הודעהעל ידי idan » 21 מרץ 2019, 22:33
המבקר של ign באמת אמר שהוא טיפה יותר קל מסולס. מצד שני קראתי גם רשמים של שחקנים עם ניסיון במשחקים קודמים שהשיגו עותק מוקדם ושיחקו כמה שעות בסקירו וכולם בערך אמרו שזה המשחק הכי קשה של FromSoftware. אולי זה נכון אובייקטיבית עבורם, אולי לא ופשוט בגלל שהמערכת קרב במשחק הזה שונה מהותית אז כל הניסיון שהם צברו במשחקים הקודמים לא ממש משחק כאן תפקיד ואז יש את התחושה הזאת של המשחק סולס הראשון שלך, לפחות מבחינת המערכת קרב, שזה די מגניב האמת. כמובן שההתגנבות, הgrappling hook וכל הוייב היפני זה לגמרי Tenchu (וזה הגיוני בהתחשב בזה שהם התחילו לפתח אותו כמשחק Tenchu ) אבל מבחינת מערכת קרב שמעתי השוואות לנינג'ה גיידן דווקא, שידוע באמת כמשחק מאוד קשה.
צריך לראות בדיוק מה היכולות שאתה פותח בעץ וכמה זה משפיע על איך הדמות שלך משחקת, אבל ממה שקראתי זה נשמע לי יותר כמו משחק אקשן-הרפתקאות. אתה נעול לנשק אחד כל המשחק, הצורת משחק הבסיסית לא משתנה ואתה תמיד תשחק אותה דמות. הגיוון בגיימפלי מגיע מהכלים שהוא מחבר לזרוע התותבת שלו אבל ממה שאני מבין זה יותר כמו למצוא את הנקודת תורפה של האויב שלך ולהשתמש בכלי הנכון נגדו בשביל אולי להפוך את הקרב לקל יותר (בהנחה שאתה בכלל מוצא את הכלים האלה בחקירה שלך בעולם) אבל אלה עזרים, תוספות אופציונליות, בעיקרון אתה תמיד תשחק שינובי עם חרב קטאנה ועם זה אתה צריך ללמוד לנצח. בסולס מעבר לזה שאתה לא משחק דמות קבועה, אתה גם יכול לבנות אותה באיזה צורה שאתה רוצה - דמות עם גלגול איטי ושיריון כבד או דמות מהירה ושריון קל. נשק כבד בשתי ידיים, נשקים מהירים כמו פגיונות, אביר קלאסי עם מגן וחרב או חנית ארוכה, קוסמים מבתי ספר שונים וכל הקומבינות שבין לבין. יש אפילו משוגעים שבנו את הדמות שלהם סביב חץ וקשת. בסקירו אתה חייב לדעת לעשות parry, בסולס זה היה רק עוד אופציה.. כלומר בגדול אתה די מחוייב פה לסגנון משחק אחד. ככה שגם אם יש אלמנטים של RPG בסקירו - כמו בערך כל משחק שני שיוצא היום, כולל פיפא ומשחקי מירוצים - עדיין אפשר לדעתי לעשות הבחנה בינו לבין סולס שהוא כנראה יותר משחק תפקידים.