ'ר 3 מבחינת pop in וכאלה. בגלל שזה משחק עם עושר גרפי פסיכי, יש דברים מסוימים שיותר בולטים אבל בשורה התחתונה, הוא עובד מצוין ונראה מצוין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי swym » 18 ספטמבר 2015, 10:47

bling כתב:
Death_119 כתב:
DrKeo כתב:נראה שאתה לא היחיד. יש חוות דעת עד עכשיו?

משחק מדהים, במיוחד בפס4 כי הוא חינם :D.

בגלל זה התווכחתי אז עם SWYM שקבע בנחרצות שחודש שמקבלים בו את AC4 מההשקה הוא יותר אטרקטיבי מחודש של רוקט ליג, מעניין כמה היו קונים פה את AC4 ב 20$ היום...

מי שהיה קונה את AC4 ב-20$ היום כנראה כבר קנה אותו ב-60$ בהשקה - והיו מן הסתם הרבה יותר כאלו אבל דווקא עבורם לא מדובר במציאה כי כבר יש להם את המשחק. אני עדיין אעדיף אותו בכל יום על Rocket League, אבל אלו משחקים כל כך שונים שקשה להשוות ביניהם.
בכל מקרה, נראה לי שעם היציאה של טומב ריידר לOne במשחקי ספטמבר זה עונה לשאלה שלנו לגבי המגמה של הGames with Gold: משחק ריטייל אחד ישן יותר לצד משחק אינדי בכל חודש + שני משחקי 360 שיזכו לתמיכה לאחור.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי bling » 18 ספטמבר 2015, 12:19

כן כרגע זה אכן נראה כמו מגמה, גם הודיתי בת'רד של ה ONE שכרגע השירות אכן עדיף יותר וגם בדיון שלנו אמרתי שאם המתכונת היא AAA+ אינדי כל חודש וזה לא מקרי אז אין מה לדבר וברור ש GWG מציע חבילה טובה יותר, בתקווה שזה ימשך ככה ויכריח (yea right) את סוני להשוות סטנדרטים,

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 ספטמבר 2015, 14:47

אני מאוד נהנה מבטמן. מערכת הקרבות הזאת מחזיקה כבר משחק רביעי ברצף, עם שיפורים מאוד זניחים. פשוט ממש ממש כיף.

רוב הבאגים שהוזכרו בהשקה של גירסאת הPC לא קיימים, מהמעט שיצא לי לראות. הדבר היחיד שכן צץ מידי פעם זה stuttering מאוד משמעותי. אי אפשר לפספס את זה, אבל זה לפחות לא שכיח ברמה שזה הופך את המשחק ללא שחיק. זה קורה באיזה סיבוב מהיר בעיר עם המכונית, או בתנועה מאוד מהירה כשאני מרחף מעל העיר. לא לעיתים קרובות כל כך.

בהתחלה היה לי ממש מעפן לנהוג במכונית. אז החלפתי לסכימת השליטה החלופית ופתאום הכל היה הגיוני וזרם הרבה יותר. עדין לא משהו. ממש מרגישים שמישהו עמד לרוקסטדי עם מגף על הצוואר, כדי להוסיף את זה. אפילו הרידלר אומר "אם אתה לא מבין מה הצורך באינטלקט בשביל לפתור את האתגרים שלי, אני לא מתכוון להסביר לך". לפחות הם מודעים לכמה מטומטם זה שהוא מהנדס לך מירוצים לא מוצלחים כל כך.
גם מורגש מאוד שהמכונית נדחפת לכל מיני מקומות שבמשחקים הקודמים נפתרו בלעדיה (אני חושב שהיא מחליפה איזה שני גאדג'טים).

עוד משהו ממש מוזר ומפתיע, זה שהדיבוב מחורבן. רוב הדיבוב ממש רע ומרגיש זול. פה ושם יש דמות שמדובבת מושלם, אבל רוב המשפטים שנאמרים כל כך cringe worthy וההגשה כל כך גרועה. מאוד מאכזב. מרגיש לי כמו נפילה ברמת הכתיבה.
זה בה בסתירה מוחלטת לטוויסט הראשון בעלילה, שממש מצא חן בעיני וזה שהטוויסט הזה ממשיך לרדוף אותך בכל מיני מקומות גם ממש מוצא חן בעיני. טאץ' מבריק.

מעבר לגמגום הארעי, המשחק מאוד מוצלח מבחינה טכנית. הכל חוץ מהגדרה אחת ברמה הכי גבוהה. כל האפקטים המהממים של NVIDIA דלוקים. 30 FPS נעול (שוב - זולת הגמגומים) גם מול עשרות אויבים וטנקים ופיצוצים ובלגנים.
המשחק גם מאוד יפה. כל מי שאמר שהוא דומה לסמריטן, רק בקנה מידה גדול יותר, צודק. יש רגעים שאם הייתי עושה בהם צילום מסך, היה מאוד סביר להניח שזה מגיע מאותו דמו ישן של אפיק. השילוב של אורות הניאון ואפקטי הגשם באמת נעים לעין. האנימציות נהדרות והמודלים של הדמויות סופר מפורטים. באמת משחק יפה, למרות שפה ושם לא קשה לראות איך הוא מוגבל בגלל הטכנולוגיה המיושנת שעליו הוא מבוסס.
אני יכול להבין גם את הביקורת של "זה משחק מצוין, אבל לא כל כך בטמן". זה באמת לא כל כך בטמן, אבל זה עדין כיף מאוד. בשלב מוקדם זה, כבר מרגיש לי שזה לא השיא של הסדרה. המשחק המצוין הכי פחות טוב של רוקסטדי בטרילוגיה שלהם, לדעתי.

אני לגמרי יכול להרגיש כאילו אסיים אותו על 100%. זה בהחלט יכול להשתנות כשאהיה איפשהו מעבר ל22% שבהם אני נמצא, אבל בנתיים מתחשק לי לעשות הכל מהכל.

שאלה למי שכבר שיחק בו - טרם נתקלתי במקרה שאני לא יכול לעשות משהו, בגלל שאין לי את הציוד, או השדרוג המתאים. זה עוד יקרה, או שהם זנחו לחלוטין את העיצוב המטרוידי שהיה אחד הדברים הכי טובים בכל המשחקים הקודמים?
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4759
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 18 ספטמבר 2015, 15:09

המשחק הפך לגמרי להיות עולם פתוח בעיצוב שלו להבדיל מאייסלום או החצי חצי שהיה סיטי, אבל עדיין יש כל מיני איזורים יותר קטנים בתוך העיר ובהם יש לפעמים מקומות לחזור אליהם בשביל לפתוח כל מיני דברים. הרבה פחות מהמשחקים הקודמים אבל (בכלל, רוב הגאדטים שאתה מתחיל איתם זה מה שיש, מקבלים איזה שלושה נוספים עד סוף המשחק ומכאן אולי החוסר במקומות כאלו).
בקשר לסיכום שלך עם המשחק ("המשחק המצוין הכי פחות טוב של רוקסטדי בטרילוגיה שלהם"), תן לו עוד קצת לדעתי. גם עכשיו שהמשחק כבר שקע אצלי אני עדיין חושב שהוא המוצלח בסדרה, אם מה שאהבתה זה את אותו הטוויסט אז הדבר הזה רק הולך ומשתבח עם המשחק עד לסיום הפשוט מושלם של הסיפור הזה, מהבחינה הזו. אם מה שאהבת זה יותר העיצוב המטרוידי או פאזלים על סוגיהם לאורך העולם, אז אני יכול להבין על מה אתה מדבר.
ואתה יכול לתת דוגמאות בקשר לדיבוב? קצת מוזר לי שאתה אומר את זה כי לדעתי הוא היה טוב-מצוין ובאותה רמה כמו סיטי לצורך העניין, יש כמובן אובר-אקטינג של הרבה דמויות (בעיקר באטמן) אבל זה היה תמיד וזה כמובן חלק מהווייב של עולם סופר הירו שכזה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 ספטמבר 2015, 15:30

Stick כתב:המשחק הפך לגמרי להיות עולם פתוח בעיצוב שלו להבדיל מאייסלום או החצי חצי שהיה סיטי, אבל עדיין יש כל מיני איזורים יותר קטנים בתוך העיר ובהם יש לפעמים מקומות לחזור אליהם בשביל לפתוח כל מיני דברים. הרבה פחות מהמשחקים הקודמים אבל (בכלל, רוב הגאדטים שאתה מתחיל איתם זה מה שיש, מקבלים איזה שלושה נוספים עד סוף המשחק ומכאן אולי החוסר במקומות כאלו).
בקשר לסיכום שלך עם המשחק ("המשחק המצוין הכי פחות טוב של רוקסטדי בטרילוגיה שלהם"), תן לו עוד קצת לדעתי. גם עכשיו שהמשחק כבר שקע אצלי אני עדיין חושב שהוא המוצלח בסדרה, אם מה שאהבתה זה את אותו הטוויסט אז הדבר הזה רק הולך ומשתבח עם המשחק עד לסיום הפשוט מושלם של הסיפור הזה, מהבחינה הזו. אם מה שאהבת זה יותר העיצוב המטרוידי או פאזלים על סוגיהם לאורך העולם, אז אני יכול להבין על מה אתה מדבר.
ואתה יכול לתת דוגמאות בקשר לדיבוב? קצת מוזר לי שאתה אומר את זה כי לדעתי הוא היה טוב-מצוין ובאותה רמה כמו סיטי לצורך העניין, יש כמובן אובר-אקטינג של הרבה דמויות (בעיקר באטמן) אבל זה היה תמיד וזה כמובן חלק מהווייב של עולם סופר הירו שכזה.


הדיבוב של בטמן באמת מחורבן. זה הרבה יותר צורם לי באוזניים מבמשחקים הקודמים. גם הדיבוב של הרידלר לא מוצלח במיוחד, לדעתי. הדיבוב של הדחליל מעולה, אבל הוא כתוב נורא ואיום. הכתיבה של אביר ארקהאם גם גרועה (הצלחתי להתחמק מספוילרים, אבל יש לי ניחוש מלפני שהמשחק יצא לגבי מי הוא, שאני די משוכנע בו. אני די מצפה לראות אם צדקתי).
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4759
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 18 ספטמבר 2015, 16:39

טוב, אז אתה מדבר על בעיות דיבוב שהיו קיימות תמיד, לא משהו ייחודי למשחק הזה.
מי שהיה מצוין אז הוא מצוין גם עכשיו ומי שהיה מוגזם אז (באטמן) מוגזם גם עכשיו, עם הדמויות החדשות (כמו הדחליל שקיבל מדובב חדש) הם עשו עבודה טובה אז אני לא רואה מקום לבוא בטענות דווקא למשחק הזה.
ואפשר לשמוע את הניחוש שלך לארקהם נייט? :) סתם מתוך סקרנות, וגם לי היה ניחוש של לפני תחילת המשחק אבל הוא היה מאוד רחוק מהתשובה האמיתית. בכל מקרה הזהות היא לא סוד לאורך זמן והזהות שלו מתגלה לך כשחקן הרבה לפני שהיא מתגלה לבאטמן.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 ספטמבר 2015, 16:58

Stick כתב:טוב, אז אתה מדבר על בעיות דיבוב שהיו קיימות תמיד, לא משהו ייחודי למשחק הזה.
מי שהיה מצוין אז הוא מצוין גם עכשיו ומי שהיה מוגזם אז (באטמן) מוגזם גם עכשיו, עם הדמויות החדשות (כמו הדחליל שקיבל מדובב חדש) הם עשו עבודה טובה אז אני לא רואה מקום לבוא בטענות דווקא למשחק הזה.
ואפשר לשמוע את הניחוש שלך לארקהם נייט? :) סתם מתוך סקרנות, וגם לי היה ניחוש של לפני תחילת המשחק אבל הוא היה מאוד רחוק מהתשובה האמיתית. בכל מקרה הזהות היא לא סוד לאורך זמן והזהות שלו מתגלה לך כשחקן הרבה לפני שהיא מתגלה לבאטמן.


בטמן היה מוגזם. עכשיו הוא מרגיש שטוח ומעפן.
הדחליל אחלה מדובב, כי זה אחלה שחקן. הוא פשוט כתוב מחורבן. באף אחד מהמשחקים הקודמים לא זכורה לי דמות ראשית כל כך, שכתובה רע כל כך.

אני די משוכנע שזה ג'ייסון טוד, ש"נהרג" על ידי הג'וקר, כשהוא היה רובין. אל תגיד לי אם אני צודק או טועה. אגלה עוד מעט בעצמי :)
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4759
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 18 ספטמבר 2015, 17:28

טוב באסילום זה היה הג'וקר, והג'וקר תמיד כתוב משעשע (טוב הוא מדבר כל כך הרבה שהוא חייב להצליח עם כמה משפטים)
אבל הוגו סטרינג' בסיטי? פחות טוב אפילו מהדחליל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 ספטמבר 2015, 18:10

Stick כתב:טוב באסילום זה היה הג'וקר, והג'וקר תמיד כתוב משעשע (טוב הוא מדבר כל כך הרבה שהוא חייב להצליח עם כמה משפטים)
אבל הוגו סטרינג' בסיטי? פחות טוב אפילו מהדחליל.


הוא לא היה מעניין במיוחד, אבל לפחות הוא לא היה מציק ומעפן ודוחף לך לגרון את זה שהוא כאילו ממש בקטע של טרור ופחד. אלמלא הבס המרשים של המדובב, זה בכלל היה בלתי נסבל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי bling » 18 ספטמבר 2015, 18:15

מסכים עם קאוטיק, כל היום טרור ופחד וטרור ופחד, יאללה הבנו תפסיק לחפור, הוא נבל עם פוטנציאל אדיר שיצא די רע, מזל שהיה את האלמנט ההוא שהציל את הסיפור וכל הכתיבה, בלעדיו אפשר לזרוק אותה לפח.

Stick
Veteran
הודעות: 4759
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 18 ספטמבר 2015, 18:40

שוב, מסכים לגמרי, נכון לגבי כל משחק בסדרה.
"מזל שהיה את האלמנט ההוא שהציל את הסיפור וכל הכתיבה, בלעדיו אפשר לזרוק אותה לפח" אתה אומר, אז מזל שהיה את האלמנט של באטמן חלק מבית המשוגעים באסילום או מזל שהיה את האלמנט של הג'וקר החולה בסיטי, כי בלעדיהם היה אפשר לזרוק את העלילות לפח.
אני פשוט מרגיש שאתם באים בטענות ספציפית למשחק הזה כשאתם לא שמים לב שהן בעיות שיש בכל אחד ממשחקי הסדרה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 ספטמבר 2015, 20:13

Stick כתב:שוב, מסכים לגמרי, נכון לגבי כל משחק בסדרה.
"מזל שהיה את האלמנט ההוא שהציל את הסיפור וכל הכתיבה, בלעדיו אפשר לזרוק אותה לפח" אתה אומר, אז מזל שהיה את האלמנט של באטמן חלק מבית המשוגעים באסילום או מזל שהיה את האלמנט של הג'וקר החולה בסיטי, כי בלעדיהם היה אפשר לזרוק את העלילות לפח.
אני פשוט מרגיש שאתם באים בטענות ספציפית למשחק הזה כשאתם לא שמים לב שהן בעיות שיש בכל אחד ממשחקי הסדרה.


לא. פשוט לא היו הבעיות הללו במשחקים הקודמים בסדרה. לא באותה רמה, בכל אופן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי matangt8 » 18 ספטמבר 2015, 22:38

יאי זמן לשחק עם כל החופשות האלה חחח
בכל מקרה שיחקתי בדמו של NBA LIVE 16. לקח להם זמן אבל סוף סוף מרגיש כמו משחק כדורסל עם רמה מאשר סתם עוד משהו שיראה כמו משחק כדורסל. אולי ל2K באמת יש תחרות השנה. אני אשמח לקנות את LIVE 16 כי ממש אהבתי את 15
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4759
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Stick » 18 ספטמבר 2015, 22:42

matangt8 כתב:יאי זמן לשחק עם כל החופשות האלה חחח
בכל מקרה שיחקתי בדמו של NBA LIVE 16. לקח להם זמן אבל סוף סוף מרגיש כמו משחק כדורסל עם רמה מאשר סתם עוד משהו שיראה כמו משחק כדורסל. אולי ל2K באמת יש תחרות השנה. אני אשמח לקנות את LIVE 16 כי ממש אהבתי את 15

אני חש סתירה קלה..

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 ספטמבר 2015, 23:52

אני לא יודע מה הסיבה, אבל בטמן התחיל לקרטע באופן מעצבן במיוחד. הוא רץ פתאום על 20-24 FPS. זה כבר ברמה שזה פוגע לי ביכולת להלחם כמו שצריך. זה ממש מעפן. זה גם לא קשור למה שהולך על המסך. זה גם כאשר אני מוריד כל מיני פרמטרים גרפים ברמה וגם כאשר אני עם המצלמה ישירות לאיזה קיר ולא קורה שום דבר על המסך.

מוזר... מעצבן. כנראה שלא סתם הם עדין לא שחררו אותו למכירה שוב. הוא עדין חסר הרבה מאוד עבודה, כדי שהוא יעבוד באופן נורמלי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: במה אתם משחקים?

הודעהעל ידי matangt8 » 19 ספטמבר 2015, 00:34

Stick כתב:
matangt8 כתב:יאי זמן לשחק עם כל החופשות האלה חחח
בכל מקרה שיחקתי בדמו של NBA LIVE 16. לקח להם זמן אבל סוף סוף מרגיש כמו משחק כדורסל עם רמה מאשר סתם עוד משהו שיראה כמו משחק כדורסל. אולי ל2K באמת יש תחרות השנה. אני אשמח לקנות את LIVE 16 כי ממש אהבתי את 15

אני חש סתירה קלה..

מה הסתירה בדיוק? NBA LIVE 14 הוא פיסת זבל. NBA LIVE 15 היה טוב במשחקיות שלו לדעתי אבל היה ריק מתוכן במיוחד אם משווים אותו ל2K15 וLIVE 16 הוא המשחק שלדעתי LIVE 14 היה צריך להיות.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 15 אורחים