bozeman כתב:האמת מעבר לבעיות האלו - מתחילות להצטבר אצלי כמה באגים מעצבנים, החל מקווסים שלא מסומן שהם הסתיימו, אציוומנטים שלא נפתחים, גם דברים בעייתים הרבה יותר - כמו למשל שלא נטען לי באחד הכוכבים האפשרות להקים מאחז - דבר מאוד משמעותי בעולם.
עכשיו ההמלצה שלי עברה חד משמעית למי שלא חולה על מאס אפקט - המתינו לפאטצ' גדול קודם.
swym כתב:Laskin כתב:כמו שאמרתי מזמן - המשחק זורז, מיהרו להוציא אותו בזמן וזו הייתה טעות קשה. חבל, אבל אני כן חושב שתהיה גירסת משחק השנה שתשפר את הבעיות הטכניות.
לא ברור לי למה חוזרת הטענה הזו שהמשחק "זורז"... הוא היה משהו כמו 5 שנים בפיתוח (בערך כמו הזמן שעבר בין מאס אפקט 1 למאס אפקט 3), מתוכן לפחות 3 בfull scale עם צוות מלא, הוא זכה לדחייה אחת לפחות בדדליין, והוא התבסס על סיוע של צוותים נוספים של Bioware וגם של DICE שסיפקו את המנוע.
זו נראית יותר בעיה של צוות לא מנוסה וללא הובלה: המון עובדים חדשים שנכנסו לBioware כפאנבויז של מאס אפקט, כשבמקביל דווקא דמויות מפתח בחברה (כמו שני הדוקטורים המייסדים, או קייסי הדסון שניצח על הטרילוגיה המקורית) עזבו. הרבה מהבעיות שיש לאנשים עם המשחק הן לא בעיות של באגים ברי תיקון.
The Worlds of ‘Mass Effect: Andromeda’ Aren’t Worth Saving
Though I have fondness for some of its characters, 'Andromeda' is by and large confused and disappointing.
DrKeo כתב:פאצ' קווסט כפילר -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
כמויות הזויות של באגים -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
אנימציות רעות -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
המבנה של המשחק היה נשאר אותו דבר, הכתיבה הייתה נשארת באותה רמה אבל הדברים שציינתי הם דברים שכן נובעים מחוסר בזמן/כוח אדם/תקציב. האם זה היה מציל את המשחק? כנראה שחלקית, אז זה היה רק המשחק ME הרביעי הכי טוב במקום להיות הבדיחה של האינטרנט.
Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:פאצ' קווסט כפילר -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
כמויות הזויות של באגים -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
אנימציות רעות -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
המבנה של המשחק היה נשאר אותו דבר, הכתיבה הייתה נשארת באותה רמה אבל הדברים שציינתי הם דברים שכן נובעים מחוסר בזמן/כוח אדם/תקציב. האם זה היה מציל את המשחק? כנראה שחלקית, אז זה היה רק המשחק ME הרביעי הכי טוב במקום להיות הבדיחה של האינטרנט.
גם כתיבה אפשר לשפר, אם משקיעים בה עוד זמן. פחות או יותר בלתי אפשרי לכתוב תסריט למשחק בקנה מידה כזה ולהוציא משהו עקבי ואיכותי, בלי השקעה של ממש המון זמן.
DrKeo כתב:Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:פאצ' קווסט כפילר -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
כמויות הזויות של באגים -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
אנימציות רעות -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
המבנה של המשחק היה נשאר אותו דבר, הכתיבה הייתה נשארת באותה רמה אבל הדברים שציינתי הם דברים שכן נובעים מחוסר בזמן/כוח אדם/תקציב. האם זה היה מציל את המשחק? כנראה שחלקית, אז זה היה רק המשחק ME הרביעי הכי טוב במקום להיות הבדיחה של האינטרנט.
גם כתיבה אפשר לשפר, אם משקיעים בה עוד זמן. פחות או יותר בלתי אפשרי לכתוב תסריט למשחק בקנה מידה כזה ולהוציא משהו עקבי ואיכותי, בלי השקעה של ממש המון זמן.
כן נכון, כל דבר אפשר לשפר אם יש מספיק זמן, אבל הכתיבה תגיע רק לרמה שהכותב יכול להביא אותה. למשל אנימציות, זה ממש פאקטור של זמן שיש לאנימטור לעבוד על כל אנימציה. זאת הסיבה שאנשים שעובדים בפיקסר עובדים שנתיים על 30 שניות ואנשים שעובדים בביווור עובדים שנתיים על 300 אנימציות. כנ"ל על באגים, אם יש זמן לעשות פוליש למשחק כשהפיתוח כבר סגור, כל יום נוסף של פיתוח אומר פחות באגים.
DrKeo כתב:לא מכחיש שגם כתיבה וגם אנימציה דורשים זמן, אבל אני חושב שמגיעים לחסם של הראשון מהר יותר. בכל מקרה לא שחקתי בme אז אני לא יכול להעיד על הכתיבה אבל ראיתי בסרטונים אנימציות ומדובר בסטוקים מביכים שאנימטורים הכינו ומי שבנה את את הדיאלוגים זרק יחד. כלומר ראיתי קטע אחד ממש מביך של כתיבה בין ריידר לטייסת אבל אני לא יכול להעיד האם מדובר בקטע חובבני או משהו שקיים בכל המשחק כמו אנימציה.
DrKeo כתב:בדרך כלל כשאין זמן או תקציב דווקא הכתיבה היא זו שיכולה לזרוח. אם שעה של סופרנוס אפשר לכתוב בשבועיים, סיפור של 8 שעות בme אפשר לכתוב ב4 שנים ותאמין לי שאף rpg אי פעם לא היה כתוב ברמה של הסופרנוס.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 88 אורחים