DrKeo כתב:רגע רגע רגע, הבאת כרגע את MHW כדוגמה למשחק שיצא מאוחר ל-PC אבל מכר נהדר אז... לא כרגע הבהרת את הנקודה שלנו בצורה הכי מושלמת שיש?
ולא, משחק שהיה פופולרי לפני 20 שנים לא הופך אותו אוטומטית לפופולרי היום. כל כך קל להסתכל דרך משקפי הבדיעבד ולברבר על איך ידעת כל הזמן שקראש ימכור יותר מ-10 מליון יחידות, אבל לא ידעת את זה ואם ידעת אז תפנה אותנו להודעה שבה אמרת את זה.
רגע, עכשיו אתה טוען שיש דאבל דיפינג מאסיבי ב MHW?
הנקודה של MHW היא א. הוא היה מוכר אפילו יותר טוב אם לא היה יוצא חצי שנה אחרי גרסת הקונסולות וזה היה מטיב לקאפקום עוד יותר (יותר מכירות מהגרסה הכי הרווחית).
ו-ב. גרסת ה PC נעשתה ע"י הצוות היפני של המשחק וזו הייתה הפעם הראשונה שהאולפן הזה עושה משחק PC. והוא יצא אחרי חצי שנה. איכשהו לרוקסטר זה לוקח הרבה יותר.
משחק פופולארי לפני 20 שנה שעדיין יש לו עדת מעריצים אחרי שנה 20 אומר שכנראה יהיה שווה לנסות להחיות את הסדרה. כל משחק קיקיוני נושן שמקבל קיקסטרטר או רימייק זוכה לתהודה אבל אקטיויז'ן לא יודעים על מה הם יושבים כנראה. בטח יש להם עוד כמה זכיונות כאלה. לא חשבתי שימכור יותר מ-10 מליון עותקים אבל כן חשבתי שזה מותג שיש לו סיכוי טוב.
באותה מידה אפשר להמשיך ולהתפלא ש EA עדיין לא הוציאו רימאסטר לטרילוגיית מאס אפקט שגם הוא ימכור מיליונים עבור מינימום עבודה.
bling כתב:אז מי חשב שהבלעדיות של אפיק תפגע במכירות?
מעניין למה הם לא הביאו מספר עותקים ולא נתון מעורפל שכזה. כנראה ל ASHEN קשה לעשות ספין של מכר X בהשוואה למשחק הקודם..
משחק המשך עם תקציב יותר גדול, עם תקציב שיווקי יותר גדול, מרחק של 6 שנים ששוק המחשב ממשיך לגדול. מאיפה לך לדעת איך הנתון הזה היה משתנה אם היה ממשיך להימכר בסטים?
זה כמו תרחיש בו DMC 5 היה בלעדי לאפיק ואז אקח את שיא השחקנים בו-זמנית של DmC לעומת DMC 5 ואגיד שהצמיחה הענקית במכירות היא תודות לבלעדיות באפיק..
Ashen הוא משחק אינדי IP חדש שיצא בדצמבר עם תחילת החנות כך שהוא הקנדידט הכי טוב לבחינת המכירות. ולא קיבנו כלום עליו. ובכל מקרה עדיף מספרים של עותקים מאשר מספרים יחסיים שכאלה שלך תדע כמה כוכביות מסתתרות שם - כמו בתחילת הדור עם הPR של מיקרוסופט לגבי ה XBOX.