המנהלים: bozeman, erezronen, swym, omerkot
DrKeo כתב:כן, כשבדקתי את המפרט של ה1.5 קפצתי גם לבדוק את ה-R וקבלתי שוק אבל להתחשב בעובדה שהיא עולה צפונית ל250K, אני בסדר עם 1.5
omerkot כתב:DrKeo כתב:כן, כשבדקתי את המפרט של ה1.5 קפצתי גם לבדוק את ה-R וקבלתי שוק אבל להתחשב בעובדה שהיא עולה צפונית ל250K, אני בסדר עם 1.5
0-100 ב5.7 שניות... זה נצח.
אופנוע מתחילים ב30-40K עושה את זה בלי בעיה מיוחדת
DrKeo כתב:כן, כשבדקתי את המפרט של ה1.5 קפצתי גם לבדוק את ה-R וקבלתי שוק אבל להתחשב בעובדה שהיא עולה צפונית ל250K, אני בסדר עם 1.5
DrKeo כתב:בנוגע לכסאות ילדים על אופניים/אופנוע, זה נראה לי כמו התאבדות. אפילו בסתם נפילה סטנדרטית יש לי הרגשה שכל מני גפיים של הילד יגולפו עד העצם.
bling כתב:DrKeo כתב:כן, כשבדקתי את המפרט של ה1.5 קפצתי גם לבדוק את ה-R וקבלתי שוק אבל להתחשב בעובדה שהיא עולה צפונית ל250K, אני בסדר עם 1.5
לא בקטע של לבאס את הקנייה אבל בארה״ב ובמירב מדינות אירופה על הכסף ששילמתם על ההונדה סיוויק הייתם מביאים את ה TYPE R...
(שלא לדבר על מחירי החלפים והטיפולים והתיקונים (במידה ויש), כשמחשיבים את עלויות האחזקה השונות שיהיו לטייפ R בארץ הפער רק עולה)
בקשר לכסא בוסטר על האופנוע, אולי אני עם דיעות קדומות אבל בלי קשר לעניין הנוחות וחוסר הפרקטיות שבדבר זה מרגיש לי חסר אחריות ומסוכן לגרור ילד קטן להרפתקאות כאלה.
לאסקין ההונדה כבדה? היא מאיצה באיזה 8 שניות שזה מצויין לרכב עממי משפחתי. אולי זה בגלל אופי הפעולה של הגיר הרציף שהיא די מבאסת לרוב, אני בטוח שהגרסה הידנית מרגישה יותר טוב. בכל אופן לאמא קיאו זה די והותר
bling כתב:חוץ מזה, חשבתי ברכב חברה כל נושא האמינות פחות מהותי אחרת לא היו כל כך הרבה סקודות עם DSG כרכבי חברה
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 12 אורחים