Uncle Pey'j כתב:Stick כתב:אני שואל כי המולטי עצמו לא מעניין אותי בכלל. אני מרגיש באיזשהו מקום שכבר עברתי את השלב שאני יכול להנות ממשחק מולטי סתם ככה ועברתי כמעט בלעדית לחוויות סינגל מהודקות.
כמובן שזה טעם אישי, כי אפילו אני שמעתי דיבורים על המולטי המצויין של הילו, פשוט אף פעם לא היה ברור לי איפה הוא נמצא מהחינת חוויית הסינגלפלייר שלו. ועכשיו הוא מגיע לפיסי, אז אני שוקל אם באמת שווה להכנס פנימה ולנתחיל לרוץ לאט לאט על הקמפיינים של משחקי הסדרה.
היילו עדיין בראש ובראשונה סדרת סינגל עבורי אם זה שווה משהו,והעברתי שעות על שעות בקריאה של lore אחרי כל משחק שסיימתי.
אם אתה מחפש חווית סינגל מוצלחת,קשה לי להאמין שתתאכזב,פשוט תזכור שחלק מהמכניקות ועיצוב השלבים ייראה לך קצת מיושן (בעיני אגב המשחקים השתבחו כמו יין,כי הם חפים מכל עניין הסט פיזס והתסרוט המוגזם שcod הביא לעולם וכשכן יש סט פיס,אתה מרגיש שהוא ממש נעשה על ידי פעולות שלך,קצת קשה להסביר). סדרה מצוינת,עכשיו זה הזמן לקפוץ לפני אינפיניט. אני מאוד מקנא בך שלא חווית אותם עדיין..
Stick כתב:אני תמיד מעדיף לשחק משחקים לפי סדר יציאתם ולא להתחיל לעשות סדר עלילתי כלשהו.
לחזור אחורה עם המכניקות יכול לעיתים להרוס את המשחקים הישנים יותר.
אם אחזור לדוגמאת dmc, אני בספק רב מאוד אם הייתי נהנה מdmc 1 אם הייתי משחק אותו כרונולוגית אחרי dmc 3..
Stick כתב:אני רק זוכר שגירס 1 בזמנו (שכן יצא על הפיסי) גרם לי לבחילה וסחרחורות מטורפות, לא חושב שעברתי את השלב הראשון למרות כמה נסיונות.
תופעה מוזרה שקרתה לי רק פעמים מאוד נדירות ורק עם משחקים מאוד ספציפיים (פורטל למשל, וHL 2), והאמת אני לא יודע להסביר את זה.
בכל מקרה הבאים אחריו לא הגיעו לפיסי אז באיזשהו שלב הפסקתי לנסות להשיג אותם איכשהו. כשיצא 4 כמעט קניתי אותו אבל החנות של מייקרוסופט נוהגת להיות נטולת מבצעים לאורך זמן ומתישהו כבר ירד לי ההייפ ממנו אז.. אולי גירס 5 יכניס אותי .
Stick כתב:גם את גירס לא חוויתי מעולם, או למעשה כל בלעדי של מייקרוסופט. ככה שאם מישהו במייקרוסופט רוצה את הכסף שלי הוא מוזמן לעשות רימסטר גם למשחקים ההם .
When we brought Oxenfree to Game Pass it was really interesting because we initially thought it could cannibalize our other sales or what’s that gonna do, and actually it was just the opposite. It was something that lifted sort of all of our sales because we found that we found a lot of new audiences.
We found people who tried the game who wouldn’t have otherwise tried it, they might not have understood the genre… It has really become a super-important part of our ecosystem because it’s just really discoverable.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים