תאורתית כן, אבל השאלה היא מה גודל הצוות ומה הייעוד שלו, אני חושב.
יוביסופט עובדת מאוד מוזר בקטע הזה, יש את הצוות שבראשו עומד אשרף איסמאל, והוא הבמאי של BF ושל אוריג'ין. זה כרגע על הנייר לפחות הצוות המרכזי שאמור לפתח את המשחק לדור הבא לפי השמועות, זה הצוות שאמור לקחת את הפרנצ'ייז קדימה. אבל השאלה היא האם בצוות הזה אשרף באמת עובד עם אלפי אנשים כל הזמן? אני חושב שלא, הרבה מהם הם מפתחים יותר 'טכניים' שפשוט עוברים ממשחק למשחק ועובדים על מכניקה ספציפית. אז לקראת היציאה של משחק אתה תראה את הצוות מפוצץ במספר אנשים כמעט חסר תקדים, אבל אני מניח שרובם עוברים מפרויקט לפרויקט ולא עובדים 4 או 3 שנים ברצף על אותו משחק (הרי גם ככה הרבה מהאסטס של אודיסי הם מאוריג'ין, או של BF מAC3 וכו'. אז זה פחות רלוונטי).
מעבר לזה יש עוד צוות ש'רשמית' אחראי על פיתוחי משחקי AC, ואלו Ubisoft Quebec. הם אחראים עם סינדיקייט ואודיסי, כלומר המשחקים שיותר נשענים על התקופה והמערכות שכבר בוססו ופשוט מנסים לפתח משחק שלם וטוב יותר.
ומעבר לזה יש עוד תתי צוותים שעובדים על DLC כזה או אחר או על מערכות ספציפיות כמו שאמרתי.
מה שאני חושב שעשוי להיות המצב הוא שצוות כזה, מתוגבר בהמון 'טכנאים' מהצוות הגדול של אוריג'ין בשיאו ומרחבי יוביסופט, הוא זה שעובד כרגע על AC רומא לדור הזה והתחיל עבודה עליו לאחר אוריג'ין (כלומר 3 שנים ב2020, עם מנוע ומערכות והמון אסטסט שיחזרו מאודיסי), בעוד ש'ה-צוות' של אשרף עובד מאז יותר על קונספטים, מכניקות ומהפכות לקראת הדור הבא.
מצד אחד זה הגיוני כי מה שראינו זו בסך הכל תמונת קונספט, ואל תשכח את ההשקה הנוראית/בזיונית של יוניטי ויובי בהחלט לא ירצו לחזור על כך. הם ירצו שהמשחק והמנוע יהיו מוכנים לגמרי לדור הבא, אז לתת להם זמן פיתוח רציני זו מחשבה הגיונית. האם באמת היה אפשר להתחיל פיתוח לדור הבא כבר ב2017? אני בטוח שלא, לכן הגיוני לי יותר שזה צוות קטן בראשות אשרף שבינתיים הכין את הקרקע עד לפיתוח אמיתי שאולי מתחיל כעת, בעוד שצוות B או C עושים משחק רומא על בסיסי מערכות מוכחות שכבר הונחו להם.
אבל תכלס בניתי פה קונספירציה שלמה בלי באמת לדעת משהו, זה סתם נשמע לי הגיוני
. בסופו של דבר הפיתוחים של יוביסופט מספיק מוזרים כדי שכל דבר יכול להיות.