אני לא יודע עד כמה המהשמעות של השלבים רציפים באה לידי ביטוי בדרק סולס (לא שיחקתי בהם אבל ראיתי סרטונים וקראתי ביקורות), ויכול להיות שיש לה. אבל בניהו ברגע שאתה עובר שלב מסוים, הוא די מאבד את המשמעות שלו, כי אין בו אלמנטים של מטרוידוניה עם תוכן/חפצים נוספים נחבאים שאפשר לגשת אליהם מאוחר יותר. אם החשיבה שלך ביתרון של זה היא יותר שההרגשה יותר טבעית בעולם, אז במקרה הזה יש לי להגיד שישנם הרבה משחקים שהעולם שלהם לא רצוף ולא מועלים עליהם ביקורת שזה גורע מהם.
בנוגע לאויבים בניהו, המגוון של האויבים הוא לא ענקי הייתי אומר, אבל הוא מספק (מבחינב וויזואלית אולי לא הכי ממש). אני חושב שלאויבים במיוחד לבני אדם וה revenants גם אם הם רובם נראים דומה, עדיין יש להם מגוון של אייטמים ויכולות שונות, כך שזה גורם להם להרגיש קצת שונה. למרות שמבחינת טכניקת קרב של התחמקות/תקיפה היא לא הכי משתנה בעולם איתם בניגוד לאויבים שהם מפלצות.
בנוגע להתמקצעות בטכניקת קרב אחת שאתה יכול לעשות איתה brute force דרך המשחק אני מאוד חולק עלייך. לשם דוגמה ישנם אויבים שאני מוצא פגיעים יותר בסטמינה שלהם וישנם קסמים, מהליכי קומבו שנועדו להוריד את הסטמינה, ולהפוכין גם אויבים שמצאתי שמאוד כדאי להגדיל את הסטמינה שלך נגדם עם אייטם, וקמעות מזל שכדי לעשות parry נגדם לא מעט. ישנם אויבים נגיד שמצאתי שהם מאוד פגיעים לאייטם ספציפי כמו פצצת האיוורון (שגורם להם לתקוף על עיוור ולא להתמקד בך) שמשביט אותם בעיקרון לכמה שניות. וכמובן כאלה שפגיעים באופן טבעי לפי הסוג של האלמנט שהם מיים, אדמה, חשמל, אש, רוח שהם פגיעים לחלופין בהתאם להתקפות חרב וקמעות מזל שמוסיפים את האלמנט הנוגד אותם לך ועוד הרבה דוגמאות שונות. בכול מקרה, זה בסדר אם נסכים שלא להסכים, ישנה לפעמים בליבם של אנשים האמונה שמדיון יכול לצאת צודק ומפסיד, לי אישית זה נראה שהם חיים באשליה רחוקה מהמציאות