Death_119 כתב:סוני הולכת להכריז על עוד משחקים גם בקודם לTGS וגם בגיימסקום. היא כנראה פיצלה את ההכרזות שלה למשך כל השנה.
כן, בקישור שפרסמתי הבכיר בסוני הסביר שהיה חשוב לפצל את ההכרזות כדי שיהיה מה להכריז במשך כל השנה עד להשקתה.
אבל אתה יודע, כשהמספר הוא כל-כך גדול, נותר לתהות כמה מתוך זה הם, למעשה, משחקים גדולים. 12 מהם הם זיכיונות חדשים, ז"א 7 הם מוכרים. קילזון ואינפיימס נחשפו, מה שמשאיר אותנו עם עוד 5 משחקים בזיכיונות מוכרים שטרם נחשפו, וכולם מיועדים לצאת תוך שנה מיום שחרור הקונסולה, כך שזה מעולה בהחלט.
אני מקווה שהמשחקים בזיכיונות החדשים, לא יהיו משחקים קטנים. לפי קנאק, The Order ומשחק הפלטפורמה שנחשף, אז אני מניח ששם סוני משקיעה בעיקר (משחקים מושקעים).
Nigga כתב:קשה לי להאמין שלמיקרוסופט נשאר עוד מה להכריז, אין לה מספיק סטודיואים. אם היא תכריז על משהו זה ככל הנראה יהיה משחק צד ג'.
לפי דבריה במסיבה, היא די הפיקה לקחים וגם החלה להשקיע בבתי פיתוח. נותר לראות מה יהיו הפֵרות של המאמצים האלה.
ואני לא בטוח אם יש טעם לציין את Team ICO כצוות של סוני. אני כבר לא משוכנע שהצוות הזה עדיין מתפקד. אם כבר מדברים על חברה מתפוררת. חבל, אחד הצוותים היותר מקוריים ומוכשרים שהיו בתעשייה.
sgt כתב:דין, ההצהרה על כך שלסוני יש ארסנל סטודיואים יותר "רחב ואיכותי" הוא שקרי וסובייקטיבי. מיקרוסופט פתחה כבר השנה 5 סטודיואים חדשים מלבד Turn 10, 343, RARE, Lionhead, Twisted Pixel (יכול להיות ששכחתי אחד מהם) אני לא חושב שצריך לזלזל בסטודיואים החדשים של מיקרוסופט. אחרי הכל, 343 כבר הוכיחה לנו מה סטודיו חדש של מיקרוסופט מסוגל לפתח.
בלי לפתח פה ויכוח מתיש (אנחנו דנים, כן?), אני לא חושב שאלה משתווים לבתי פיתוח של סוני.
אבל, ההכרזה על חמישה אולפנים חדשים בהחלט מעודדת, ורק נותר לראות האם הם מורכבים ממספיק אנשי מפתח כישרוניים כדי לספק את הסחורה. בדור הנוכחי בחרתי בקונסולה של סוני בזכות המדיניות שלה שמטפחת בתי פיתוח. ידעתי שזה יבטיח משחקים בלעדיים איכותיים. בדיעבד, זה הוכיח את עצמו. בעוד שסוני הציגה יותר ויותר איכותיים, בקונסולה של מייקרוסופט חלה הידרדרות.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').