Laskin כתב:המעיים המתנדנדים זה ככל הנראה סימן ההיכר של הקבוצה הזו כי הם באו לעשות את זה לאמא של אלי בטריילר הקודם ונראה לי ראינו עוד תלויים... ככה שזה לא יותר מדי ״סתם״.
Laskin כתב:לגבי הזהות הלאומית של חברה של אלי וניל דרוקמן בכלל - ממה ששמעתי עליו הוא ממש לא גאה בזה שהוא ישראלי ויותר מתאים לו להפוך את חברה שלה לפלסטינית ששרדה את הכיבוש ועכשיו הקליקרים זה קטן עליה...
bling כתב:Laskin כתב:לגבי הזהות הלאומית של חברה של אלי וניל דרוקמן בכלל - ממה ששמעתי עליו הוא ממש לא גאה בזה שהוא ישראלי ויותר מתאים לו להפוך את חברה שלה לפלסטינית ששרדה את הכיבוש ועכשיו הקליקרים זה קטן עליה...
מאיפה שמעת על זה? אף פעם לא שמעתי ממנו התבטאות פוליטית, בטח לא כזו שקשורה לישראל.
קאוטיק אני לא כל כך רואה את מה שאתה רואה, לא ראיתי משהו פה שהוא אובר דה טופ במיוחד.
והאינטרנט מתלונן על האלימות של ההמשך למרות שהאלימות הזו לא חורגת מדברים שרואים גם בסדרות טלוויזיה כמו משחקי הכס או המתים המהלכים (עונה שעברה ניגאן גם הוציא את המעיים לאחד מהקבוצה של ריק), רק שפה משום מה חלק מסויים מהאינטרנט מתמוטט בגלל שהיא קשה מדי משום מה. לא ברור לי מה הקטע הזה כי אני באמת לא רואה פה משהו חריג בנוף התרבותי של היום.
חחחח בוזמן
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:Yahel12 כתב:בנוגע ל DS , יש המון מה להגיד.. נתחיל בזה שקוג'ימה ציין שזה מה שהוא קורא לו ה"Silent trailer - no shots or explosions".
הוא גם אמר שבמשחק יש מערכת קרב אבל הוא אישית מאוד ממליץ להימנע מקרב וללכת על הדרך שהכי פחות תגלה אותך לאויב , אבל הוא אמר שעדיין יש לשחקן את האפשרות.
בנוגע לטריילר? עדיין לא ברור על מה המשחק לגמרי אבל זה כן נותן (לי אישית) כיוון יותר כללי לתיאוריה על העלילה או לפחות על מה קורה שם.
לא ברור למה נורמן סוחב גופות וקופסאות עדיין , זה כן נותן כיוון כללי על זה שהתפקיד העיקרי שלו הוא שהוא פשוט שליח וגם על הזקט של Lea seydoux כתוב " Fragile express - handeld with love". מה שכן ברור לחלוטין הוא שהתינוק זה בעצם כלי של Respawn במשחק , אפילו בטריילר החדש הבחור ברדיו אומר לסם שהוא יחזור אם היצורים יתפסו אותו , אבל כול האזור מסביב ישאר במעין מכתש, זה גם מאשר שכול פעם שאתה נתפס על ידי היצורים האלו יש פיצוץ גדול שיוצר... מכתש באזור , כמו שקרה בטריילר השלישי.
די מסתמן שהאפשרות לחזור לחיים לא תמידית , בתחילת הטריילר הוא נשאל על ידי הדמות שמשחקת Lea seydoux "what's your level"? אז הוא עונה לה שיש לו את הפקטור של נצחיות אבל הוא חושב שהיא "מנצחת" אותו או ב"רמה" יותר גבוה ממנו , כלומר לא נשארו לו עוד הרבה הזדמנויות לחזור לחיים וזה למה גם הסצינה הזו שהוא לכוד הוא שוקל בעצם את האפשרויות שלו , כי אחרי זה מה בעצם הבעיה לצאת להיתפס לחזור לחיים וחוזר חלילה.
הגשם - הוא כבר דיבר על זה "timefall" הגשם במשחק גורם לגדילה/הזדקנות מואצת ובטריילר הזה נראה שהוא גם סוג של גשם חומצי שממש פוצע (?) אותך במהלך המשחק.
זה כול מה שאני הצלחתי להבין וכן זה מתחיל לעצבן שלא מקבלים מידע קונקרטי על מה המשחק באמת ושהוא לועס את זה יותר מדי אפילו שזה מתאים לו , זה פשוט מתחיל לעצבן אנשים ואני לגמרי יכול להבין, אישית אני עדיין מתלהב ולא מאבד תקווה ואני גם בטוח שמהטריילר הזה יש עוד הרבה להוציא.
כשהטיפת גשם נופלת על היד שלו היא מזדקנת באותה נקודה, לא נפצעת. אז זה עדין משמר את הקונספט של הגשם שמריץ זמן קדימה.
גיא, יש לי המון תלונות לtlou2 ופרטתי אותו מקודם אבל הדבר האחרון שהייתי מתלונן עליהן זה המכניקות, הן נראות מצויין; שלא נדבר על הקטע העלילתי, הוא כתוב, משוחק ומבויים כל כך טוב, אני בשוק שאתה מתלונן עליו או משווה אותו לגירס. כן, גירס היה טוב וכמה וכמה רמות מעל מה שהסדרה ספקה בעבר, אבל זה לא tlou.
DrKeo כתב:האלימות ב-TLOU היא ממש לא סתמית, היא לא לכיף, יש לה מטרה. ספציפית בטריילר יש אלימות גבוהה פעמיים, פעם אחת כשאלי דוקרת את הבחור בגרון וזה בא להראות את השינוי הקיצוני במעבר בין סצנה רומנטית לאיפה שהיא נמצאת באותה נקודה והשניה בהוצאת מעיים שזה אמור לגרום לך להבין שגם מדובר בחבר'ה שלא מתעסקים איתם וגם אמור לגרום לך להבין את הקשר בינם לבין הקבוצה מהטריילר הקודם עם אמא של אלי.
הסיבה שהמשחק נראה אלים יותר מהקודם היא שהוא ראליסטי יותר כי הוא רץ על הפס4, מה שלא יכלו לעשות בפס3 הם עושים בפס4. אגב, האלימות שם מאוד ראליסטית, לא מוגזמת בכלל. בכלליות אני לא מבין מה זה אומר בכי על יותר מדי אלים, אמן החליט לעשות את היצירה שלו בצורה מסויימת, אם זה לא טוב למישהו שלא ישחק במשחק או יפתח משחק משלו שכשדוקרים מישהו בגרון יוצאות סוכריות סמארטיז.
Laskin כתב:כמו בwalking dead וכל סרט אפוקליפטי כזה, ככל שעובר הזמן אנשים ״מאבדים צלם אנוש״ ובמיוחד ילדים שגדלו לתוך המציאות הזו, זה נראה לי רק טבעי ויתייחסו אחד לשני כמו גושי בשר, ספוילר למשחק הראשון -ספויילר: הצג
אז אני באמת לא מבין את התלונה הזאת, אפילו לא קצת
“We’re making a game about the cycle of violence and we’re making a statement about violent actions and the impact they have on the character that’s committing them and on the people close to them,” he said. “And our whole approach is to say, ‘We want to treat this as realistically as possible.’ When you stab someone—if you watch reference videos, which we have, it’s gross and it’s messy and it’s not sanitized like you see in most movies and games. And we wanted to get the player to feel that.”
The idea, he underscored, was “for the player to feel repulsed by some of the violence they are committing themselves. It felt like that is the most honest way to tell this story.”
Fun in video games, I suggested to Druckmann, often goes hand in hand with virtual violence. “This might be a semantic argument,” he replied, “But we don’t use the word ‘fun’ with The Last Of Us. We say ‘engaging.’ It needs to be engaging. If the stakes are real, if you are invested in the character and their relationship, you’re going to go through and commit these actions that might—and should be—at times making you feel uncomfortable to progress in the story, to see what’s happened to the character and at times to struggle with their motivation versus your moral line.
“The kind of stories we tell, with strong specific characters, we like that at times you’re not in line with the character. It kind of makes you question philosophically: where do I stand on these things? And that was a big part of the first game and a lot of the stuff we learned from the first game we’re applying to this game.”
bling כתב:אבל... זה ישמע פסיכופטי מצידי לאמר שכפירקתי למישהו את הצורה עם ג'ואל ב TLOU הראשון או שסתם איברים התעופפו להם מפצצת מסמרים שזרקתי הרגשתי יותר סיפוק ו DAMN!! מאשר דחייה?
InterAl כתב:bling כתב:אבל... זה ישמע פסיכופטי מצידי לאמר שכפירקתי למישהו את הצורה עם ג'ואל ב TLOU הראשון או שסתם איברים התעופפו להם מפצצת מסמרים שזרקתי הרגשתי יותר סיפוק ו DAMN!! מאשר דחייה?
לא. זאת הסיבה האמיתית לאלימות במשחק. שאר ההסברים היפים הם תירוצים נטולי כנות, שבאים מצד אנשים שהכנות היא בכל מקרה לא נר לרגליהם.
Kazz כתב:אחת המסיבות הכי גרועות שראיתי. גרוע מבחינת רעיונית. גרוע מבחינת תוכן. ועוד לחשוב שחשבתי להתאפק ביום ולא להיכנס לקרוא מה הוכרז. אז נכנסתי וקראתי ואמרתי 'זהו? ברצינות?' ואז הגעתי הביתה וראיתי את התצוגה וזה היה עוד יותר גרוע.
מי חשב שזה רעיון טוב לעשות הפסקה ולהעביר את הצופים? במה בדיוק זה תרם?
TLOU - דילגתי כי אני רוצה מינימום ספויילרים כי אני מתכוון לשחק בראשון מתישהו. ואני רואה שגם על התצוגה שלו יש מספיק תלונות..
GOT - המשחק התבלט בהכרזתו בזכות הסטינג והגרפיקה. וזה לא השתנה גם בתצוגה הזו. אין לי שום דבר נוסף לזקוף לזכותו אחרי התצוגה. משחקיות משעעמת וחסרת מעוף. הנה קופצים דרך הגג ומסמנים אוייב אחרי אוייב והורגים בסלו-מושן. גנרי להחריד ולא מטפח שום הייפ. ולזה קוראים DEEP DIVE?
DS - אנטי-הייפ. רואים שהמשחק בשלב מוקדם ועדיין אין מה להראות אבל בכל זאת מתעקשים להראות. טריילר סתמי שלא מלמד אותנו כהוא זה על המשחק. וגם מבחינת סינמטיות וסיפור הוא מחוויר לטריילר הקודם. ושוב, לזה קוראים DEEP DIVE? קפיצת ראש בשלולית.
ספיידרמן - כנראה היה משהו במקור שראיתי כי הפריימרייט של המשחק נראה מוזר ומציק. מעבר לזה, הסגמנט שבחרו להראות היה גרוע. לא היה שם כלום חוץ מקרבות שהם בערך שיבוט של המערכת המאוסה מבאטמן. זה אמור היה לרגש אותי? עוד משחקיות חסרת מעוף ועוד צחוק מהמושג DEEP DIVE.
זה מה שנקרא להתמקד ולהעמיק בהדגמת משחקים? עלוב. ואחרי זה רק לזרוק 2-3 טריילרים וזהו?
לא הייתה שום הצדקה לפורמט הזה. למה לא לתת ל DG חלק? מה עם דרימז? יש לו תאריך יציאה? למה סוני קוברים אותו? בלופוינט לא עושים עוד רימאסטר לפס4? לא יכלו להשיג גיימפליי של ספלונקי 2 ושלל אינדים אחרים? אני לא מאמין שאני מתחנן לגיימפליי של BLOPS4..
יש לסוני 12 אולפנים, לא? נראה שכל מה שהראו זה 2020 צפונה.
ונא להחזיר הדגמות גיימפליי על הבמה בלייב.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 30 אורחים