Nucleus_Dawn כתב:סטיק לא אמר שהסדרה מקפצת בין קונספקטים כל היום ולכן היא לא מצליחה להוציא שום קונספט לפועל. ההפך. הוא אמר שכשהם מתרכזים בקונספט ויודעים מה הכיוון שלהם, זו הצלחה גדולה.
הקונספט של הספינה זה רק אחד מהרבה סיכונים (כן כן! זו המשמעות של הניסיונות לחדש ולשנות ולרענן את הסדרה במהלך השנים. אלו סיכונים) שהם לקחו עם הסדרה. במקרה, הסיכון הזה השתלם ויצא להם מכאניקה ממש כיפית ומגניבה. בהתאם לרוח הסדרה, גם מדובר במשהו מאוד מיוחד שאין דומה לו בתעשייה.
לAC לא היה חזון שכשל בגלל תקציב או זמנים. לAC היה חזון שהמימוש שלו מוצלח למדי. בגלל זה נוצר אחד הכותרים הגדולים והחשובים בתעשייה. הכותר החדש הכי מצליח שנוצר בדור הקודם ואחד המוכרים ביותר בהיסטוריה של התעשייה, עם יותר מ83 מיליון עותקים.
אם היית אומר שהבעיה של הסדרה היא שהיא לא סדרת משחקי פיראטים עם קרבות של ספינות, אז בוודאי שלא הייתי מסכים איתך. גם בדיעבד קל לראות שלא זו אחת הבעיות בסדרה. אם היית אומר "יהיה מעניין לעשות משחק אססין קריד בתקופה של הפיראטים, בו אתה פיראט בקריביים ויש לך ספינה", אז הייתי אומר שזה רעיון מעניין. אני גם חושב שהרעיון שלך למשחק AC שההתגנבות בו מתבססת על להעלם בקהל אחלה. אני בגלל זה אני אוהב את הסדרה. היא עושה את זה באופן מוצלח למדי מאז המשחק הראשון. לפעמים יש על זה יותר דגש ולפעמים פחות. ביוניטי יש על זה יותר דגש מבIV. זה לא הפך אותו לעדיף עליו.
הבעיה בטענה שלך היא לא שהכיוון הזה מחורבן. הבעיה היא שאתה טוען שזה מה שחסר לסדרה, כדי שהיא תהייה מוצלחת. זה פשוט מראה שאתה לא מכיר בכלל את מה שהסדרה הזאת כן עושה טוב. קצת כמו מישהו שלא ראה דוקטור הו שנים ומתלונן שהסדרה היתה הרבה יותר טובה, אם היא רק היתה סטאר טרק עם מבטאים בריטיים. זה מישהו שלא מבין מה עושה את דוקטור הו סדרה מוצלחת.
האם הסדרה ללא פגמים? בוודאי שלא. לא חסרים בה פגמים. אתה לא באמת מבין אותם. אתה סתם זורק לאוויר קלישאות. "משחק שנתי וזה קקה", "די כבר. נמאס מהסדרה הזאת שלא נגעתי בה 5 שנים!", "לא שינו שום דבר מאז המשחק הראשון!". לא שום דבר מעבר.
ירידה בציונים וירידה במכירות... סברה מעניינת. לא מבוססת בערך באותה המידה כמו כל הנחה אחרת שלך על הסדרה.
אין ירידה בציונים מאז 2. יש שינויים בציונים. לפעמים הם גבוהים יותר ולפעמים הם נמוכים יותר. הציונים של המשחקים הראשיים, לפי סדר יציאתם (גירסאת 360):
81, 90, 89, 80, 84 (זה הציון למשחק הכי גרוע בסדרה, אגב), 86. לאחר מכן זה יוניטי שקיבל בערך 76 ועכשיו סינדיקט שקיימת הסכמה רחבה שהוא הטוב ביותר מאז ברודרהוד שעומד על 78. להצביע על מגמה יהיה מאוד קשה, אבל קל מאוד לראות עד כמה הציונים לא מהווים מדד מוצלח לאיזה משחק בסדרה מוצלח ואיזה לא. אפילו לא קרוב (עובדה שאתה רוצה לנסות את ה78 וברור שלא תתקרב ל84).
אין ירידה במכירות מאז 2. יש רוויה מסוימת. 2 מכר כ9 מיליון עותקים. 3 מכר כ12 מיליון עותקים. AC4 הגיע ל10 מיליון באותה תקופה כמו ה12 של 3 ולא יהיה קרוב למפתיע אם הוא מזמן עבר אותו.
הירידה היחידה שאפשר להגיד שהיתה, היתה עם יוניטי לבדו. שני המשחקים שיצאו באותה שנה הגיעו יחסית מהר ל10 מיליון עותקים (והיום הם מעבר למספר הזה), כך שהכותר עצמו לא נמצא בירידה במכירות כלל.
הספינה לא היה סיכון. תקן אותי אם אני טועה אבל הספינה לא הייתה בAC3 וכולם אמרו שזה החלק הכי טוב במשחק אז בססו משחק שלם עליה? אז משהו שכולם ממש אהבו ואמרו שהיה החלק הכי כיף במשחק הקודם זה סיכון? בכל AC עושים שטיק קטן צדדי. באחד הייתה לך ספינה (AC3), באחד היה משחק TD (באחווה או רווליישן, אני לא זוכר אפילו) ובסינדיקט יש את הקטע עם הכנופיות. זה לא סיכון וזה לא דרך לרענן סדרה, זה שטיק צד, כמו גוואנט של הוויצ'ר לעומת המשחק קוביות של הוויצ'ר 2. לקחת סיכון עם סדרה זה לקחת את הקרביים שלה ולבנות אותם מחדש כמו שMGS5 עשה או דאוס אקס.
בנושא הציונים של הסדרה, אמרתי שהם מדרדרים והם לא? שני המשחקים האחרונים קבלו מתחת ל80, לסדרה מעולם לא היו ציונים מתחת ל80. איך זה לא מדרדרים? איך זאת לא עובדה? יוניטי עם 70 וכרגע סינדיקט עם 77. והמכירות? מ12 מליון של AC3 ל11 מליון של AC4 להרבה פחות מ10 מליון של AC:U (הוא מכר יחד עם רוג 10 מליון מה אומר שהוא מכר משמעותית פחות מ10 מליון). זאת לא ירידה במכירות? העובדות אומרות שיש ירידה בציונים ובמכירות, עובדתית.
שחר, אני אמרתי מה אני הייתי רוצה לראות מהסדרה הזאת, אתה מוזמן להגיד מה שאתה רוצה לראות בסדרה הזאת או להגיב למה אתה חושב שהתגנבות בעזרת ריצה חופשית ופלטפורמה או השתלבות בקהל זה רעיון רע (כלומר, זה החזון המקורי של הסדרה אבל זכותך לא להסכים איתו) או להגיד לי שהמערכת הקרב עברה שדרוג משמעותי ולכן אתה לא חושב שצריך לגעת בה (ויש מצב ולכן טעיתי כשאמרתי שהמערכת קרב צריכה להשתנות) או ששלבים פנימיים מתוסרטים יותר זה רעיון קטסטרופלי כי X או Y (למרות שסינדיקט עושה את זה בSCOPE קטן יותר). אבל סתם ככה לפסול ולהתנשא כי אתה ממש מעריץ את הסדרה? WTF? הייתי מת לראות את התגובה שלך אם הייתי מציע את הZIP LINE של בטמן במערכת טרוורסיה
רונן, אני אגיד את זה שוב, הגיימפליי של זלדה מיושן נורא. נכון, אני לא מתיחס לSS כי לא שחקתי בו, אני מתיחס לכל זלדה אחר שיצא לפניו. להנעל על אוייב זה מיושן, חוסר שליטה במצלמה זה מיושן, הדרך שבה לינק נע ומתנהג הוא מיושן והדרך שעיצוב השלבים בנוי הוא מיושן. אני לא מדבר על זה שיש רעיונות חדשים ומיוחדים בסדרה או חידות ובוסים נהדרים, זאת לא הנקודת ביקורת. הדברים האלה הם דברים שאני מצפה מזלדה, אני מצפה לבוסים מגניבים וחידות יצירתיות או חפצים מיוחדים. אלה יהיו קיימים בזלדה כך או כך, זה חלק מהDNA. מה שאני מדבר עליו זה איך לינק נשלט, איך השלבים נבנים, איך המכניקות עובדות וכך הלאה. זלדה הבא יוצא ב2016, עברו 18 שנים מאז זלדה OOT, צריך לשחרר, אפשר להתקדם קדימה. למה זלדה OOT יכל להמציא בערך הכל מחדש וזה היה בסדר וכל זלדה אחריו נשאר בדיוק אותו דבר כבר 18 שנים וכשאומרים שהסדרה צריכה להתרענן מבחינת המכניקות הבסיסיות זה לא בסדר? כל כמה שנים צריך לעשות סוג של OVERHAUL למשחקים, מה שהיה טוב ב98 לא לגמרי יעבוד ב2018. זה לא בקטע רע, זה לא אומר כלום על המשחק מ98, רק שהזמנים השתנו וצריך להתקדם.