MGS FREAK כתב:שני שינויים רציניים לדמויות:
דיווה:
*יכולת חדשה- מיקרו טילים (סטייל טייטנפאל)
*זמן ההפעלה של מטריקס ההגנה נחתך בחצי
*יכולה לירות ולהשתמש בטילים בזמן שהיא משתמשת בבוסט
מרסי:
*החייאה הופכת ליכולת "רגילה". קולדאון של 30 שניות, מטרה אחת בכל פעם
אולטימייט חדש. במשך היכולת (20 שניות) מרסי יכולה לעוף, האקדח מהיר יותר ולא צריך טעינה, ההחייאה מתאפסת בהפעלת האולטימייט ומתקצרת ל10 שניות במהלך השימוש בו, גדל טווח יכולת התעופה לכיוון חבר צוות וגם טווח קרן הריפוי\בוסט נזק שגם מתפצלת לשאר חברי הצוות בסביבה של המטרה.
מטורף.
לחלוטין מטורף. הם לא מתביישים לעשות שינויים באמת עצומים. זה כבר לא לשנות קצת קצב ירי, או מהירות תנועה. זה ממש שינוי מוחלט באיך שדמות עובדת. הם עשו את זה גם פעם אחת עם סימטרה וזו היתה הצלחה גדולה. מצד שני, סימטרה נחשבה אז לדמות זניחה לחלוטין והשינוי בה בגלל שבקושי עשו בה שימוש. במקרה של מרסי, מדובר בדמות שמשתמשים בה כל הזמן.
סה"כ, אני מסכים גם עם ההסבר שלהם שמרסי הנוכחית יוצרת התנהגות מוזרה ולא ממש מוצלחת, של להתחבא ולהפסיק לרפא ברגע שיש להם ult. ברור איך השינויים שהם עשו יכולים לשנות את זה.