המנהלים: bozeman, erezronen, swym, omerkot
bling כתב:ובכל זאת כמה תיבות כאלו היא מייצרת? אני רק אומר שאם באמת היה כזה פגם ייצור חזק וכושל למוצר שעולה כל כך הרבה כסף אז הם לא היו מצליחים להחזיק בזה.
שים לב שלא אמרתי שהיתיבה אמינה כי ברור לי שהיא לא ביחס לתיבות אחרות, אבל כנראה שהיא גם לא מתפרקת תוך יומיים, בתכלס אם נדבר ריאלית אז נשמע לי שכל כמה עשרות אלפי קילומטרים צריך לשים קצת כסף על מצמדים. זה הסיפור בגדול לא ככה?
bling כתב:קליימן אתה מדבר על השוואה בין דגם ידני לאוטומט? אם כן אז אתה צודק שבארץ לרוב מדובר ברמות גימור זולות יותר לצערנו אבל זה כן מתבטא בהפרש מחיר לא קטן מול הדגם האוטומטי המאובזר יותר. מסכים שזה מבאס שלא הרבה מציעים בסקטור העממי רכב ידני ומאובזר (הקליאו יחסית יוצאת דופן מהבחינה הזו) אם בכלל טורחים להציע ידני כי רוב היבואנים בארץ מדלגים על האופציה מלחתכילה.
bling כתב:עומר, סבבה מקבל מה שאתה אומר, יש לך ידע בנושא. אבל למה דווקא הגיר הזה של פולקסווגן הוא זה שבעייתי ככה? מדובר בקונצרן ענק, והם לא היחידים שמייצרים תיבות בסגנון הזה של הדו מצמדי, גם יצרניות קוריאניות עושות כאלו כמו יונדאי וקיה אבל אצלן לא שמעתי על כלום. מוזר לי שאצלם לא שומעים על התפרקות של הגיר, אולי זה משחק של מספרים ויש יותר רכבים כאלו מצד פולקסווגן מאשר היצרניות האחרות אז שומעים יותר עליהם.
bling כתב:עומר תודה החכמתי, אז בעצם אסור לקנות שום רכב שמכיל את הגיר הדו מצמדי גם אם הוא מגיע מהמזרח אלא אם כן יש לו מצמדים רטובים. אני לא כל כך יודע איך מבררים איזה סוג מצמדים יש בכל רכב שכזה אבל מניח שלא בעיה לברר.
swym כתב:bling כתב:עומר תודה החכמתי, אז בעצם אסור לקנות שום רכב שמכיל את הגיר הדו מצמדי גם אם הוא מגיע מהמזרח אלא אם כן יש לו מצמדים רטובים. אני לא כל כך יודע איך מבררים איזה סוג מצמדים יש בכל רכב שכזה אבל מניח שלא בעיה לברר.
ממש לא הייתי לוקח את זה בתור כלל אצבע: לדור הראשון של הגיר הדו מצמדי (ספציפית הDSG של VAG) היו חבלי לידה פשוט כי זו היתה טכנולוגיה חדשה, ולכן ממנו אולי כדאי להתרחק. המנועים האלו ודומים להם נוצרו בלחץ של האיחוד האירופי להפתחת פליטת גזים ולכן לא היו בשלים לשוק... תחשוב על זה כמו הדור הראשון של הXbox 360 וה-PS3 (באופן אירוני, גם שם מדובר בשינויים ומעבר לlead-free בלחץ של האיחוד האירופי).
אבל זה כבר לא המצב עם הדור השני של התיבות, שנכנס לאיביזה מאז סוף 2015 ולרכבים אחרים של הקבוצה מאוחר יותר: הוא יעיל יותר מתיבה עם קלאצ' רטוב, ובהשוואה לתיבה אוטומטית פלנארית אתה מקבל גם חיסכון משמעותי בדלק וגם נהיגה הרבה יותר כיפית. החיסרון הכי גדול של התיבה הזו היא שאחר כך זה ממש מבאס אותך לעבור לרכב אוטומטי "רגיל".
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 9 אורחים