Chwomp כתב:עד שיתבררו יותר פרטים (אם נדע אי פעם את האמת) תשובה לשאלות שלך:
- כי זה מה שסוני עשתה עם הפלוס שלה.
הסבר: אני לא בטוח איך עובד מנוי זהב ב-360, כי אין לי אחד ואשמח לדעת. אבל במנוי פלוס של סוני אפשר להוריד גרסאות דיגיטליות של משחקים מלאים, לשחק בהם שעה שלמה בגרסתם המלאה ואז להיות מופנים לחנות כדי לקנות.
אפשרויות שונות שהוכרזו לרשת של הוואן דמו לאלו של סוני. (למשל, משחקים בחינם למנויי זהב.) ייתכן שגם זה היה חלק מנסיון לדמות לשירות הפלוס.
-זה פיצ'ר שימושי למדי לאנשים שלא בטוחים אם הם רוצים לקנות דיגיטלית משחק חדש שיוצא.
- זה פיצ'ר שימושי גם לאנשים שמעוניינים לראות משחקים חדשים, אבל לא משלמים על מנוי שמאפשר הורדות דמואים.
- זה פיצ'ר שימושי לאנשים מהסוג הנ"ל שגם רוצים לשחק עם חברים שלהם במשחק חדש ולשכנע אותם לקנות.
בכל מקרה זה יכול להוביל לקניה דיגיטלית של המשחקים ע"י הלקוחות שנחשפים לשירות.
עכשיו, אשמח אם תוכל לענות על השאלה שלי:
- לו השירות היה עובד כפי שהובטח (שיתוף 10 משתתפים לבחירתך בכל המשחקים המלאים על החשבון שלך, למשחק לזמן בלתי-מוגבל), מה יוצא למייקרוסופט\מפיצים\מפתחים של משחק מכך שהם מוכרים רק לעשירית מהלקוחות שמעוניינים במשחק הזה ולכן מרוויחים בערך 10% מהרווח הצפוי?
אתה מתאר מצב שונה מאוד, ממה שהשמועה השקרית תיארה.
בשמועה השקרית, הדמואים המוגבלים בזמן זמינים אך ורק לעשרת האנשים שאיתך ברשימת המשפחה. כלומר, אין לכל מי שרוצה לנסות משחק גישה לדמואים האלו. רק לאנשים שחברים שלהם בעלים של המשחק. זו לא רק מערכת אידיוטית, היא גם לא שימושית בעליל והיא הופכת לעוד יותר מפגרת, במשחקים שיש להם דמואים אמיתיים.
השמועה לא היתה הגיונית לפני שהיא הוזמה והיא לא הגיונית גם אחריה. הסיבה היחידה שאנשים האמינו לה, היא כי הם נורא רצו עוד סיבה לרדת על מייקרוסופט המרושעים.
דמואים זה אחלה לגמרי. יש אותם גם ב360 וגם בPS3. זה לא משהו חדש. לעומת זאת, להגביל את הגישה לדמואים אך ורק לאנשים שנמצאים באותה הקבוצה של אנשים שקנו את המשחק, זה טמטום.
הטמטום שלה, לא רוולנטי. היא לא נכונה ואין יותר וויכוח על זה.
מה יוצא למייקרוסופט והמפתחות? זה ברור. יותר אנשים יקנו משחקים.
אם אנשים ירצו לשחק ביחד אונליין של משחק מסוים, אז הם יצטרכו לקנות עוד משחק. אם אנשים ירצו לשחק במשחק שהם התחילו ודווקא באותה השניה הבעלים של המשחק משחק בו, הם יקנו את המשחק מתוך גחמה (בטח אם יהיו מבצעים).
זה שיש לך את האפשרות לשתף את המשחק עם הקבוצה הזאת, גם מעודד אותך לא למכור את המשחק חזרה (זה כבר לא יקרה, כי מייקרוסופט שינו את התוכנית שלהם והחליטו גם להתקע במקום) וזה אומר שאם מישהו רוצה לקנות את המשחק, יהיו פחות עותקים משומשים בשוק.
אם מישהו משחק באיזה משחק ישן בספריה שלי ומתאהב בכותר, אז הוא יקנה את המשחק הבא ולא יחכה שאני ארכוש אותו ואסיים איתו.
זו מערכת נהדרת גם לשחקנים וגם למפתחות. היא מאפשרת לחשוף יותר אנשים למשחקים חדשים, להגדיל את החשיפה של כותרים ולנצל באופן הרבה יותר משמעותי פרסום מפה לאוזן.