הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 יוני 2013, 02:40
סוף סוף מייקרוסופט הבהירו הכל בצורה ברורה. חכם מאוד מצידם לעשות את זה לפני E3.
יהיה מעניין מאוד לראות איך סוני מתמודדים עם זה, בהנחה שהם יפעילו מערכת דומה. מייקרוסופט עשו בחוכמה, אם הם הראשונים "לצאת לאור" עם העניין. אם סוני יודיעו על זה פתאום בE3, כל האש תעבור אליהם ומייקרוסופט רק תרוויח.
לעומת זאת, אם סוני לא תדאג לDRM דומה, היא תקבל המון קרדיט מהלקוחות ובצדק מסוים, כי הקונסולה שלהם תגביל את הלקוחות פחות.
בשורה התחתונה, זה איפשהו באמצע בין דור ריטייל ודור דיגיטלי. זה יהיה דור מעבר וההגבלות בהתאם. בלינג וקליימן הביעו את זה יפה.
כל הכתבות על כך שמייקרוסופט "הורגת" את הבעלות שלנו על משחקים באמת היו מזיזות לי, אם רוב הגיימינג שלי לא היה נעשה בכל מקרה בPC, שבה כבר שנים אין שוק יד שניה.
בנוגע לאון-ליין, אני בהחלט מבין אנשים שמודאגים מזה. אני חושב שבפועל, אנחנו נראה שאלו שמתלוננים ושזה חשוב להם, הם אלו שזה משפיע עליהם הכי פחות ושזה לא יהווה בעיה לרוב המוחלט של האנשים.
זה צעד שמייקרוסופט ידעו שיהיה מאוד קשה להעביר ויהיה מעניין לראות איך השוק יגיב לזה.
באופן אישי, זה ממש לא דיל-ברייקר עבורי. ב5 השנים האחרונות, קרה לי בדיוק פעם אחת שהאינטרנט לא עבד לי במשך יומיים ואין לי ספק שאני אוכל לחבר את הX1 לאייפון שלי, במקרה הקיצוני ביותר, כדי לבצע את העברת המידע הקטנה הזאת.
אני חושב שמייקרוסופט ניפחה מעט את רשימת היתרונות שלהם לצורך להיות מחוברים, אבל זו מערכת הגיונית מאוד, שנוצרה בעיקר מהרצון לאפשר להחליף/למכור משחקים.
באופן אישי, אני מעדיף לבטל את אפשרות העברת המשחקים (כמו בסטים) וכן לאפשר אופליין מוד, עבור המשחקים שכבר מותקנים במערכת.
התגובות הכי מצחיקות בדיון, עד עכשיו:
דין, טוען שאין לו בעיה עם תגובות של אחרים ואז כותב משפט שבו הוא מדגיש את זה שיש לו בעיה עם תגובות של אחרים.
קאז, טוען שזה פחות או יותר התרחיש הכי גרוע שאפשר היה לדמיין, למרות שהוא בעצמו כבר הניח הרבה יותר גרוע.