רונן כתב:הנה מאמר המונה את המכניקות המגניבות של המשחק ומפציר במפתחות 'לגנוב' אותן.
עד כה פורסמו כבר 21 ביקורות, והממוצע של המשחק הוא 83.26%. הוא ממשיך לעלות
MGS FREAK כתב:אני עדיין לא מבין למה בימנו תמיכת מקלדת ועכבר (במשחקים שיוצאים גם ל-PC, לכל היותר) היא לא הסטדנרט בקונסולות. נראה לי שפחות מעשרה משחקים אי פעם עשו זאת.
Nucleus_Dawn כתב:MGS FREAK כתב:אלוהים איזה ביזיון, מי לעזאזל שיחק בסרטון הזה ?
התיאוריה שלי היא שזה ניסוי גאוני שבדק עד כמה יפריע לאנשים אם הגיימפליי שהם מקליטים משוחק ממש גרוע. הניסוי גם עבד עם כל הדיסלייקים שרק גורמים לסרטון להחשף יותר וכמובן ששיתופים כמו זה שפה. לא יפתיע אם גם בגיימפליי הבא שהם ישחררו, השחקן יהיה ממש מעפן.
Death_119 כתב:תיאור מדוייק למה שאני הרגשתי ולמה ששמעתי גם בGB (גם הם התלהבו בטירוף מהקמפיין), דרך אגב, זה רק משתפר, השימוש החכם בBFG גם הפתיע לטובה (עדיין לא הגעת). אני סמוך שפיספסת, אבל גם בקודקסיש קטעים משעשעים, הם מספרים שם בחלק מהמקרים מה קרה לצוות המחקר בניסויים השונים שהם עשו על המפלצות השונות, יש אפילו קטע שמספר שהPink Demons הם למעשה "הבקר" המקומי בגהנום ומנת המזון האהובה ביותר שם. הדבר היחידי שחסר לי במחשק זה הפס קול שלא מרגיש לי קיים כל כך, הוא היה מורגש במעלית בהתחלה בקטע פתיחה, אבל לא מעבר עבורי. חבל.
DrKeo כתב:הגיימפליי עצמו פשוט נהדר. הוא סופר מהיר, אפילו יותר מהיר מדום 1 ו-2 המקוריים, כך שאין מצב שעומדים אפילו שבריר שניה במקום. אימפס עושים טלפורט לכל מקום כולל מאחוריך (אבל בניגוד לדום 3 זה לא מפלצות ארון והפחדות מאחור, הן פשוט עושות את זה כמהלך בזמן הקרב) וכל סוג אוייב יכול להגיע לכל מקום בשלב בקלות, הם לא בשר תותחים שעומד על הרצפה ומחכה שתפציץ אותם מפלטפורמה גבוהה, הם תוך שבריר שניה על הפלטפורמה, ישר בפרצוף שלך כך שכל אוייב במשחק יכול להרוג אותך ובאמת מתים לא פעם ולא פעמיים בכל שלב.
אחד הדברים שאני הכי מעריך בגיימפליי הוא מערכת הבריאות. אני חושב שעשיתי לפחות 10 פעמים בפורום הזה ובקודם (כלומר בכל דיון HL נגד היילו ) רנט שלם על כמה אני שונא בריאות נטענת במשחקי FPS, על זה שזאת מערכת עצלנית וטפשית שעושה את ההפך ממה שמערכת בריאות אמורה לעשות במשחק אקשן. דום עושה את זה פשוט נהדר, חבילות בריאות מפוזרות בשלבים בכמויות לא קטנות אבל מצד שני מאבדים המון חיים במשחק בגלל האקשן המהיר. המערכת של ה-Glory Kills, מערכת שנותנת לך להוציא להורג שדים כשהם ממש קרובים למוות ובכך הם משחררים קצת בריאות, יוצרת סוג של מכניקה שנוגדת את האנסטינקט, אתה נמשך לתקוף ולהיצמד לשדים דווקא בזמן שאתה גוסס; זה יוצר רגעי "הולי שיט יש לי רק 3% בריאות ואני נצמד לחמישה שדים" פשוט מדהימים.
.
MGS FREAK כתב:DrKeo כתב:הגיימפליי עצמו פשוט נהדר. הוא סופר מהיר, אפילו יותר מהיר מדום 1 ו-2 המקוריים, כך שאין מצב שעומדים אפילו שבריר שניה במקום. אימפס עושים טלפורט לכל מקום כולל מאחוריך (אבל בניגוד לדום 3 זה לא מפלצות ארון והפחדות מאחור, הן פשוט עושות את זה כמהלך בזמן הקרב) וכל סוג אוייב יכול להגיע לכל מקום בשלב בקלות, הם לא בשר תותחים שעומד על הרצפה ומחכה שתפציץ אותם מפלטפורמה גבוהה, הם תוך שבריר שניה על הפלטפורמה, ישר בפרצוף שלך כך שכל אוייב במשחק יכול להרוג אותך ובאמת מתים לא פעם ולא פעמיים בכל שלב.
אחד הדברים שאני הכי מעריך בגיימפליי הוא מערכת הבריאות. אני חושב שעשיתי לפחות 10 פעמים בפורום הזה ובקודם (כלומר בכל דיון HL נגד היילו ) רנט שלם על כמה אני שונא בריאות נטענת במשחקי FPS, על זה שזאת מערכת עצלנית וטפשית שעושה את ההפך ממה שמערכת בריאות אמורה לעשות במשחק אקשן. דום עושה את זה פשוט נהדר, חבילות בריאות מפוזרות בשלבים בכמויות לא קטנות אבל מצד שני מאבדים המון חיים במשחק בגלל האקשן המהיר. המערכת של ה-Glory Kills, מערכת שנותנת לך להוציא להורג שדים כשהם ממש קרובים למוות ובכך הם משחררים קצת בריאות, יוצרת סוג של מכניקה שנוגדת את האנסטינקט, אתה נמשך לתקוף ולהיצמד לשדים דווקא בזמן שאתה גוסס; זה יוצר רגעי "הולי שיט יש לי רק 3% בריאות ואני נצמד לחמישה שדים" פשוט מדהימים.
.
הדאגה היחידה שלי בקשר למשחק היא (ממה שראיתי) העניין שרוב (כל?) קטעי הלחימה מתקיימים בarena. שיחקתי פעם בדמו של Painkiller ופשוט לא נהנתי בגלל התחושה המלאכותית והמוזרה של להיכנס לאזור סגור ולהרוג את כל מי שבתוכו וחוזר חלילה (שם הייתי צריך לחפש את האויבים האחרונים כדי לסמן עליהם וי). נכון שבכל מקרה בכל משחק בסוף יוצא שאתה הורג את כולם ולא רץ לסוף השלב גם אם זה אפשרי, אבל עד כמה תחושת ההגבלה הזאת קיימת ? המשחק באמת בנוי בצורה של שלב גדול ופתוח עם ארנות שפזורות בו ?
ממה שראיתי שלושת נשקי העל נותנים תחמושת בשימוש בהם, גם מכניקה מגניבה. בסופו של דבר יש איזה הבדל בינהם ? למה להשתמש במסור ולא ב-BFG ?
בקשר לריבוט של קוויק האתגר הגדול לדעתי הוא למצוא מה מייחד אותו בתור מותג (כי חוץ מהחדשנות הטכנולוגית, בתכלס הוא היה די משעמם בהשוואה לבני זמנו ואפילו לדום בתחום הגיוון בנשקים ובאווירה) ואיך לייחד אותו אל מול דום הנוכחי.
ואגב איך הוא רץ על ה-970 ? הבנתי שאי אפשר להשתמש ברמת הגרפיקה המקסימלית כי היא דורשת 5-6 VRAM.
MGS FREAK כתב:DrKeo כתב:הגיימפליי עצמו פשוט נהדר. הוא סופר מהיר, אפילו יותר מהיר מדום 1 ו-2 המקוריים, כך שאין מצב שעומדים אפילו שבריר שניה במקום. אימפס עושים טלפורט לכל מקום כולל מאחוריך (אבל בניגוד לדום 3 זה לא מפלצות ארון והפחדות מאחור, הן פשוט עושות את זה כמהלך בזמן הקרב) וכל סוג אוייב יכול להגיע לכל מקום בשלב בקלות, הם לא בשר תותחים שעומד על הרצפה ומחכה שתפציץ אותם מפלטפורמה גבוהה, הם תוך שבריר שניה על הפלטפורמה, ישר בפרצוף שלך כך שכל אוייב במשחק יכול להרוג אותך ובאמת מתים לא פעם ולא פעמיים בכל שלב.
אחד הדברים שאני הכי מעריך בגיימפליי הוא מערכת הבריאות. אני חושב שעשיתי לפחות 10 פעמים בפורום הזה ובקודם (כלומר בכל דיון HL נגד היילו ) רנט שלם על כמה אני שונא בריאות נטענת במשחקי FPS, על זה שזאת מערכת עצלנית וטפשית שעושה את ההפך ממה שמערכת בריאות אמורה לעשות במשחק אקשן. דום עושה את זה פשוט נהדר, חבילות בריאות מפוזרות בשלבים בכמויות לא קטנות אבל מצד שני מאבדים המון חיים במשחק בגלל האקשן המהיר. המערכת של ה-Glory Kills, מערכת שנותנת לך להוציא להורג שדים כשהם ממש קרובים למוות ובכך הם משחררים קצת בריאות, יוצרת סוג של מכניקה שנוגדת את האנסטינקט, אתה נמשך לתקוף ולהיצמד לשדים דווקא בזמן שאתה גוסס; זה יוצר רגעי "הולי שיט יש לי רק 3% בריאות ואני נצמד לחמישה שדים" פשוט מדהימים.
.
הדאגה היחידה שלי בקשר למשחק היא (ממה שראיתי) העניין שרוב (כל?) קטעי הלחימה מתקיימים בarena. שיחקתי פעם בדמו של Painkiller ופשוט לא נהנתי בגלל התחושה המלאכותית והמוזרה של להיכנס לאזור סגור ולהרוג את כל מי שבתוכו וחוזר חלילה (שם הייתי צריך לחפש את האויבים האחרונים כדי לסמן עליהם וי). נכון שבכל מקרה בכל משחק בסוף יוצא שאתה הורג את כולם ולא רץ לסוף השלב גם אם זה אפשרי, אבל עד כמה תחושת ההגבלה הזאת קיימת ? המשחק באמת בנוי בצורה של שלב גדול ופתוח עם ארנות שפזורות בו ?
ממה שראיתי שלושת נשקי העל נותנים תחמושת בשימוש בהם, גם מכניקה מגניבה. בסופו של דבר יש איזה הבדל בינהם ? למה להשתמש במסור ולא ב-BFG ?
בקשר לריבוט של קוויק האתגר הגדול לדעתי הוא למצוא מה מייחד אותו בתור מותג (כי חוץ מהחדשנות הטכנולוגית, בתכלס הוא היה די משעמם בהשוואה לבני זמנו ואפילו לדום בתחום הגיוון בנשקים ובאווירה) ואיך לייחד אותו אל מול דום הנוכחי.
ואגב איך הוא רץ על ה-970 ? הבנתי שאי אפשר להשתמש ברמת הגרפיקה המקסימלית כי היא דורשת 5-6 VRAM.
DrKeo כתב:בנושא קווייק, זה לא קשה מדי. תמיד קווייק היה המשך רוחני של דום, הם לא צריכים להיות כאלה שונים כי קווייק 1 לא היה כזה שונה מדום 2 מעבר להתקדמות הטכנולוגית. הסביבות שונות, הנשקים שונים, האוייבים שונים ואפשר להוסיף ולהסיר מכניקות. מה צריך מעבר לזה? יכול לצאת משחק דארק סולס / דימון סולס / בלאד בורן כל שנה אבל דום וקוויק לא יכולים להתקיים במקביל אפילו שהם מאוד דומים?
swym כתב:DrKeo כתב:בנושא קווייק, זה לא קשה מדי. תמיד קווייק היה המשך רוחני של דום, הם לא צריכים להיות כאלה שונים כי קווייק 1 לא היה כזה שונה מדום 2 מעבר להתקדמות הטכנולוגית. הסביבות שונות, הנשקים שונים, האוייבים שונים ואפשר להוסיף ולהסיר מכניקות. מה צריך מעבר לזה? יכול לצאת משחק דארק סולס / דימון סולס / בלאד בורן כל שנה אבל דום וקוויק לא יכולים להתקיים במקביל אפילו שהם מאוד דומים?
לא יודע, אני מצאתי את דום בתור המשחק היותר "מקורקע באדמה" בעוד Quake היה הרבה יותר "אווירודינמי"... זה לא היה רק במשחקים הראשונים של דום בגלל אילוצים טכנולוגיים אלא המשיך עד למשחק השלישי מצד אחד וQuake 4 מצד שני שהרגישו שונים אחד מהשני.
התחושה שלי (מבלי לשחק) היא שהצליחו לשמור על אווירת דום בסינגל פלייר של דום החדש, אבל המולטיפלייר לוקח יותר את הכיוון של Quake עם מקפצות וג'טפאקס (פלוס מודרניזציה כללית).
אם יש מקום אחד שבו משחק קוויק חדש יכול להתבדל משמעותית מדום זה כנראה בתמיכה עשירה במודים - משהו שהיה פעם אחד מסימני ההיכר של שתי הסדרות אבל משום מה לא נתמך בדום החדש והוחלף לטובת ממשק בסיסי יותר (הרבה יותר). ומאחר ומדובר במשחק של בתשדה אז זה בכלל משהו שהייתי מצפה לראות אותם עפים על תמיכה במודינג.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים