Laskin כתב:תלוי כמה גדול הוא... יכול להיות שיצא גם ב2019, תאורטית.
חוץ מזה שCREATIVE DIRECTOR זה אומר שיכול להיות ששנה שלמה הם היו בSTORY BOARD ועשו סקיצות של עיצוב דמויות, לפני שהיה להם משהו שדומה למנוע אפילו. אבל הכל יכול להיות...
אבל גם אני מאמין שיצא לפני 2018.
אה, ועל-פי הבמאי של GOW הבא, בעקבות דאגות שהסגנון/זווית מצלמה שיש לו עכשיו ימנע מהם לעשות דברים מטורפים כמו בעבר - אין מה לדאוג, יהיו מפלצות גדולות מתמיד ויותר ממאה אוייבים בו זמנית על המסך, לפעמים. המשחק הזה... נראה לי יהיה פשוט החוויה המושלמת.
בראיון אחר הוא אמר שהוא ממש רוצה שכל המשחק יהיה כמו ONE SHOT אחד ארוך, בלי "קאטים" של המצלמה (מניח שזה לא כולל סרטון פתיחה וסרטון סיום, אבל לכו תדעו), ובלי זמני טעינה. אני חושב שאם יצליח - זה יהיה המשחק הראשון שעושה משהו כזה... לא?
DrKeo כתב:המפתחת של רוקט ליג אמרה שהם סיימו לפתח משחק cross platfrom בין הפס4 וה-ONE. מיקרוסופט אשרה, סוני בנתיים שותקת. לפי הציטוט הם פשוט צריכים פחות או יותר ללחוץ על כפתור אם סוני תאשר:
"could be up-and-running within "a few hours", and only requires Sony's approval to be released."
http://www.ign.com/articles/2016/07/20/ ... s-approval
DrKeo כתב:רצה שמועה שיכריזו באירוע ב-7 לספטמבר על הניאו והיא תצא לשוק רק כמה שבועות אחרי האירוע סטייל האייפון.
Stick כתב:שאלה כללית על ה4K, זה לא קצת מיותר?
אף פעם לא שיחקתי ב4K ככה שאני לא באמת יודע איך זה נראה, אבל תמיד חשבתי שמדובר סתם בברירת מחדל של בעלי pc סופר חזקים.
ממה שהבנתי עד היום, המשחקים פונים למכנה משותף די נמוך ממה שאפשר בפועל להשיג בשוק ולכן מי שמחזיק באמת מפלצת יעלה את הרזולוציה כמה שהוא יכול כדי לא להרגיש סתם פראייר, וכי את זה תמיד אפשר לעשות.
אבל עכשיו גם בקונסולות אני רואה שכולם מדברים רק על ה4k הזה.. לא עדיף שהניאו שעומדת בפני עצמה פשוט תעשה גרפיקה באמת מדהימה ב1080p במקום את אותו דבר ב4k?
swiss-the-engine כתב:למה HDR של דולבי?
מעניין כמה זמן יקח למקרני 4K בינוניים לרדת למחיר סמי-סביר
Laskin כתב:למה טעיתי? אולי הם עדיין דוחים אותו לשנה הבאה עם ביצועים טובים יותר? כנראה שלא
אבל מגניב שהם לא עושים את זה בTGS, זה היה לוקח להם הרבה זמן מהתצוגה
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 28 אורחים