המנהלים: bozeman, erezronen, swym, omerkot
DrKeo כתב:זה כם מה שיש לאמא שלי.
DrKeo כתב:גם אמא שלי ערסית
מקסימום נוסיף קצת בלינג!
omerkot כתב:בהמשך לדיון על תיבות ההילוכים הרובוטיות מול אלו הפלנטריות וחוסר ההתלהבות של גיא מתיבת 6 ההילוכים האמינה אך עצלה של אייסין, המבחן הקצר הזה מציין שתיבות 8 ההילוכים החדשות של החברה מרגישות הרבה יותר טוב ולטענתם, הן פתרו את כל הבעיות של התיבה הקודמת.
bozeman כתב:DrKeo כתב:גם אמא שלי ערסית
מקסימום נוסיף קצת בלינג!
#מתייג את בלינג#
אתה לא חושב שכדאי לשאול אותו קודם?
omerkot כתב:וולוו נמכרה לג'ילי הסינית ב2009, לפני עשור. גם בעשור שלפני כן היא לא היתה חברה עצמאית אלא חברת מדבקה של פורד האמריקאית והרכבים שלה היו מכוניות של פורד בתחפושת. ותיקי וולוו כבר מזמן בפנסיה.
הנתח של וולוו בארץ שולי. הם מוכרים משהו כמו 1500 מכוניות בשנה מול פלוס/מינוס 4000 של ב.מ.וו, אאודי ומרצדס (כל אחת לחוד - המספרים דומים). אני לא מציין את הנתון הזה כמדד לאיכות אלא משום שמדובר ברכבים עם ביקוש חלש. אתה משלם יקר בקניה ואתה נאלץ להוריד המון במכירה כי אין להם שוק.
לאאודי A3 יש את אותה שלדה, אותם מנועים ואותם תיבות הילוכים כמו לסקודה אוקטביה. אלה אותן מכוניות בתחפשות (כמו גם הגולף והליאון). יש לי נסיון היסטורי מר עם אאודי ובמשפחה היו נסיונות מרים עוד יותר (בכלל זה A3 לימון שבשנה הראשונה לחיים שלה שכבה למעלה מחודש במצטבר במוסך המרכזי בלי שהם מצליחים לתקן אותה). היא מציגה את אותן תתי-איכויות של כלל התוצרת.
המדד במגזין מתייחס לאמינות של הרכבים.
הConsumer Report הוא סוג של מוסד אמריקאי ציבורי ועצמאי שחי ממכירה של מנויים. זה מגזין ותיק מאוד שבוחן מוצרים שונים ומדרג אותם בהתאם לפונקציונליות שלהם והנתונים לגבי אמינות הרכבים מבוססים על מאות אלפי שאלונים שהם ממלאים בשנה מול צרכנים פרטיים. זה כנראה הגורם הנחשב ביותר בעולם בתחומים האלה וחברות מסחריות כבר די מפחדות לתבוע אותו משום שהוא תמיד מנצח בבתי משפט.
לגבי רכב השנה, גם הפולו המשוקצת שלי זכתה בפרס רכב השנה באירופה. אלה דירוגים סוביקטיביים של עיתונאי רכב ואמינות בכלל לא נכנסת שם לשקלול. תבדוק את היסטוריית הזכיות האלה - איכות אין שם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 18 אורחים