Laskin כתב:טוב, המשחק יצא לפני יותר משנה, ועכשיו יצא DLC די גדול ומאוד מוצלח (לפחות עפ"י ביקורות)... סה"כ תמכו בו יפה.
מקווה שילמדו מהטעויות שלהם למשחק הבא, ומן הסתם - שיעשו אותו רק לדור הבא, ובתקווה גם למחשב - ואז יהיה בטח גם מרשים וגדול הרבה יותר
Laskin כתב:לא, WOW לא מקבילה כי מדובר בשירות עם תשלום חודשי. הציפיות שונות מאוד.
אפשר להקביל לBORDERLANDS, שאכן קיבלו המון DLC, אבל זה גם אומר המון תשלומים
Activision Blizzard has revealed Destiny currently has more than 25 million registered users, compared with 20 million in May and 16 million in February.
The news comes as part of the company's official earnings report, with more information expected to come out of an investor call scheduled for later today.
The publisher didn't reveal how many accounts are still active, but players are averaging around three hours a day in the game, and it's also become the "most watched console game on Twitch."
Laskin כתב:כן, המשחק ממש מצליח.
אגב אקטיביז'ן - דיברתם כאן כבר על זה שהם קנו את החברה של קאנדי קראש ב-5.9 מליארד דולר?
On September 15, 2015, Activision Publishing and Bungie released The Taken King, the largest update to the Destiny universe yet, which was enthusiastically received by fans and critics alike. Day-one downloads broke PlayStation records, day-one engagement saw the highest number of active players in Destiny's history, daily player engagement is now well above 3 hours per day and the Destiny community has climbed to over 25 million registered players. Since its launch, Destiny has become the most watched console game on Twitch.
Laskin כתב:לא מתווכח נדב, מאז ONI לא קניתי משחק שלהם... ובכל זאת
DrKeo כתב:זה כזה נורא שלא יצא עוד תוכן לדסטיני? הרי שנה הבאה אמור לצאת דסטיני 2. המסמך בזמנו אמר שהם הולכים לעשות כל שנה משחק ראשי או חבילת הרחבה לסירגין ונראה שהם עומדים בזה בנתיים. ספטמבר 14 יצא המשחק, אוקטובר 15 יצאה ההרחבה כך שאני משער שדסטיני 2 יצא בחגים הבאים (אבל לפני נובמבר, רחוק מספיק מCOD).
בנושא הגיימפליי, כן, יש בסיס FPS מעולה לדסטיני. גם להיילו יש בסיס FPS מעולה. הבעיה עם באנג'י היא שהם נורא טובים בלעשות בסיס אבל תמיד הפרוייקטים שלהם מתפוררים באמצע ומה שמסביב לבסיס הוא MEH. זאת פחות או יותר הבעיה של היילו מיומו הראשון ועכשיו זאת הבעיה של דסטיני. אני ממש מאוכזב מזה, הייתי בטוח שדסטיני יהיה המשחק ש"יתקן" את משחקי הFPS של באנג'י.
In December of 2014, Diablo III director Josh Mosqueira and a few other members of his team at Blizzard came to Bungie for a talk, according to two people who were there. The parallels were uncanny; Diablo III had launched to commercial success in 2012 but saw a great deal of criticism from fans thanks to randomized loot, frustrating online DRM, and a lack of endgame content. Both games shared a publisher, Activision, that thought Destiny could redeem itself in fans’ eyes the way Diablo III eventually had after its release.
Death_119 כתב:Laskin כתב:לא, WOW לא מקבילה כי מדובר בשירות עם תשלום חודשי. הציפיות שונות מאוד.
אפשר להקביל לBORDERLANDS, שאכן קיבלו המון DLC, אבל זה גם אומר המון תשלומים
לא מסכים, זה אומנם משחק שהמודל הכלכלי שלו שונה מזה של WOW בעניין התשלומים, אבל לא בעניין דרישות התוכן. מדובר במשחק מולטי המוני עם חברים, יש לך Hub בוא אתה פוגש שחקנים לדוגמא ויוצא לRaids
bling כתב:אני זוכר שדווקא כן דיברו על דסטיני כמשחק שלוקח אלמנטים מ MMO, ברור שהוא לא היה אמור להיות נטו MMO, אבל כששאלו את באנג'י מה זה הם הזכירו תערובת שכזו שכוללת גם אלמנטים כאלו (אני זוכר גם בזמנו שתמיד אנשים לא הבינו מה זה בדיוק דסטיני ואיך זה יעבוד), בטח מבחינה קהילתית, וברור שהמוצר הסופי נכשל בזה, האספקט הקהילתי המוני חלש מאוד.
למרות שאין ספק שה fan base של המשחק מאוד אדוק ונשאר נאמן לו, משהו שאני משער שהוא אחת המטרות העיקריות שלהם עם המותג ובזה הם הצליחו.
DrKeo כתב:bling כתב:אני זוכר שדווקא כן דיברו על דסטיני כמשחק שלוקח אלמנטים מ MMO, ברור שהוא לא היה אמור להיות נטו MMO, אבל כששאלו את באנג'י מה זה הם הזכירו תערובת שכזו שכוללת גם אלמנטים כאלו (אני זוכר גם בזמנו שתמיד אנשים לא הבינו מה זה בדיוק דסטיני ואיך זה יעבוד), בטח מבחינה קהילתית, וברור שהמוצר הסופי נכשל בזה, האספקט הקהילתי המוני חלש מאוד.
למרות שאין ספק שה fan base של המשחק מאוד אדוק ונשאר נאמן לו, משהו שאני משער שהוא אחת המטרות העיקריות שלהם עם המותג ובזה הם הצליחו.
כן, הם באמת התיחסו אליו כסוג של MMO אבל בסופו של דבר הוא גרסה סגורה יותר של בורדרלנדס עם יותר שחקנים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 97 אורחים