Contra III: The Alien Wars
Donkey Kong Country
EarthBound
Final Fantasy III
F-Zero
Kirby Super Star
Kirby's Dream Course
The Legend of Zelda: A Link to the Past
Mega Man X
Secret of Mana
Star Fox
Star Fox 2
Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting
Super Castlevania IV
Super Ghouls 'n Ghosts
Super Mario Kart
Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars
Super Mario World
Super Metroid
Super Punch-Out
Yoshi's Island
Uncle Pey'j כתב:תודה רבה,סיימתי לצפות עכשיו וזה פלוס מינוס מה שחשבתי: ארגונומית הניידת הכי טובה במשפחת ה-3DS,שזה פלוס רציני אבל build quality נחות יותר מה-new 3ds xl. המיקום של הרמקולים בתחתית קצת מוזר אבל גם ככה לא נראה לי שאני אשחק בלי אוזניות יותר מדי. עניין נוסף שחשבתי עליו הוא נושא המשחקים: אין לי מושג כמה שוקל משחק 3ds ממוצע וכמה כאלה אני אצליח לדחוף ב-4GB. בכלל,איך עניין ה-eshop ב-3ds? ב-wii u הרכישות שלי היו נעולות קונסולה ולא משתמש,זה הולך ככה גם ב-3ds?
Uncle Pey'j כתב:אין שום בעיה,פשוט המכשיר מגיע עם 4GB ולא באלי להשקיע עוד אם לא צריך
kririn כתב:לא מפתיע, משחק שהוביסופט מפתחת...
kririn כתב:זה הדוגמאות שלך?
מאריו קארט וזלדה האחרונים, מוצפים בתוכן, גם בלי אף בובה
לא תומך בבובות שלהם
אבל ב60 דולר, במשחקים האלו, אתה מקבל הרבה תוכן
יש משחקים אחרים, שבהם אני לא תומך בנינטנדו
לדוגמה הארנבונים האלו, שמאריו זה זיכיון של נינטנדו
I told Nintendo that Switch wouldn’t be a success before it went on sale because I thought that, in the age of the smartphone, no one would carry around a game console. It’s obvious I was wrong.
I came to realize the key to a successful game is quite simple - software with absolute quality leads sales of hardware. Playing style can be flexible if the software is attractive enough.
Currently [Switch is] popular among the early adopters and there needs to be one more step to attract a wider audience. I see more potential in Switch, but one shouldn’t overestimate its potential.
With the Switch, we see it as a chance to create Pokémon that goes deeper and with a higher level of expression. As a result, that makes it an extremely important platform [...] Right now we’re using 7 to 8 inch screens, but on a high-definition TV you can express a whole different world with graphics and sound
Until now, games were made as one for one person, but now you can go home and play with everyone - so how do we tackle these themes, and how do we make sure it’s not complicated?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים