pigmanbear כתב:בשבילי עלילה זה לא סיפור נטו, צריך לקחת בחשבון עוד דברים.
כתיבה, דמויות ו-voice acting (הדרך שבה הסיפור מועבר אליך - חשוב מאוד), לא הרשימו אותי.
אולי אני יותר מדי נוקשה (עלילתית), אבל זה מה שקורה כשאתה מוציא המשך לביושוק.
כן, ה-scope באיפינט הרבה יותר גדול, אבל האמת? את רוב הדברים אתה מגלה אחר כך מחוץ למשחק עצמו, בפורומים ובסרטונים.
אני לא יודע אם להחשיב את זה כיתרון או כחיסרון.
מצד אחד המשחק מעלה הרבה שאלות, מצד שני הוא לא באמת עונה על רובן ואתה צריך לבדוק ב-NeoGAF כדי להבין.
חוץ מזה שאישית אני מעדיף הכל יותר פשוט מאשר סיבוכים וטיולים בזמן, ההוכחה לכך שזה עובד נמצאת בביושוק שגם גורם לך לחשוב מינוס כל הכאב ראש.
DrKeo כתב:כאבי ראש בצד (כי באמת צריך לחשוב על כל מה שקרה שם כמה פעמים בשביל להבין עד הסוף), אני חושב שיהיה במשחק הזה גם VOICE אקטינג מעולה (בדגש על בוקר ואליזבת'), גם כתיבה פשוט מדהימה וגם מסתורין שהזכיר לי את אבודים בצורה מסויימת רק שפה כל התשובות בהחלט ספקו אותי. רק החקירה הראשונה עד הגרלת הלוטו היא פשוט מדהימה, העיר מרגישה חיה ונושמת ושחיים בה אנשים אמיתיים. כל ההרגשה הזאת של "אני במסע הרפתקאות והגעתי למקום מיוחד" נשמרה אצלי באינפנט במשך שעות וחזרה וצפה שוב כשהגעתי לשלוש שעות האחרונות בזמן שבביושוק המקורי היא נמשכה בדיוק 20 דקות. כמה שסיפור הקריין השקרן הוא מרתק בביושוק המקורי, הוא עדין "הייתי שם עשיתי את זה" למי ששחק כבר בסיסטם שוק והסיפור של ביושוק אינפנט הוא כל כך מיוחד שלדעתי הוא מגמד כל אלמנט בביושוק הראשון.
האם הגיימפליי ספק אותי? לא ממש, כבר אמרתי שהוא המשחק הכי טוב ששחקתי שלא מתתי על הגיימפליי שלו. אבל אם אני שם לרגע את הגיימפליי בצד ומדבר על בנית העולם, העלילה, הכתיבה וכו'? בחיים לא שחקתי במשחק כזה.
Kazz כתב:1. איך זה אמור להוות בעיה בעיבוד לסרט? זה לא כאילו זו תהיה הפעם הראשונה שסרט עסק בנושאים כאלה. איזה הבדל יש בין זה שאליזבת' שואלת איזה תליון כדאי ללבוש, והשהשחקן מחליט, לבין זה שאליזבת' תשאל את הדמות של דוויט בסרט והוא יחליט? גם במשחק אתה לא יודע מה משתנה ומה קבוע לפני שרוזלין אומרת את זה וזה לא כאילו מיד אחרי כל בחירה שכזו אני טוען מחדש ובוחר אחרת כדי לראות מה השינוי. השחקן מודע לבחירה אחת כפי שהדמות בסרט תהיה.
2. in-game stats היו קיימים לפני מערכות אצ'יוומנטס וקיימים גם עכשיו ללא תלות בהם. סיימתי את המשחק, אני רוצה למצוא את הווקספונים החסרים אבל מן הסתם אני לא רוצה להתחיל ולשחק מחדש עוד פעם.באינפיינט אין משהו בסיסי כמו שורה שאומרת '2\0 מהווקספונים נמצאו' כשאני נכנס ל load chapter.
3. הקרעים מסמלים גם מסע בזמן באותו העולם. בדיוק כמו הקטעים שבהם שומעים מוזיקה מודרנית דרך הקרעים אפשר היה שיראו את העבר במקום הקלטות ובכך להעביר את המידע בדרך מעניינת ורעננה יותר, וכזו שלא מעלה תהיות לגבי האובססיה של התושבים להקליט מזכרים לעצמם.
4. ברירת המחדל היא הצגת מדי בריאות לאוייבים. בורדרלנדס משחק על הקו בין האק אנד סלאש מגוף ראשון למשחק יריות. אינפינייט הוא שוטר מובהק. גם ככה לא סבלתי את בורדרלאנדס.
היו צריכים לאפשר אגירת בריאות ומלח. גם ככה הנוכחות של אליזבת' זה כמעט שווה ערך ללפחות מדקיט אחד שאתה סוחב.
5. התכוונתי לאלקס בEP1. היא לא היית בלתי-פגיעה (אבל היה צריך הרבה נזק כדי שהיא תמות), יש לה כח-אש והיא מעסיקה אוייבים אחרים. באינפינייט האוייבים מתייחסים לאליזבת' כרוח-רפאים והיא לא ממש מוצלחת בלהסתתר. במקרה הזה הם קודם כל בנו את הדמות ותרומתה לעלילה (וזה בסדר גמור) ועל זה ניסו להליש איזשהו אפקט על הגיימפליי אבל התוצאה הסופית היא שרואים שהם התאמצו להדביק לה תפקידים ממש לא הכרחיים (זה לא שאני לא יכול לשבור את המנעולים עם הנשק, כן?). לפני יציאת המשחק היה הייפ גם לגבי אליזבת' וה AI והיותה הצעד הבא בקומפניון AI (ראיון של IGN הגדיל לכנות את האייטם כ'ה AI המהפכני מאחורי אליזבת' - http://www.youtube.com/watch?v=2viudg2jsE8). בפועל, לא הייתה שום בשורה כאן ומשחקים ישנים הרבה יותר עשו אותו דבר או יותר ובהצלחה יותר גדולה. גם לגבי היחסים בין הקומפניון לבין דמות השחקן אני לא בטוח שאני אזכור לגבי אליזבת' באותה צורה כמו עם אלקס באפ1 כמו קטע הפתיחה, ההתנגשות עם הרכבת שמשיאה סטוקרים, שכשאני מכבה את הפנס היא מחקה קולות זומבי וכשאני מסתובב בבהלה היא צוחקת עלי.
6. לגבי הinfusions, מיקסמתי את מד המגן ומד הבריאות. אני לא רואה סיבה למה הם לא נותנים לך אופציה בונדורים לשלם כסף כדי לעשות re-spec לשיקויים שמצאת. אולי בא לי להתחיל להשתמש בצורה מאסיבית בויגורים? אז אעשה רה-ספק עם דגש על תכולת מלחים וכו'.
pigmanbear כתב:אלימות - דבר שדיברו עליו הרבה אחרי שהמשחק יצא. בדרך כלל אלימות לא מפריעה לי ואפילו רצוי כמה שיותר.
אבל באינפיניט זה פוגע באמינות של העולם ומתנגש עם הסיפור.
מה ההיגיון פה? בוקר רוצה למחוק את החטאים שלו מקרבות ה-wounded knee, אבל בדרך להשגת המטרה הוא עושה בדיוק אותו הדבר אם לא יותר גרוע.
כמות הדם וההרג במשחק הזה פשוט הזויה ומוגזמת. בראפצ'ר הכל עבד כי כולם שם ספלייסרס מטורפים, אבל בקולומביה זה לא מסתדר.
infected aviad כתב:טוב, הגעתי עד עכשיו לחלקספויילר: הצג
לפי מה שהבנתי אני עדיין ממש בהתחלה, מה שרק מעודד אותי. זה משחק פשוט מצוין. גם מבחינת העלילה (למרות שלי היא מרגישה קצת מבולבלת) וגם מבחינת הגיימפליי עצמו. בינתיים גם אני מרגיש מרוצה ממנו יותר מאשר הביושוק הראשון, אבל ניראה לי שזה יותר בגלל שפחות התחברתי אל האווירה שלו.
Nucleus_Dawn כתב:
אם אתה מרגיש שהעלילה מבולבלת לך, אני ממליץ שתשקיע יותר זמן בפשוט להסתובב בעולם.
הרבה מהעלילה מסופרת דרך הודעות קוליות ודרך השיחות שלך עם אליזבת'. באזור של החוף, למשל, אם תסתובב איתה שם מספיק, היא תתחיל להסביר לך איך הם הצליחו ליצור חוף על עיר מרחפת.
DrKeo כתב:האמת שגם אני חרשתי את החוף ולא נתקלתי בהסבר מאליזבת׳ אבל אולי זה כי אספתי אותה מהריקוד אחרי כל ההסתובבות שלי.
DrKeo כתב:האמת שגם אני חרשתי את החוף ולא נתקלתי בהסבר מאליזבת׳ אבל אולי זה כי אספתי אותה מהריקוד אחרי כל ההסתובבות שלי.
Laskin כתב:BUMP לקראת ההכרה מחר על הDLC...
מעניין אם קן לוין אחראי עליו ישירות או שנתן לסטודיו לעשות את שלו... אם יהיו דיאלוגים משמעותיים או סתם מצב חדש כמו HORDE MODE או אונליין PVP? אולי משהו מקורי בסגנון TOWER DEFENCE עם מגבלה על הקרעים שאפשר לפתוח בו זמנית?
גם החבר'ה מגיימטרילרס מנסים לנחש:
http://www.gametrailers.com/videos/jb7b ... redictions
ותעדכנו פה מחר כשיכריזו
Laskin כתב:BUMP לקראת ההכרה מחר על הDLC...
מעניין אם קן לוין אחראי עליו ישירות או שנתן לסטודיו לעשות את שלו... אם יהיו דיאלוגים משמעותיים או סתם מצב חדש כמו HORDE MODE או אונליין PVP? אולי משהו מקורי בסגנון TOWER DEFENCE עם מגבלה על הקרעים שאפשר לפתוח בו זמנית?
גם החבר'ה מגיימטרילרס מנסים לנחש:
http://www.gametrailers.com/videos/jb7b ... redictions
ותעדכנו פה מחר כשיכריזו
Kazz כתב:http://www.eurogamer.net/articles/2013-07-30-bioshock-infinite-dlc-will-take-you-back-to-rapture
ה DLC הראשון ייצא כבר היום והוא פשוט hoard mode, lol. לקחו את הדבר הכי חלש במשחק ונתנו לו DLC. איזה עצלות. שני ה DLC הנותרים יהיו סיפור בלשי בשני חלקים שמתרחש בראפצ'ר שנה לפני אירועי ביושוק 1. בחלק הראשון משחקים את בוקר, בשני את אליזבת'. אין תאריכי יציאה ל DLC הזה אבל לפי הניסוח יש מצב שלפחות האחרון יצא ב2014.
זה יילמד אנשים לא לקנות season pass. פשוט דרך לחלוב עוד כסף משחקנים על עיוור בלי מחוייבות ובלי בטחון לגביו.
Kazz כתב:http://www.eurogamer.net/articles/2013-07-30-bioshock-infinite-dlc-will-take-you-back-to-rapture
ה DLC הראשון ייצא כבר היום והוא פשוט hoard mode, lol. לקחו את הדבר הכי חלש במשחק ונתנו לו DLC. איזה עצלות. שני ה DLC הנותרים יהיו סיפור בלשי בשני חלקים שמתרחש בראפצ'ר שנה לפני אירועי ביושוק 1. בחלק הראשון משחקים את בוקר, בשני את אליזבת'. אין תאריכי יציאה ל DLC הזה אבל לפי הניסוח יש מצב שלפחות האחרון יצא ב2014.
זה יילמד אנשים לא לקנות season pass. פשוט דרך לחלוב עוד כסף משחקנים על עיוור בלי מחוייבות ובלי בטחון לגביו.
Kazz כתב:כי ארבעה חודשים אחרי יציאת המשחק עדיין לא היה לך מושג למה שילמת 15דולר ומה פשר הסיזן פס. זה כמו פרי-אורדר של משחק אבל למשהו שאין לך שום שביב מידע לגביו ולאופיו. נראה לך סביר למכור מוצר בצורה כזו? הבטחה ותו לא. וגם עכשיו אין לך מושג מתי יוצא הDLC של ראפצ'ר ומצבההוארד מתקבל בבוז גדול - כאילו זה משהו שהנפיצו רק שיהיה להם 3 חבילות DLC כפי שהובטח. למה צריך לחכות יותר מ4חודשים לDLC של הוארד מוד?
אפשר להכנס לזה שבתיאור הסיזן פס דובר שהם יחזרו לקולומביה ויתמקדו בעוד דברים בה אבל זה לא קורה. ומאחר מתאריך היציאה המאוחר של DLC הקמפיין, אני לא מבין למה זה בכלל DLC ולא מוצע כסטאנדאלון. הנסיון לגרום לשחקנים לא לעשות טרייד למשחק שלהם ע"י DLC די מאבד מערכו כאשר הDLC בא כל כך מאוחר וזה בעצם מקטין את הקהל הפוטנציאלי. הם יעשו בשכל אם הם יציעו את הDLC של ראפצ'ר בלי שידרוש את משחק הבסיס.
Kazz כתב:זה לא עניין של להדפק, זה עניין של שמשאירים אותך באפילה בנוגע למשהו ששילמת עליו ביום הראשון. שזה גם הבעיה של מי שקונה דברים עמומים אלה.
ואני די בטוח שהיית בכיף מוותר על ההוארד מוד ואז משלם פחות מ15 דולר אבל מה לעשות כולם קנו חתול בשק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 32 אורחים